Ситуацията е следната количката ми е произведена 1985 г. ( старичка е няма две мнения ама още си ме кефи). Лошото е че взе да гори масълце почти 200 000 км. ( поне толкова показва ). Та проблема е следния от картера има маркуч който е свързан с въздушния фитър ( до колкото знам служи за вторично отработване на неотработили пари ) , но явно тъй като вече мотора е поиздухан парите от там са доста "маслени" и бързо разказват играта на въздушния ми филтър. Мои познати ми предлагат да откача маркуча от кутията на фитъра и да го оставя да илиза свободно към земята ама на мен тази идея не ми харесва много ( не съм сигурен дали няма да губя почееч масло). Та си мисля дали няма да е по удачно направо да го затапя по някакъв начин този отвор. Другото е че от този маркуч има някаква още по тънка тръбичка която пък в другия си край влиза в карбуратора нея пък незнам за какво служи. Та ако прекъсна достъпа и до карбуратора да не прецакам нещо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не искам да ми се цапа въздушния филтър
Collapse
X
-
Ако беше потърсил малко из форума щеше да разбереш, че не трябва да го затапваш. Но в него би трябвало да има една цедка - провери там ли е и ако не - купуваш една, струва 3-5 лв и я тикваш вътре, тя ще хваща част от маслото. Обаче нека спецовете да кажат къде трябва да се сложи - отгоре или отдолу на маркуча. Мойта кутия си беше чиста и при почистване на този маркуч ми махнаха въпросната цедка. Веднага взе да цапа кутията на въздушния филтър...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
-
Не го затапвай, това е отдушник на картера, сложи въпросната цедка и го обърни на долу /половината, ако не и всичките Лади вървят така/ а и ако си мислиш че като е във филтъра не губиш масло - лъжеш се, то попада в горивните камери и изгаря заедно с бензина, обаче ти цапа свещите и береш ядове, така че го обърни надолу както са те посъветвали!Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Да разбирам ли че тези цедки се продават свободно по магазините за авточасти и като им кажа трабва ми цедка за отдушника на картера и те ще ми я предложат без да ме изгледат все едно ги питам за некви фантастики или трябва да търся втора употреба. Защото съм сигурен че такава цедка аз нямам. Просто си е един обикновен маркуч ( маслоустойчив де ) , аз го сменях не че стария имаше такава джаджаVW Bora Variant 1.6 16V '01
Коментар
-
Бая се порових из форума. Наистина доста има изписано по този въпрос . Май не трябваше да отварям нова тема ама понякога не съм много доволен при използването на търсачки. Определено надделява решението маркуча - надолу пък да става каквото ще. Какво пък поне няма да ми се прецаква въздушния филтър . Който не е много скъп ама не върви да се сменя всеки месец нищо че струва само 7,90 лв. Някой ми бе6е казал 4е филтър на жигула върши същата работа ама не съм навлязъл чак толкова навътре във взаимозаменяемостта на авточастите със съветските образци :DVW Bora Variant 1.6 16V '01
Коментар
-
Оказа се че аз такава спирала имам тя е вмъкната към накрайника който се закрепва към кутията на филтъра, но за съжаление явно вече не може да помага. Дали от това че карам основно в града по 4-5 км и после обратно и докато влезе в режим и трябва да спирам дали наистина вече гори масълце (което е очевидно при тръгване на светофари ) Та съм решил да спусна "хоботчето " надолу и да мърся околната среда. Дано да не ме чете някой еколог. Само така и никой не ми каза важно ли е малкото маркуче което излиза от големия и влиза директно към карбуратора каква я върши и да не прецакам самия карбуратор като му прекъсна тези "маслени " пари. А иначе кокото и глупаво да звучи сега проблема е да намеря маслоустойчив маркуч 21 мм. Обико;их половин Бургас и няма направо подивявам. Само на едно място имаше няк`в вносен Семперит ама за такава работа да давам сума парии айде... Днес продължавам с търсенетоVW Bora Variant 1.6 16V '01
Коментар
-
kc_3011 написа:Оказа се че аз такава спирала имам тя е вмъкната към накрайника който се закрепва към кутията на филтъра, но за съжаление явно вече не може да помага. Дали от това че карам основно в града по 4-5 км и после обратно и докато влезе в режим и трябва да спирам дали наистина вече гори масълце (което е очевидно при тръгване на светофари ) Та съм решил да спусна "хоботчето " надолу и да мърся околната среда. Дано да не ме чете някой еколог. Само така и никой не ми каза важно ли е малкото маркуче което излиза от големия и влиза директно към карбуратора каква я върши и да не прецакам самия карбуратор като му прекъсна тези "маслени " пари. А иначе кокото и глупаво да звучи сега проблема е да намеря маслоустойчив маркуч 21 мм. Обико;их половин Бургас и няма направо подивявам. Само на едно място имаше няк`в вносен Семперит ама за такава работа да давам сума парии айде... Днес продължавам с търсенетоTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар