Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата бие ток !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Atanas71 написа:
    ivantt написа:
    И мен ме "бие" ток, нося само дрехи от естествена материя.
    Колеги , няма да ви "БИЕ" ако използвате описания по-горе от мен начин , "вервай те ми"
    Днес го тествах - верно е! Благодарско, колега!

    Коментар


      #17
      Това което каза колегата Atanas71 наистина действа :D .Супер,вече няма да ме бие тока всеки път :D
      Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

      Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

      Коментар


        #18
        Антитема на темата - как да направя така, че със сигурност да ми се случи това, за което говорите в тая тема? Не помня някога да ме е "бил" ток в колата, а съм носил всякакви дрехи, и всякакви методи на слизане съм ползвал.

        Коментар


          #19
          И на мен ми се случва, но незнаех, че е нормално явление и даже смятах да отида до сервиз
          НАМАЛЕТЕ СКОРОСТТА - СПАСЕТЕ ЖИВОТ!!!

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            Антитема на темата - как да направя така, че със сигурност да ми се случи това, за което говорите в тая тема? Не помня някога да ме е "бил" ток в колата, а съм носил всякакви дрехи, и всякакви методи на слизане съм ползвал.
            Не си имал щастливото стечение на обстоятелствата. Подходящи дрехи и тапицерия и не на последно място ниска влажност на въздуха. На една стара жигула бях сложил една тапицерия от магазин по левче. И с едни работни дрехи така ме тръскаше. Та еди ден сутринта като ме тръсна няколко пъти се сетих да отрежа едно парче заземително въже и да го вържа за теглича и да се влачи по земята. После голям смях падаше докато колегите се убедиха че върши работа. На фията и мен ме тръска но вече свикнах като слизам да се държа за вратата а не да скачам и после да се хвана. По едно време се бях засилил да търся и аз антистатици от старите но се оказа че вече никъде не могат да се намерят. В тях не е както казва колегата че има проводник а в самия каучук се слага така да се каже огромно количество графитен прах и вече става напълно проводим. А ако някой се е вглеждал под бензиновозите какви вериги се влачат. Това е защото при ниска влажност на въздуха от самото му триене с повърхноста на автомобила може да се получи достатъчен потенциал да прескочи искра и да направи беля Даже по някога и при висока влажност на пук на всички теории се получават големи проблеми със статичното електричество. Бил съм си главата с една промишлена пералня за вълна. Работниците твърдяха че ги тръска тока. Полудяхме да мерим заземления и утечки, а после се оказа че е статично електричество. И то в помещение с 100% влажност. Вообще проблемите със статиката са големи. Тука във форума има колеги които може би си спомнят как се работеше с първите полеви транзистори. Заземителни гривни на китките заземяване на поялника и платката. Бе голям цирк беше. Но много се отклоних от темата и май да спирам.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #21
              Един плаче за ток друг от ток. Абе нямаме угода :D ПС: Шегата на страна. И аз съм "страдал". Практикувам на Атанас движенията. Дори жена ми скоро ме попита дали имам проблеми с кръста, защото много странно съм се подпирал при слизане от колата. ...Бре, тези жени - ток не ги лови.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #22
                Колеги ако имате и от тези,акк се акзват дето се слагат на вулана те ввсички са от изкуствени материи,има и кожени де,та докато въртите и се наелектризирате

                Коментар

                Working...
                X