Това не палене май е сериозен проблем при Фиат!Днес бързах много. Трябваше да занеса нещо до Студентска поликлиника! Нямаше къде да спра и спрях на тротоара до спирката. Пуснах авариините светлини, заключих с дистанционното и беж в поликлиниката. Да съм се бавил не повече от 5 минути. Връщам се, отключвам от дистанционното(съответно алармата), влизам да паля и оп - няма никой. Говоря за 3 годишен автомобил. Така няколко пъти и нищо. Светлините на таблото - всичко нормално. Проверих набързо всички предпазители - наред. Заключвах, отключвах и нищо. Накрая извадих минуса на акумулатора. Да съм чакал 30сек. и го закачих обратно. Пробвах и запали. Нямам идея защо се получи. Първо си помислих, че пуснатите аварийки са шашнали алармата, но като се прибрах го пробвах отново и ситуацията не се повтори.Имате ли идеи?Забравих: При един от опитите, стартера завъртя, но без да запали и продължи да си върти и на изваден ключ . Спря чак когато натиснах бутона на дистанционното за отключване на колата! Аман от тия сложнотии по колите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето
Collapse
X
-
simeon3000 написа:"Забравих: При един от опитите, стартера завъртя, но без да запали и продължи да си върти и на изваден ключ "Тук освен да потърсиш за проблем - около патрона, клемореда.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Така колеги, засега проблеми нямам! Вчера мерих това онова. Акумулатора на стартер държи 11.5V. При запален мотор 14V и то много стабилно - не се влияе от видовете и количеството на консуматорите. При подаване на газ мърда най-много до 14.2V. Т.е. всичко е наред. Докато не се прояви пак този проблем, нищо няма да пипам!Поздрави!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар