До началото на тази година не съм имал проблем със скоростите. През януари педалът на съединителя започна да се движи не гладко, а малко по-затруднено, на степени, особено когато се връща след натискане. Смених в сервиз жилото на съединителя и известно време всичко беше Ок. След това на няколко пъти се наложи жилото да се регулира, защото съединителят започваше да отделя много ниско, докато накрая стана невъзможно регулирането и в един момент смяната на скорости можеше да се извърши само при изключен двигател. Тия дни смених и комплект съединител. Още днес след само 100-ина изминати километра, съединителят започна да отделя много ниско и накрая пак стана невъзможна смяната на скорости. В момента отново мога да сменям скорости само при изключен двигател. На практика колата е в същото положение, както преди смяната на съединител, макар че дисковете определено бяха износени и смяната не беше излишна. Някакви идеи ?Да използвам темата и да попитам: ориентировъчна цена на скоростна кутия втора употреба за същия автомобил ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростите на фиат мареа 1.8 16V
Collapse
X
-
Натягал съм го, отпускал съм го, поне 10 пъти съм го регулирал. След смяната на жилото докато времето беше студено, всичко беше идеално. Педалът беше мек, скоростите се сменяха с лекота. Проблемите със сигурност дойдоха със затоплянето на времето, което аз отдадох на улягането на тампоните. Но след като в един момент започнах да регулирам жилото по 2 пъти на седмица, накрая стана невъзможна смяната на скорости и затова смених (не аз естествено, а в сервиз) и съединителя. И веднага след смяната пак съм в изходно положение. Ако проблемът е в жилото или монтажа му, защо работи без проблем 2 месеца ?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Имах същия проблем и аз се набутах със смяна на нов съединител - проблема беше в жилото, което купих от Евро 07.Тези описаните от теб неща бяха точно като при мен 1:1Купих си ново оригинално жило от Вантотрейд и вече 20000 и 2 години педала ми е като перце.Ментето струваше около 20...22лв, а оригиналното 100лв.Смени си с нормално жило и няма да повярваш на ефекта.Колата ми е 1.8 16V
Коментар
-
И аз ще настоявам за смяна на жилото, защото от някъде трябва да започнем, по-точно да продължим и приключим с този безкраен ремонт. Когато през януари майсторът купуваше новото жило (цената му наистина беше около 20 лв.), беше отишъл в магазина със старото жило за сравнение и още тогава изрази съмнение, че двете жила не са еднакви, но в магазина бяха отсекли, че старото е менте.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
1115 написа:Имах същия проблем и аз се набутах със смяна на нов съединител - проблема беше в жилото, което купих от Евро 07.Тези описаните от теб неща бяха точно като при мен 1:1Купих си ново оригинално жило от Вантотрейд и вече 20000 и 2 години педала ми е като перце.Ментето струваше около 20...22лв, а оригиналното 100лв.Смени си с нормално жило и няма да повярваш на ефекта.Колата ми е 1.8 16VFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Вече съм с ново жило, около 40 лв. му е цената. Старото жило, марка MALO, поне свалено от колата, изглежда съвсем в ред .Засега педалът на съединителя е мек, все едно се движи в масло, скоростите се сменят с лекота. Все още обаче не смея да се похваля, нека мина поне 1000 км.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
u_bo
snake написа:Вече съм с ново жило, около 40 лв. му е цената. Старото жило, марка MALO, поне свалено от колата, изглежда съвсем в ред .Засега педалът на съединителя е мек, все едно се движи в масло, скоростите се сменят с лекота. Все още обаче не смея да се похваля, нека мина поне 1000 км.
Коментар
-
Аз си разбих клемите от сваляне и поставяне на акумулатора, за да регулирам старото жило. Сега си купих нови оловни клеми, но ще ги монтирам поне след месец-два, когато новият съединител и новото жило се регулират. Всъщност те сега донякъде се компенсират и ако всичко е наред, е възможно да не се наложи регулиране на жилото.Марката на новото жило не я знам - директно от AXM Auto отиде у майстора. Но не е Ricambiflex, каквото предлагат в сайта.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ще взема и аз да си поръчам едно жило от Христо...Вчера скъсах поредното, шесто или седмо не знам вече. Добре, че в багажника си имам резервно Такъв специалист станах, че си го смених насред пътя за 43 мин :DAlfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
gamma написа:Ще взема и аз да си поръчам едно жило от Христо...Вчера скъсах поредното, шесто или седмо не знам вече. Добре, че в багажника си имам резервно Такъв специалист станах, че си го смених насред пътя за 43 мин :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И майсторите са виновни, не е само пазара. В една друга тема бях писал, но не пречи да се повторя Първите три пъти жилото беше прекарвано по грешен път. Правеше много голяма чупка на мястото, където влиза в купето. Това е водело до триене на жилото в края на бронята и последвалото му скъсване. Проблема го реших, след като разглобих всичко и прекарах жилото така както трябва, а именно без големи чупки. Два пъти се чупи пластмасата, която задържа бронята да не влезе в купето. Това жило, което скъсах вчера беше събрано от други две. За да го направя обаче трябваше да го разкапсуловам и вчера се скъса там, където съм "кримпвал" края. В момента също съм със сбирщайн жило и като се скъса и то ще си поръчам оригинално от АХМ.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
snake написа:Вече съм с ново жило, около 40 лв. му е цената. Старото жило, марка MALO, поне свалено от колата, изглежда съвсем в ред .Засега педалът на съединителя е мек, все едно се движи в масло, скоростите се сменят с лекота. Все още обаче не смея да се похваля, нека мина поне 1000 км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар