Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на маслото мига.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    абе поне селенията при мен на 8000 почва д аси губи качествата. за съжаление нямам манометър на маслото, но пък започва да го гори, което е сигурен белег. става дума за голд. така че на 8000 аз почвам да се замислям вече за смяна на маслото. а и не знам в тези жеги, на тези км може би да изтънява прекалено маслото и затова. важното е, че проблема ти е не е бил сериозен.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Re: zdr

      n1k40 написа:
      kolegi az imam mn stranen problem da se pritesnqvam li karam bravo 1.6 16v pri desen zavoi mi svetka lampata za masloto problem li e spored vas i kakav e ???
      Колега, ще ти отговоря въпреки че не би трябвало.Ако ти е нормално нивото на маслото, святкането на лампата при завой обикновено е счупен смукател на помпата - да си удрял картера без да го пукаш?
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #18
        w

        style34 написа:
        Може да е като при мен - старо масло или датчик. Елиминирах ги и двете едновременно затова не знам от кое беше. Но маслото беше на 8000 км, така че предполагам датчика.
        А може би маслен филтър
        Nissan Primera 1.6 16v P11
        ex.Fiat Bravo 1.6 16v

        Коментар


          #19
          Някой с други идеи... и на мен ми става така като е студена колата, докато загрее и после като загрее като натисна по рязко спирачката и намаля по-силно скоростта... Лампата присветва.. преди по-малко, сега повече. Скоро сменях вал, маслото е на 3000 км. Какво може да е ?
          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

          Коментар


            #20
            Проверки:1. Нивото на маслото. В норма ли е?2. Удрян картер?3. Датчик - проверен ли е?Ако е както го описваш, т.е. проблема е на топъл ДВГ само, то маслото е некачествено. Пазара е пълен с такива и то дори скъпите доста често напоследък са по-зле. Бърза проверка може да направиш с щеката. Извади я на топъл двигател и виш за колко време откапва маслото от нея. Доста често се среща да не можеш да извадиш масло с щеката Сам прецени що за лубрикант е! Но не е изключено и да имаш проблем в картера.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Re: zdr

              Yavor написа:
              n1k40 написа:
              kolegi az imam mn stranen problem da se pritesnqvam li karam bravo 1.6 16v pri desen zavoi mi svetka lampata za masloto problem li e spored vas i kakav e ???
              Колега, ще ти отговоря въпреки че не би трябвало.Ако ти е нормално нивото на маслото, святкането на лампата при завой обикновено е счупен смукател на помпата - да си удрял картера без да го пукаш?
              Или просто висящ кабел за датчика , който се мандахерца и замасява при завой
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Re: Лампата на маслото мига.

                style34 написа:
                Здравейте колеги,Днес на връщане от работа забелязах, че когато работи на място колата и е напълно загряла лампата на маслото съвсем леко премигва. Подам ли съвсем леко газ изгасва. Маслото ми е на 6-7 хил. км. Долях малко ама пак е така. Дали със смяна може да се оправи? Ако се окаже, че е маслена помпа, трябва ли при смяната й пак да се сменя маслото? Къде в близост до Ст. град продават Селениа и сменят масло? Двигателя е 1.6 16V.
                На мен ми правеше мизерията дефектен маслен филтър!
                Fiat Punto 1.1,55hp,1996г.
                Opel Meriva 1.6 i 16V (101 Hp) AT 2005г.
                ex.Fiat Stilo 1.6''16V''103hp,2003г.
                ex.Alfa Romeo 156,1.8"16V"144hp,2000г.
                ex.Fiat Brava 1.9,JTD,105hp,1999г.

                Коментар


                  #23
                  Danchojn написа:
                  Проверки:1. Нивото на маслото. В норма ли е?2. Удрян картер?3. Датчик - проверен ли е?Ако е както го описваш, т.е. проблема е на топъл ДВГ само, то маслото е некачествено. Пазара е пълен с такива и то дори скъпите доста често напоследък са по-зле. Бърза проверка може да направиш с щеката. Извади я на топъл двигател и виш за колко време откапва маслото от нея. Доста често се среща да не можеш да извадиш масло с щеката Сам прецени що за лубрикант е! Но не е изключено и да имаш проблем в картера.
                  ДаНеНе, но ме съмнява да е това.не е само на топъл двигател. на студен след запалване мига осезаемо.
                  Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                  Коментар


                    #24
                    Pavkataa написа:
                    не е само на топъл двигател. на студен след запалване мига осезаемо.
                    Това променя коренно нещата. Може мотора да е за ремонт.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      Pavkataa написа:
                      не е само на топъл двигател. на студен след запалване мига осезаемо.
                      Това променя коренно нещата. Може мотора да е за ремонт.
                      Какви причини визираш, тъй като на тоя мотор нещо множко ще му станат ремонтите
                      Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                      Коментар


                        #26
                        Ами лошото налягане на маслото може да бъде от:1. Калпаво масло2. Повредена(износена)маслена помпа3. Калпав маслен филтър4. Износени лагери на колянов вал5. Повредени маслени магистрали
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Банков май нацели посоката...
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #28
                            Danchojn написа:
                            Ами лошото налягане на маслото може да бъде от:1. Калпаво масло2. Повредена(износена)маслена помпа3. Калпав маслен филтър4. Износени лагери на колянов вал5. Повредени маслени магистрали
                            Може ли да стане от запушена маслена магистрала, че на тоя калпав двигател, смотания паяк често прави проблеми..
                            Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                            Коментар


                              #29
                              Ново 20: Долях близо 1 л. масло и спря да мига... Явно гори масло ?
                              Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                              Коментар


                                #30
                                Кажи с какво масло си!
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X