Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Среща на бутала с клапани - конструкция на мотора.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Среща на бутала с клапани - конструкция на мотора.

    Явно не е толкова трудно да се направи мотора да не се срещат буталата с клапаните при скъсване на ремък, защо не го правят обаче конструкторите!?С малко повече врязване на легло в буталото ще се осигори място за клапана, с малко по "висока" глава или по голяма горивна камера пак ще има място, верно ще спадне компресията но пък може да се промени самото чело на бутало и пак ще се "запълни дупката", по къс ход на клапана но повече време отворен също е вариант. А може би имат фаида да се удрят клапани за да се продават части !?!?!?! малко са моторите които не срещат клапани може би са 5% от всички мотори, как за едни може а за повечето не. Те тва се чудим в неделя сутрин рано
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Двуваловите типо/темпра пресрещат дори клапан в клапан (смукателен и изпускателен) един в друг и за десерт - буталото ги подпира отдолу и двата!

    Коментар


      #3
      Искаш да кажеш - закривява ги като ръждиви пирони на дъбова талпа
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        ///// написа:
        Двуваловите типо/темпра пресрещат дори клапан в клапан (смукателен и изпускателен) един в друг и за десерт - буталото ги подпира отдолу и двата!
        И 2.0 16 е така, за другите с по 4 клапана на цил. нямам наблюдения Само най-куците мотори на някой марки не удрят клапани, защото работят с много малък лифт на клапаните и ниска степен на сгъстяване.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          значи двг файер на фиат е куц мотор?
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            bmahob написа:
            значи двг файер на фиат е куц мотор?
            а кой ти е казал че не удря клапани, защото аз всекидневно карам такъв
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #7
              ДВГ FIRE не удря клапани това всички го знаят
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Ето главата на Живка и ясно се виждат частично отворените клапани на 2-ри и 3-ти цилиндър! При скъсване на ангренажа теоретично, ако 2-та клапана на един цилиндър са напълно отворени се появява механичен контакт - ПРОБВАНО! И в следващия момент буталото не им прощава и на двата!
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  bmahob написа:
                  ДВГ FIRE не удря клапани това всички го знаят
                  Значи за 1100 мотора от 93-95 година пише, че не е интерферентен обаче все пак има вероятност да удари клапани.какво значи всички го знаят че някой е късал ремък и се е разминал без нищо ли :D Ако има такъв отворен мотор веднага може да се измери дали удря клапани.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    Ето и каналите за клапаните издълбани в челата на буталата!
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Но всичко е изчислено да се разминават "на косъм" при нормалната работа на двигателя! По този начин се постига по-голям КПД, зависещ от степента на сгъстяване! Пък и аз не знам бегачков мотор, който да е защитен от "пресрещане"!

                      Коментар


                        #12
                        Шшшшшшшшшш............... баси мотора, тои като аптека бре, евала
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Аз съм от тия, които не вярват на продавача си - не чувам какво ме лъже - искам да видя дали всичко по двигателя, скоростите, ходовата част и спирачките е наред и тогава сядам да карам! Особено след репликата: "Сменил съм и 2-та шарнира - по 20 кинта се изръсих на шарнир" иди му обяснявай, че носача струва 100 лева!

                          Коментар


                            #14
                            ici написа:
                            bmahob написа:
                            ДВГ FIRE не удря клапани това всички го знаят
                            Значи за 1100 мотора от 93-95 година пише, че не е интерферентен обаче все пак има вероятност да удари клапани.какво значи всички го знаят че някой е късал ремък и се е разминал без нищо ли :D Ако има такъв отворен мотор веднага може да се измери дали удря клапани.
                            Знам го от човек с опит, Христо от Ямбол
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар

                            Working...
                            X