Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разликата между моторите А6 и А4 1,6 16В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разликата между моторите А6 и А4 1,6 16В

    Колеги никаде никакво инфо относно това какви са разликите1.6/16V 182A4.000 03.1996 - 10.2001 76 Kw. 103 к.с. 1581 1.6/16V 182A6.000 10.1995 - 10.2001 66 Kw. 90 к.с. 1581 дайте малко информация да се образовам! Гугъл мълчи по въпроса.
    Fiat punto 1,1
    Fiat bravo 1,6 16v
    Fiat bravo 2,0 20v
    Honda civic 1,5
    BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

    #2
    Предполагам че софтовете и електрониката са различни.Ама само предполагам
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      От оскъдната информация която имам 1.6/16V 182A6.000 10.1995 - 10.2001 66 Kw. 90 к.с. 1581 е пуснат специално заради немския пазар,предлагат ви ремап срещу скромната сума от 180лв. от което съдя че разликата е само софтуерна Но пък има и един голам плюс да си остане по документи 90к.с и 95г. - ДАНЪКА
      Fiat Stilo 1.2 16V 2003г.

      Коментар


        #4
        Re: Разликата между моторите А6 и А4 1,6 16В

        KrAs написа:
        Колеги никаде никакво инфо относно това какви са разликите1.6/16V 182A4.000 03.1996 - 10.2001 76 Kw. 103 к.с. 1581 1.6/16V 182A6.000 10.1995 - 10.2001 66 Kw. 90 к.с. 1581 дайте малко информация да се образовам! Гугъл мълчи по въпроса.
        Mълчи,защото не знае.Софтуера и контролерите са еднакви.Има много прост начин да се намали мощноста на един двигател.Увеличаването е по-трудно.Едното и другото не става само със софтуер.Наистина варианта 90 кс е за Германия за това,че над тази мощност расте доста данъка.Немеца не се интерисува от мощност а от това да дава по-малко пари при возене с кола.Същото се отнася и за двигателя 1,4/12V-75 PS a ne 80 PS,по същите съображения,а това е най ползвания и популярен двигател от фамилията Браво/а в Германия.И никой не се оплаква от разпред.валове.Та сега на въпроса:двигателя 90 кс е дроселиран за тази мощност.Блока на дроселовата клапа е друг/с по-малък диаметър дроселова клапа е този с 90 кс./Което значи-по малко въздух при максимални обороти,Ламбдата отчита това и се подава по малко гориво,и ето ти налице по малка мощност и по малък разход.Точно от това се интерисува немеца.И на всичкото отгоре и по-малък годишен данък.Със замяната на дроселовия блок-двигателя става 103 кс.Колегите с малкия двигател трябва да черпят.В моргите има доста вече.

        Коментар


          #5
          ...и при хондите го има този момент но там хватката става само за минути с подръчни средства, при тях мотора 1.4 16В има и 75 има и 90 коня. 75-коновия като разлика от другия има само една метална гарнитура след клапата на газта която е с отвор 33мм (по памет) а на 90 коня тази гарнитура въобще няма стеснение а си е колкото самата тръба 58мм и ето ти конете. Колегите там първата работа е да сменят тази гарнитура или просто да и разшерят отвора. Така съжалявам че и моя бравок не беше 90 коня
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            vonnn написа:
            ......предлагат ви ремап срещу скромната сума от 180лв. от което съдя че разликата е само софтуерна
            Tо тези с Ремапа излиза че са фокусници.Всичко с ремап правят.Вдигат мощност и едновременно свалят разход.Интересно на този двигател какво биха променили за да вдигнат с 15 кс мощноста,като нищо не може да се направи реално.Освен психорезултат и заблуждение.Почти винаги на тази струна се свири.Пари хвърлени на вятъра.

            Коментар


              #7
              Не знам за другите ползи от този ДВГ ,ама правото на данъчен к-т до 76 киловата и над 14години МПС,данъка ми е 5лв. годишния И един въпрос към колегата Стефан Хаджов ,може ли да се замени дроселовия блок на 90к.с с такъв от 103к.с и ще има ли ефект от това
              Fiat Stilo 1.2 16V 2003г.

              Коментар


                #8
                vonnn написа:
                Не знам за другите ползи от този ДВГ ,ама правото на данъчен к-т до 76 киловата и над 14години МПС,данъка ми е 5лв. годишния И един въпрос към колегата Стефан Хаджов ,може ли да се замени дроселовия блок на 90к.с с такъв от 103к.с и ще има ли ефект от това
                Aми по нагоре в друг пост бях писъл че може.Взаимозаменяеми са и няма проблеми да се сменят.Само трябва да се реши дали си заслужава,защото до 140-150 км/час двата двигателя вървят еднакво и разликите започват да се виждат от там нагоре.Но и разхода се увеличава след евентоална подмяна.Разликата в максималмата скорост е около няколко клм/час.

                Коментар

                Working...
                X