Таванът е леко избелял и реших да го боядисам. Колко боя трябва да купя и трябва ли да подготвя основата по някакъв начин или мога направо да пръсна боята след добро почистване?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Боядисване на тавана на Браво
Collapse
X
-
Re: Боядисване на тавана на Браво
ele написа:Таванът е леко избелял и реших да го боядисам. Колко боя трябва да купя и трябва ли да подготвя основата по някакъв начин или мога направо да пръсна боята след добро почистване?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: Боядисване на тавана на Браво
Tornado написа:ele написа:Таванът е леко избелял и реших да го боядисам. Колко боя трябва да купя и трябва ли да подготвя основата по някакъв начин или мога направо да пръсна боята след добро почистване?Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
И аз си мислех, че е фасулска работа боядисването и изчукването, но като реших да боядисвам моята и се позапознах с нещата и особено след като гледах какво се прави по моята тотално си промених мнениетоEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Tornado написа:Това избелялото дали има нужда от боя или само е паднал лака?Защото ако е второто май се минава с шкурка на водна основа и после лак отгоре.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Ами минаваш целия таван с водна шкурка номер 800! Обезмасляваш с коресилин! Изолираш стъклата! Мисля 1 флакон боя и един лак ще ти стигнат! На циркова площадка правят боя по номер - виж стикера на 3-тата врата! (аз затова си взех кола дето да не е металик и то бяла, за да нямам този проблем)Има обаче малък проблем - познат бояджия ми каза, че е много важно налягането, за да се уцели точния цвят - нещо, което с флакона не е възможно!
Коментар
-
///// написа:Ами минаваш целия таван с водна шкурка номер 800! Обезмасляваш с коресилин! Изолираш стъклата! Мисля 1 флакон боя и един лак ще ти стигнат! На циркова площадка правят боя по номер - виж стикера на 3-тата врата! (аз затова си взех кола дето да не е металик и то бяла, за да нямам този проблем)Има обаче малък проблем - познат бояджия ми каза, че е много важно налягането, за да се уцели точния цвят - нещо, което с флакона не е възможно!Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
С виброшлайф ще стане най-добре, компресор и добър пистолет а и като си поръчаш боята по номера с малко повече желание от твоя страна и тавана на Бравото ще стане като нов .За готов спрей не знам, мисля че няма да стане достатъчно добре колкото и да се стараеш.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Не си правете експерименти опитвайки се да боядисате колата си! Ако ще я карате само в нивата и гората, където да не я вижда никой освен вас става, но иначе повярвайте не е лесно! Преди 7-8 години се опитах сам да боядисам колата с електрически пистолет. Резултатът бе покритие тип портокалова кора! Тези пистолети не могат да съзададат налягането на пневматичните пистолети с, които те разплескват боята върху основата. За добри резултати се изискват професионални инструменти, както и много опит! За пореден път се обеждавам, че лакът на нашите фиатки за нищо не става, или просто атмосферните условия в Италия са го съсипали... И моята Брава се нуждае от пребоядисване на капак и таван, лакът се бели и се получава грозна картинка.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз съм наяно, че се изисква професионално оборудване и нищо няма да стане, но ми хареса ентусиазма на колежката! Аз самия тази есен правих опити да си боядисам броните и маската, но го направих с флакон (по поръчка изработват цвета и запечатват във флакон - към 15 лева) - стана, не че не стана, но се оказа, че синее малко повече бялото! Та обърнах се към приятел-бояджия и той каза, че се сваля вратичката на резервоара и променяйки налягането на пистолета се правят няколко "карти", докато се получи точния нюанс (нещо, което със спрей нама как да стане)!
Коментар
-
batproho: Нямам намерение да купувам нито виброшлайф, нито компресор, нито добър пистолет - не мисля, че инвестицията е оправдана за едно боядисване на таван, което в най-скъпия случай ще ми излезе под 230 лева. Ако ти се смята - смятай колко ще съм на загуба. Предложиха ми 3 оферти. Едната беше за 230 лева с 2 години гаранция за работа и материал, но със записване и свободен час за след повече от 2 седмици. Другите 2 бяха по-скромни - за 120 и 130. На въпроса за гаранцията, започнаха да мигат на парцали. Никога няма да дам 120 или 130 лева за боядисване, където дори не дават гаранция за извършения труд - това мога и сама да си го направя с малко повече старание за не повече от 40-50 лева, даже и гаранция ще си дам. 230 не са много, но не мога да се обвържа с час, който най-вероятно няма да спазя. Затова ще я боядисам сама, а резултата ще пусна тук. Мерси на Vladim за инфото - ще ползвам спрей.///// - това дали ще стане малко по-светъл или по-тъмен цвят не ме бърка много, ще боядисвам целия таван, така че не мисля, че ще изглежда зле, стига да не сгафя нещо при полагането на боята и лака - тъкмо ще имам двуцветна кола, а тя и сега си е такаваВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар