Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на предно дясно ел.стъкло [смазване]

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на предно дясно ел.стъкло [смазване]

    ,,,
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #2
    Браво, колега Много полезно.Точно същото мислех в скоро време да направя, че дясно ми стъкло се движи като "Охлю бързака"
    Ползвайте мигачи!
    Sometimes I feel like screaming

    Коментар


      #3
      Браво на колегата за проявеното търпение и желание за снимки.Докато четох и разглеждах ми хрумна да ви предложа нещо което мисля да направя когато аз започна тази дейност.Вратата се откача точно за 5 минути полага се на една маса на която сте постлали някое старо одеяло и работите спокойно без да прилагате разни неудобни пози по колата.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Браво и от мен!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Колега, браво за желанието и снимките.И аз съм го правил това, но не снимах За съжаление при мен ефектът не беше особено дълготраен. Всъщност основното ми подозрение за проблемите във функционирането на това стъкло е, че лошата работа идва от проблеми с токовете. Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #6
            Lane Staley написа:
            Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?
            При мен на Бравото е така.Интересно ,че при Мареата нямам такива проблеми.Това ме навежда на мисълта ,че всичко опира до модула за управление.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              И при мен дясното се вдига и спуска много бавно. Като го напече слънцето обаче върви много по-добре, което ме навежда на мисълта, че смазка не му стига, ама сложно ми се видя като махнах кората и го оставих.
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #8
                ,,,
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  Lane Staley написа:
                  Колега, браво за желанието и снимките.И аз съм го правил това, но не снимах За съжаление при мен ефектът не беше особено дълготраен. Всъщност основното ми подозрение за проблемите във функционирането на това стъкло е, че лошата работа идва от проблеми с токовете. Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?
                  При мен дясното стъкло се вдига и сваля по-бавно от копчето на шофьорската врата и с нормална скорост от копчето на пасажерската врата. Все пак не забравяйте, че при SX и ELX модефикациите има разлика в управлението на двата джама. При SX само шофьорското стъкло се управлява от модул, а пасажерското е с директно управление чрез бутоните. При ELX и двете стъкла са управляват от модул. Само да напомня не, че има много връзка...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    Lane Staley написа:
                    Колега, браво за желанието и снимките.И аз съм го правил това, но не снимах За съжаление при мен ефектът не беше особено дълготраен. Всъщност основното ми подозрение за проблемите във функционирането на това стъкло е, че лошата работа идва от проблеми с токовете. Когато вдигам или спускам само дясното него се движи по-бързо отколкото когато едновременно спускам/вдигам и двете. Вие имате ли подобни наблюдения?
                    При мен дясното стъкло се вдига и сваля по-бавно от копчето на шофьорската врата и с нормална скорост от копчето на пасажерската врата. Все пак не забравяйте, че при SX и ELX модефикациите има разлика в управлението на двата джама. При SX само шофьорското стъкло се управлява от модул, а пасажерското е с директно управление чрез бутоните. При ELX и двете стъкла са управляват от модул. Само да напомня не, че има много връзка...
                    има , има , що да няма.за Браво - това че тока за дясното тече през бутоните, а не през реле - там е ключа за бараката.При мен проблема се оправи с профилактика на бутоните.по-важен е този на дясната врата, защото през него тече ток и в двата случая1. когато се управлява от него2. когато се управлява от шофьорския бутон.но не снимах и затова не пуснах тема. ... ако скоро ми остане време .. може и да пусна снимки - като правя шофьорските бутони

                    Коментар


                      #11
                      u_bo написа:
                      има , има , що да няма.за Браво - това че тока за дясното тече през бутоните, а не през реле - там е ключа за бараката.При мен проблема се оправи с профилактика на бутоните.по-важен е този на дясната врата, защото през него тече ток и в двата случая1. когато се управлява от него2. когато се управлява от шофьорския бутон.но не снимах и затова не пуснах тема. ... ако скоро ми остане време .. може и да пусна снимки - като правя шофьорските бутони
                      В какъв смисъл колега?Намекваш ,че се губи част от напрежението и затова моторчето е толкова лениво ли?
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Tornado написа:
                        В какъв смисъл колега?Намекваш ,че се губи част от напрежението и затова моторчето е толкова лениво ли?
                        И аз имам подозрение, че се губи ток, но... първо трябва да сме сигурни, че моторчето не се тормози поради спеклата се грес и след това да търсим електрически проблеми. Иначе наистина шофьорският бутон е свързан с този на пасажерската врата. Според мен почистването на бутоните ще оправи положението, но само ако моторът не се тормози излишно, т.е. ако е смазан добре с нова грес. Преди доста време спорихме по темата с Илко. Той спомена, че според него контактите на кабелите правят по-големи мизерии от самите бутони, т.е. там има повече утечки...
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Едва ли е само от зацапването. Не може разликата в зацапването на плъзгачите на двете врати да е толкова голяма. По-скоро е комплексно - зацапване и загуба на напрежение. Ама пусто нищо не разбирам от токове.
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #14
                            аз имам друг въпрос, лявото ми стъкло като е свалено до доло и дрънчи през дупките ако някой има снимка по какъв начин де държи и точно какво трвбва да се пристегне за да спре
                            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                            Коментар


                              #15
                              Lane Staley написа:
                              Едва ли е само от зацапването. Не може разликата в зацапването на плъзгачите на двете врати да е толкова голяма...
                              Може, може! Така моторът се тормози повече, консумира повече ток и предвидената за друг ток инсталация започва да издиша!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X