Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Боядисване на тавана на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Боядисване на тавана на Браво

    Таванът е леко избелял и реших да го боядисам. Колко боя трябва да купя и трябва ли да подготвя основата по някакъв начин или мога направо да пръсна боята след добро почистване?
    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

    #2
    Re: Боядисване на тавана на Браво

    ele написа:
    Таванът е леко избелял и реших да го боядисам. Колко боя трябва да купя и трябва ли да подготвя основата по някакъв начин или мога направо да пръсна боята след добро почистване?
    Ами иска си подготовка преди боядисването и после лак отгоре.Това е най-трудната част за боядисване на автомобила и смятам ,че трябва да се извърши от специалист с подходящи бояджииски принадлежности.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Re: Боядисване на тавана на Браво

      Tornado написа:
      ele написа:
      Таванът е леко избелял и реших да го боядисам. Колко боя трябва да купя и трябва ли да подготвя основата по някакъв начин или мога направо да пръсна боята след добро почистване?
      Ами иска си подготовка преди боядисването и после лак отгоре.Това е най-трудната част за боядисване на автомобила и смятам ,че трябва да се извърши от специалист с подходящи бояджииски принадлежности.
      Тези, които могат качествено да го боядисат ми предлагат час за след най-малко 2 седмици, а аз незнам къде ще съм следващата седмица - абсурд да правя подобни записвания за някакъв си таван. В разумно време - 2-3 дни могат да го боядисат само калпави майстори, ако става въпрос за такива - аз ще го направя по-добре и в пъти по-евтино. Виждала съм как един такъв изкара на съседката колата с неизсъхнала боя, която се стичаше по колата. Затова - давай с подготовката. Аз се уча бързо, все пак става въпрос за тавана, който, поради факта че не съм много висока, не го виждам често. за инфо - таванът е избелял на петна, няма удари, вдлъбнатини или подобни.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #4
        Това избелялото дали има нужда от боя или само е паднал лака?Защото ако е второто май се минава с шкурка на водна основа и после лак отгоре.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          И аз си мислех, че е фасулска работа боядисването и изчукването, но като реших да боядисвам моята и се позапознах с нещата и особено след като гледах какво се прави по моята тотално си промених мнението
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Това избелялото дали има нужда от боя или само е паднал лака?Защото ако е второто май се минава с шкурка на водна основа и после лак отгоре.
            Има нужда, при всяко миене все по-бяло става. Лак е останал само в предната страна около антената. Колата е тъмно синя. Geraka: не е фасулска, но не ми пречи да пробвам, ако не стане - винаги мога да си платя да ми го направят. Все пак боядисвам само таван, при теб- цялата кола
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #7
              Ами минаваш целия таван с водна шкурка номер 800! Обезмасляваш с коресилин! Изолираш стъклата! Мисля 1 флакон боя и един лак ще ти стигнат! На циркова площадка правят боя по номер - виж стикера на 3-тата врата! (аз затова си взех кола дето да не е металик и то бяла, за да нямам този проблем)Има обаче малък проблем - познат бояджия ми каза, че е много важно налягането, за да се уцели точния цвят - нещо, което с флакона не е възможно!

              Коментар


                #8
                ///// написа:
                Ами минаваш целия таван с водна шкурка номер 800! Обезмасляваш с коресилин! Изолираш стъклата! Мисля 1 флакон боя и един лак ще ти стигнат! На циркова площадка правят боя по номер - виж стикера на 3-тата врата! (аз затова си взех кола дето да не е металик и то бяла, за да нямам този проблем)Има обаче малък проблем - познат бояджия ми каза, че е много важно налягането, за да се уцели точния цвят - нещо, което с флакона не е възможно!
                Мерси, дори и да не уцеля точното налягане, пак ще е по-добре от сега. Може и за електрическа пръскалка да се замисля.
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #9
                  Хубав пистолет за боядисване е примерно около 800лв. Не че няма и по-скъпи.Със спрей...
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #10
                    trace написа:
                    Хубав пистолет за боядисване е примерно около 800лв. Не че няма и по-скъпи.Със спрей...
                    има едни по 25, стават за еднократна употреба, не са лоши - лакирвам си дървенията с тях.
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #11
                      Навремето с баща ми експериментирахме боядисване с ... прахосмукачка Ама не ставаше много добре
                      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                      Коментар


                        #12
                        С виброшлайф ще стане най-добре, компресор и добър пистолет а и като си поръчаш боята по номера с малко повече желание от твоя страна и тавана на Бравото ще стане като нов .За готов спрей не знам, мисля че няма да стане достатъчно добре колкото и да се стараеш.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #13
                          Не си правете експерименти опитвайки се да боядисате колата си! Ако ще я карате само в нивата и гората, където да не я вижда никой освен вас става, но иначе повярвайте не е лесно! Преди 7-8 години се опитах сам да боядисам колата с електрически пистолет. Резултатът бе покритие тип портокалова кора! Тези пистолети не могат да съзададат налягането на пневматичните пистолети с, които те разплескват боята върху основата. За добри резултати се изискват професионални инструменти, както и много опит! За пореден път се обеждавам, че лакът на нашите фиатки за нищо не става, или просто атмосферните условия в Италия са го съсипали... И моята Брава се нуждае от пребоядисване на капак и таван, лакът се бели и се получава грозна картинка.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Аз съм наяно, че се изисква професионално оборудване и нищо няма да стане, но ми хареса ентусиазма на колежката! Аз самия тази есен правих опити да си боядисам броните и маската, но го направих с флакон (по поръчка изработват цвета и запечатват във флакон - към 15 лева) - стана, не че не стана, но се оказа, че синее малко повече бялото! Та обърнах се към приятел-бояджия и той каза, че се сваля вратичката на резервоара и променяйки налягането на пистолета се правят няколко "карти", докато се получи точния нюанс (нещо, което със спрей нама как да стане)!

                            Коментар


                              #15
                              batproho: Нямам намерение да купувам нито виброшлайф, нито компресор, нито добър пистолет - не мисля, че инвестицията е оправдана за едно боядисване на таван, което в най-скъпия случай ще ми излезе под 230 лева. Ако ти се смята - смятай колко ще съм на загуба. Предложиха ми 3 оферти. Едната беше за 230 лева с 2 години гаранция за работа и материал, но със записване и свободен час за след повече от 2 седмици. Другите 2 бяха по-скромни - за 120 и 130. На въпроса за гаранцията, започнаха да мигат на парцали. Никога няма да дам 120 или 130 лева за боядисване, където дори не дават гаранция за извършения труд - това мога и сама да си го направя с малко повече старание за не повече от 40-50 лева, даже и гаранция ще си дам. 230 не са много, но не мога да се обвържа с час, който най-вероятно няма да спазя. Затова ще я боядисам сама, а резултата ще пусна тук. Мерси на Vladim за инфото - ще ползвам спрей.///// - това дали ще стане малко по-светъл или по-тъмен цвят не ме бърка много, ще боядисвам целия таван, така че не мисля, че ще изглежда зле, стига да не сгафя нещо при полагането на боята и лака - тъкмо ще имам двуцветна кола, а тя и сега си е такава
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар

                              Working...
                              X