Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене - токът изчезва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при палене - токът изчезва

    Здравейте колеги. Незнам как по точно да Ви обясня моя проблем, но се надявам да можете да ми помогнете и да го оправя, защото нямам пари за сервиз в момента а и много съм наплашен от "майстори" и изобщо не искам да се доближават до колата ми. Имам Пунто 2-ка, проблема е, че по някога като тръгна да паля и след като завърти стартера токът изчезва и всичко спира. След като върна ключът и пак пробвам всичко е наред и пали лесно, но часовникът ми се нулира. Знам, че акомулатора ми е слаб, може ли да е от това? Лоша маса или някъква лоша връзка на кабели някъде...незнам какво да си мися и какво да правя, а това е доста дразнещо, защото се случва поне веднъж всеки ден Другото е, че понякога колата не иска да държи обороти и трябва да я паля с газ и постоянно да поддавам газ ако не натискам газта гасне...това от какво може да е? До сега винаги се е оправяла сама или след като сляза и понатисна всички връзки, свещи и всякакви кабели...общо взето не съм много запознат какво трябва и какво мога да направя, но в момента още веднъж казвам, че не мога да си позволя сервиз...а и то в Сливен няма свестни сервизи...предната ми кола къде ли не я карах и само ставаше по - зле Наистина се надявам някой да ми помогне да си реша проблемите сам. Очаквам помоща Ви!Поздрави

    #2
    На първо време почисти и след това хубаво стегни клемите на акумулатора.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Rokambol написа:
      На първо време почисти и след това хубаво стегни клемите на акумулатора.
      После почисти и стегни масата[минуса] към двигателя
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        Atanas71 написа:
        Rokambol написа:
        На първо време почисти и след това хубаво стегни клемите на акумулатора.
        После почисти и стегни масата[минуса] към двигателя
        Къде да го намеря това??? Въпросът ми е към Атанас, клемите на акомулатора ги знам къде са

        Коментар


          #5
          Колега споко и моита го правеше това не добре стегнати клеми и като ти е слаб акумолатора също го прави сменяш акумолатора и караи аз така направих
          Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

          Коментар


            #6
            bboyd написа:
            Колега споко и моита го правеше това не добре стегнати клеми и като ти е слаб акумолатора също го прави сменяш акумолатора и караи аз така направих
            Като гледам подписът ти колите ни са еднакви, но все пак акомулатор ще вземам малко по натам, може ли да ми обясните къде е масата ( минуса ) към двигателят...

            Коментар


              #7
              Колега може да ти го прави и ако са ти клеясали клемите. Зачисти ги и ги затегни и след това виж какво ще стане, ако ли не сменяй клеми и акомулатор и ти е чиста работата. Аз бях така и след като колата ми изгасна на магистралата, си смених клемите и си я карам без проблем засега
              FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
              FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now

              Коментар


                #8
                nickname написа:
                Atanas71 написа:
                Rokambol написа:
                На първо време почисти и след това хубаво стегни клемите на акумулатора.
                После почисти и стегни масата[минуса] към двигателя
                Къде да го намеря това??? Въпросът ми е към Атанас, клемите на акомулатора ги знам къде са
                Минусовата клема , хващаш минусовия кабел проследяваш каде е свързан другия му край и проверяваш за стегнатос и окисляване. Мисля че е на скоростната кутия
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  По скоро ще е по купето хванат.На някой от роговете на колата,например този под акумулатора.По принцип ако от акумулатора излиза един кабел,накъде трябва да има и разклонителна кутия за масата.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    iakvvu написа:
                    По скоро ще е по купето хванат.На някой от роговете на колата,например този под акумулатора.По принцип ако от акумулатора излиза един кабел,накъде трябва да има и разклонителна кутия за масата.
                    Недопустимо е да е хванат основния минус за купето , има допълнителна маса към купето но основната е към двигателя и по принцип е хвната за скоростната кутия. Това се прави така зада може минуса който е към двигателя да е с голямо сечение на кабела , това го изисква стартера иначе ще се получи голямо преходно съпротивление ако е към купето
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за всички отговори, днес докато бях на работа отворих капака и си изчистих клемите и ги затегнах много добре, за 5-6 паления след това не ми направи проблем. Утре ако имам малко време ще видя и минусът къде е хванат за да проверя и там какво е положението. Ако тръгна скоро да купувам акомулатор какъв да търся? Препоръчайте ми нещо качествено и не много скъпо

                      Коментар


                        #12
                        Вземи си български акумулатор "Искра"Няма да съжаляваш.
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #13
                          Слав написа:
                          Вземи си български акумулатор "Искра"Няма да съжаляваш.
                          М да. Според мен те са страшно добри
                          FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
                          FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря колеги за съветите, макар че акомулатора ми е доста слаб 3-4 дни след като почистих клемите не ми е правила проблеми колата като преди Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 А този акомулатор ИСКРА какви пари върви и от къде мога да си купя такъв?

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря колеги за съветите, макар че акомулатора ми е доста слаб 3-4 дни след като почистих клемите не ми е правила проблеми колата като преди Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 А този акомулатор ИСКРА какви пари върви и от къде мога да си купя такъв?

                              Коментар

                              Working...
                              X