здравейте имам следния много странен проблем. при каране на колата с около 70-80км при подаване на газ почва едно доста силно тресене. като натисна съединителя изчезва. Прави го най вече тогава.Смених гумите не е от тях утре ще сменям тампона на скоростите но не ми се вярва да е от него. моля дайте предложения че мойте познания се изчерпаха. поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с фиат браво 1.4 12в
Collapse
X
-
проблем с фиат браво 1.4 12в
Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ksЕтикети: –
-
Re: проблем с фиат браво 1.4 12в
popai145 написа:... утре ще сменям тампона на скоростите но не ми се вярва да е от него ...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
-
re
след смяната на тампона на скоростите продължава да го прави. значи от мойте наблюдения като колата е на ниска скорост примерно 30-40 според мен тресе лоста за скоростите малко повече от колкото трябва но вибрации не се усещат. на 80-90 км като подам газ независимо дали съм на 4 или 5 предавка почва ено силно тресене на предницата след изклучване от скорост колата се успива никакви вибрации. пукания няма, много стегнато вози колата защото е сменено цялото окачване /задни амортесьори, целите предни макферсони, носачи, биалетки, дисковете отпред заедно с накладките както и накладките отзад/. Може ли да е от полуоска или да наблегна и на другите тампони.п.с. проверих намясто дали ако подам газ ще се мърда насам натам двигателя и не намирам никакъв проблем и там.Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
Аз имах същия проблем. Преди месец смених вътрешните карета. Нямаше ефект. При смяната обаче ми направи впечатление, че в чашките излизащи от диференциала има радиален луфт. Започнах подготовка за ремонт. Лагери (осен Александър ауто и Ауто Италия, другаде не успях да намеря), семеринги (единят от Ауто Италия, другият с поръчка 14дни пак от там), чашки - видяха ми се скъпи и реших да рециклирам старите. След като събрах всичко това в продължение на 2/3месец отидох в сервиза в Орландовци и момчетата казаха, че вчерта ще трябва да си взема колата. Всичко вървеше добре до около 14ч., когато единя се обади и казва: -Ще трябва да дойдеш да погледнеш диференциала. Ако кажеш го събирам така. Отидох и чак не повярвах на очите си. На планети и сателити от част от зъбите беяха оронени. Беше глупаво да останат същите. На следващата сутрин отидох до Драгичево (Никола Николов), взех една скоростна кутия, на която диференциала ми хареса (не приличаше на моя), обратно в Орландовци. И вечерта всичко беше ОК. Вибрациите изчезнаха и поведението на колата е съвсем различно. Подобно нещо може да се получи и при деформирането (омекването) на тампона на Скоростната кутия. Аз обаче го бях сменил преди 5-6 месеца и бях сигурен, че не той е причината. Надявам се да ти е полезно това, което написах по-горе, макар не не чак толкова евтино.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Имах подобен проблем и се разминах със смяна на полуоски. При мен особенно забележимо беше вибрирането на лоста. Поради липса на свежи финанси взех полуоски втора ръка и за сега съм доволен - имаше голям ефект. Все пак останаха съвсем трудно доловими вибрации, но се надявам да се дължат на достатъчно меките тампони. Обаче това през което е минал mme, направо изправя косата...Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
@mmeМного добре со описъл това твое преживяване,но е хубаво да се анализира причината за това,което се е случило.За това бих искал да попитам установи ли дали продължително време ск.кутия е била карана с значително понижено ниво масло.Очевидно ти си имал голям радиален луфт между чашите на полуоската която влиза в касетата на диференциала и прави шлицова зглобка с планетните колела.Според мен това може да настъпи ако е имало недостик на мазане-износване.
Коментар
-
@mmeМного добре со описъл това твое преживяване,но е хубаво да се анализира причината за това,което се е случило.За това бих искал да попитам установи ли дали продължително време ск.кутия е била карана с значително понижено ниво масло.Очевидно ти си имал голям радиален луфт между чашите на полуоската която влиза в касетата на диференциала и прави шлицова зглобка с планетните колела.Според мен това може да настъпи ако е имало недостик на мазане-износване.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
искате да кажете да пробвам първо със смяна на полуоски и после със смяна на скорости така ли? направо ме хвърлихте в джазаFiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
popai145 написа:искате да кажете да пробвам първо със смяна на полуоски и после със смяна на скорости така ли? направо ме хвърлихте в джаза
Коментар
-
...отваряне на ск.кутияFiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
mme написа:...отваряне на ск.кутияAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар