Здравейте ,Първо да кажа, че аз съм напълно начинаещ ...При чакане на светофар не бях на скорост и когато се опитах да тръгна -хоп проблем -не мога да включа на скорост... ужас . При загасена кола лоста влиза нормално във всички скорости , но като запаля блокира буквално..Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростна кутия на Мареа
Collapse
X
-
"Педала движи ли се нормално?Някакви аномалии при натискането му?И какъв е двигателя на колата??"Значи, двигателят е бензин 1.8 16V. Според мен няма промяна в състоянието на педала."А ако включиш на скорост при изгасен двигател и после запалиш с натиснат съединител, каква е реакцията на колата? Потегля ли нормално?" Да колата тръгва нормално, но при опит да мина на 2-ра - лостът застава в неутрално положение - не ще ни първа, ни втора, нито нищо...Fiat Marea Weekend 1.8 16V
Коментар
-
и аз бях така и аз плаках . всичко уж нормално , но като забие и трябва да пусна и да натисна пак съединителя и става ,но реших че има проблем все пак и като ми отвориха колата изпопада съединителя почти на пърчета с почти помлян маховик с 300 гр по - малко масло в скоростната кутия и с изгорели гумички на помпата на съединителя .след ремонта за 1800 лв всичк0о е шен
Коментар
-
gari_brasna4a написа:и аз бях така и аз плаках . всичко уж нормално , но като забие и трябва да пусна и да натисна пак съединителя и става ,но реших че има проблем все пак и като ми отвориха колата изпопада съединителя почти на пърчета с почти помлян маховик с 300 гр по - малко масло в скоростната кутия и с изгорели гумички на помпата на съединителя .след ремонта за 1800 лв всичк0о е шен
Коментар
-
Airfan написа:gari_brasna4a написа:и аз бях така и аз плаках . всичко уж нормално , но като забие и трябва да пусна и да натисна пак съединителя и става ,но реших че има проблем все пак и като ми отвориха колата изпопада съединителя почти на пърчета с почти помлян маховик с 300 гр по - малко масло в скоростната кутия и с изгорели гумички на помпата на съединителя .след ремонта за 1800 лв всичк0о е шен
Коментар
-
Възможно най-лекият вариант е необходимост от регулиране на жилото на съединителя. Повече обаче ми прилича на притискателен диск за смяна. Не че е кой знае колко пари самият диск, та дори и комплект съединител да се наложи да сменяш, но нашите коли са изключително претрупани и трудни за ремонт и доста пари ще ти вземат за работа. Не е лошо психологически да се нагласиш да олекнеш с едно да кажем 400 лв.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар