Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето

    Това не палене май е сериозен проблем при Фиат!Днес бързах много. Трябваше да занеса нещо до Студентска поликлиника! Нямаше къде да спра и спрях на тротоара до спирката. Пуснах авариините светлини, заключих с дистанционното и беж в поликлиниката. Да съм се бавил не повече от 5 минути. Връщам се, отключвам от дистанционното(съответно алармата), влизам да паля и оп - няма никой. Говоря за 3 годишен автомобил. Така няколко пъти и нищо. Светлините на таблото - всичко нормално. Проверих набързо всички предпазители - наред. Заключвах, отключвах и нищо. Накрая извадих минуса на акумулатора. Да съм чакал 30сек. и го закачих обратно. Пробвах и запали. Нямам идея защо се получи. Първо си помислих, че пуснатите аварийки са шашнали алармата, но като се прибрах го пробвах отново и ситуацията не се повтори.Имате ли идеи?Забравих: При един от опитите, стартера завъртя, но без да запали и продължи да си върти и на изваден ключ . Спря чак когато натиснах бутона на дистанционното за отключване на колата! Аман от тия сложнотии по колите
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    #2
    Случва се да се ошашка всяка електроника. Прилагаш и бг ресет, т.нар. ’бъстър копчи’ в твоя случай клема и си готов.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      "Забравих: При един от опитите, стартера завъртя, но без да запали и продължи да си върти и на изваден ключ "Тук освен да потърсиш за проблем - около патрона, клемореда.
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        simeon3000 написа:
        "Забравих: При един от опитите, стартера завъртя, но без да запали и продължи да си върти и на изваден ключ "Тук освен да потърсиш за проблем - около патрона, клемореда.
        И аз това си мислех, но защо спря да върти след натискане на копче от дистанционното. После пак нищо и така докато не откачих акумулатора. Въпреки всичко май патрона е първия заподозрян!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Така колеги, засега проблеми нямам! Вчера мерих това онова. Акумулатора на стартер държи 11.5V. При запален мотор 14V и то много стабилно - не се влияе от видовете и количеството на консуматорите. При подаване на газ мърда най-много до 14.2V. Т.е. всичко е наред. Докато не се прояви пак този проблем, нищо няма да пипам!Поздрави!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар

          Working...
          X