Говориш, но не си го тествал, нали? Просто откачи буксата от бутона за дясното стъкло която е на шофьорската врата и пробвай да движиш стъклото само от бутона на пасажерската врата!
Поразгледах схемите и се оказа, че наистина двата бутона са зависими един от друг. Тук си прав и аз се поправям. Но не и за това, че ако има лоша връзка бутоните няма да работят!
Имам на предвид, нали, лошата връзка на конекторите с бутоните! Тъй като са директно натоварени със силовия ток на двигателя за стъклото... и... Просто се пробвам да дам сдъвкана информация за колегите, на които ще им е полезна тази тема за в бъдеще!
при мен стъклото на лявата врата имаше голями проблеми и го свалих и резултата беше, че на зъбното колело, което задвижва ролката се беше много износило. на няколко места липсваха и зъби.реших проблема като ми направиха ново колело от метал и сега си върви чудесно. само е малко по-шумно но това не ме притеснява. а също така имам и няколко въпроса1. как с точност да оправя уплътнението на рамката на вратата(става на въпрос за участъка междуогледалото и щипката която е около средата) че не се прилепя хубаво към стъклото2. нормално ли е водача който е от дебелата страна на рамката да се показва при вдигане на прозореца?3. каква е идеята въпросното зъбно колело да е пластмасово? да е по безшумно или по ефтино или и дветв?
Fiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Днес отделих малко време за разглобяване и смазване на апарата за ел.стъклото на предна дясна врата. Като описание повечето от вас са сваляли корите на вратите и затова няма да пиша как става. Престъпвам към демонтажа на апарата задвижващ стъклото. Стъклото се сваля и се разкачва от шината , като за целта се издърпва фиксиращата щипка . На стъклото има отвор , през него минава ос която е фиксирана със щипка на снимката отвора:
Колега как да стигна до тази част? Днес свалих кората после и тази пластмаса, която покрива механизмите от прах, но после не можах да се ориентирам какво да правя.Въобще не видях, къде е тази шина. Колата е Браво.
Аз вчера го направих това, разглобих всичко, намазах с грес релсата, пуснах му ток да се завърти въжето и от другата половина, за да го намажа и там, но нямах достатъчно здрава отвертка, за да отворя самия механизъм. Разлика, като че ли, не видях. И аз взех да се замислям за токове. Моята щипка обаче е доста по-различна от снимките тук. Най-добре да се снабдите с малко огледалце, за да видите как точно е захванат плъзгача за стъклото Като вадите самия механизъм издърпайте стъклото ръчно до горе. Останах без крака да стоя 2 часа клекнал. Но пък сега ще го сваля за 15 минути
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Преди малко и аз разглобих и почистих бутоните, разликата е голяма - сега двете стъкла се вдигат и спускат едновременно! Преди това дясното доста изоставаше. Дълго време отлагах разглобяването на вратите и смазването на механизма, добре че видях тази тема, и за сега ми се размина . Оправих и осветлението на копчетата. Проблема и в трите беше един и същ - студена спойка към светодиода, в следствие на прегряване на пластините им. Много "мазно" светят сега
Преди малко и аз разглобих и почистих бутоните, разликата е голяма - сега двете стъкла се вдигат и спускат едновременно! Преди това дясното доста изоставаше. Дълго време отлагах разглобяването на вратите и смазването на механизма, добре че видях тази тема, и за сега ми се размина . Оправих и осветлението на копчетата. Проблема и в трите беше един и същ - студена спойка към светодиода, в следствие на прегряване на пластините им. Много "мазно" светят сега
Kолега, след коя процедура почнаха да се вдигат по-бързо - след почистването на бутоните ли? Какво точно почисти?
Абе при мен се чува едно отвратително скърцане- и от двете врати. Не е от механизмите - и двата са смазани. Предполагам, че идва от гумите по които се пързаля прозореца (ама тия вътре във вратата). Но се чуда с какво да смазвам там... А и примерно, ако навали дъжд и се понамокри - спира да скърца.
Колега, как точно ги разглоби бутоните? Аз веднъж ги мъчих, ама си помислих, че ще ги счупя и ги оставих. Или викаш да напъвам здраво?
Не става с напъване, не разбрах кое точно те е затруднило, ще се опитам да обясня. Използвам снимките на колегата biserpetrov, надявам се няма нищо против, че не ми се разглобява пак. Отделяме горната част на бутона, като внимателно повдигаме страничните стени на копчето. Отдолу се вижда това:Сега трябва да отстраним малката платка. Разпояваме я в двата й края - спойката горе в дясно, в края на пътечката, и по средата в ляво, до резистора, пак в края на пътечката. Внимателно отделяме платката и презапояваме наново светодиода и резистора, в случай, че не работи осветлението. При това положение, след като внимателно освободим щипките с ножче, долната част на бутона може да се измъкне. Ако е трудно, почистете останалия тинол, може да пречи. Сега вече имаме достъп до контактните пластини. Аз ги разлобих на съставните им части, и ги почистих с шкурка, което може би не е най-добрия вариант, но снощи в 12 часа нямах голям избор. С малко повече играчка може да се почистят и без да се разкостват, че после сглобяването им е малко играчка. На мен ми отне към час и нещо, с всичките "проба-грешка" . Питай, ако има още нещо неясно
...С малко повече играчка може да се почистят и без да се разкостват, че после сглобяването им е малко играчка...
Това как да го разбирам, че може да се почисти бутона без да се сваля платката, или да се почистят контактните пъпчици, без да се разваля някакъв механизъм под платката?
Коментар