Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на предно дясно ел.стъкло [смазване]
Collapse
X
-
В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:Tornado написа:В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
Tornado написа:В момента се занимавам с бутона за управление на пасажерското стъкло при Браво ,но този който е при водача.ПОложението не е никак розово защото самия бутон вътре е изпълнене с едни такива пъпки както при релетата и същите са доста нагорели.Нагорели са и пластините които се присъединяват към буксата от инсталацията.Явно на стъклото което не се управлява от модул проблема идва от бутоните ,а тези управлявани с модула нямат грижи както при Мареата ми.) бутонследователно - тока минава през нормално затворените контакти (пъпки) на левия бутон.след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
Коментар
-
[quote="Tornado"]u_bo написа:Tornado написа:след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различниМного интересна тема сте заформили пичове! В интерес на истината, колкото и машинки на стъклата на браво/а, мареа да съм работил - винаги са били сухи! Наистина е добре профилактично да се прегресирват някои възли! Особена нужда от почистване и прегресиране имат лагерите на задните носачи!
Коментар
-
u_bo
Tornado написа:u_bo написа:след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различни
Коментар
-
И да обобщя - значи - дясното ел. стъкло няма да работи ако е откачена буксата на който и да е от двата бутона (на шофьорската или пътническата врата)! ТЕСТВАНО на brava 1.9D SX! Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!
Коментар
-
///// написа:....Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:///// написа:....Респективно, ако има лоша връзка в кой да е конектор или повреда в който и да е в бутоните - дясното стъкло няма да работи!Просто откачи буксата от бутона за дясното стъкло която е на шофьорската врата и пробвай да движиш стъклото само от бутона на пасажерската врата!
Коментар
-
///// написа:Говориш, но не си го тествал, нали?Просто откачи буксата от бутона за дясното стъкло която е на шофьорската врата и пробвай да движиш стъклото само от бутона на пасажерската врата!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
[quote="/////"]Tornado написа:u_bo написа:Tornado написа:след като се оправят (по процедура казана ми от стар самолетен техник) нещата са КОРЕННО различниМного интересна тема сте заформили пичове! В интерес на истината, колкото и машинки на стъклата на браво/а, мареа да съм работил - винаги са били сухи! Наистина е добре профилактично да се прегресирват някои възли! Особена нужда от почистване и прегресиране имат лагерите на задните носачи!
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар