Здравейте колеги. Незнам как по точно да Ви обясня моя проблем, но се надявам да можете да ми помогнете и да го оправя, защото нямам пари за сервиз в момента а и много съм наплашен от "майстори" и изобщо не искам да се доближават до колата ми. Имам Пунто 2-ка, проблема е, че по някога като тръгна да паля и след като завърти стартера токът изчезва и всичко спира. След като върна ключът и пак пробвам всичко е наред и пали лесно, но часовникът ми се нулира. Знам, че акомулатора ми е слаб, може ли да е от това? Лоша маса или някъква лоша връзка на кабели някъде...незнам какво да си мися и какво да правя, а това е доста дразнещо, защото се случва поне веднъж всеки ден Другото е, че понякога колата не иска да държи обороти и трябва да я паля с газ и постоянно да поддавам газ ако не натискам газта гасне...това от какво може да е? До сега винаги се е оправяла сама или след като сляза и понатисна всички връзки, свещи и всякакви кабели...общо взето не съм много запознат какво трябва и какво мога да направя, но в момента още веднъж казвам, че не мога да си позволя сервиз...а и то в Сливен няма свестни сервизи...предната ми кола къде ли не я карах и само ставаше по - зле Наистина се надявам някой да ми помогне да си реша проблемите сам. Очаквам помоща Ви!Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене - токът изчезва
Collapse
X
-
Rokambol написа:На първо време почисти и след това хубаво стегни клемите на акумулатора.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
bboyd написа:Колега споко и моита го правеше това не добре стегнати клеми и като ти е слаб акумолатора също го прави сменяш акумолатора и караи аз така направих
Коментар
-
Колега може да ти го прави и ако са ти клеясали клемите. Зачисти ги и ги затегни и след това виж какво ще стане, ако ли не сменяй клеми и акомулатор и ти е чиста работата. Аз бях така и след като колата ми изгасна на магистралата, си смених клемите и си я карам без проблем засегаFIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now
Коментар
-
nickname написа:Atanas71 написа:Rokambol написа:На първо време почисти и след това хубаво стегни клемите на акумулатора.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
iakvvu написа:По скоро ще е по купето хванат.На някой от роговете на колата,например този под акумулатора.По принцип ако от акумулатора излиза един кабел,накъде трябва да има и разклонителна кутия за масата.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Благодаря за всички отговори, днес докато бях на работа отворих капака и си изчистих клемите и ги затегнах много добре, за 5-6 паления след това не ми направи проблем. Утре ако имам малко време ще видя и минусът къде е хванат за да проверя и там какво е положението. Ако тръгна скоро да купувам акомулатор какъв да търся? Препоръчайте ми нещо качествено и не много скъпо
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар