Искам да се консултирам нещо с вас , но не знам дали ще мога да обясня правилно ситуацията: значи на таблото в колата имам един показател, до него пише ECON.Той съответно е разграфен на / зелен,жълт и червен / сектори.До сега си работеше нормално, но от два-три дни забелязах че когато колата е на свободна стрелката понякога показва нормално т.е. в началото на зеленият сектор , а по някога показва почти средата т.е. края на зелената и началото на жълтата зона.Мисля че не е нормално и се чудя на какво ли се дължи това! А между другото метода със запушването на карборатора , който ми казахте мисля че има полза,сега за сега колата си върви добре :D Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
UNO 45 S
Collapse
X
-
Тоя показател ECON замества оборотомера един вид , т.е. показва оптималния разход на гориво. Когато си на място би-трябвало да е в най-лявото положение, само в зеленото. Ако се мени когато колата е запалена на място усещаш ли промяна в оборотите на колата (по слух)?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Сега ECON е тъй наречения економайзер, показва оптимален разход на гориво при съответната предавка и обороти, гледай да го държиш в зеленото /което не винаги е възможно де - особено ако си рацер/ !P.S. Датчика работи на вакуум и е закачен някъде на смукателния колектор с маркуче - провери да не е скъсано. Ако е скъсано ДВГ смуче допълнителен въздух и обеднява сместа, за тва са нестабилни и оборотите и економайзера не работи коректно.Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
провери целоста на мъркуча към сервото от там взима вакум датчика но може и самия датчик да се е прецакал на мен на уното сега ми показва по същия начин като на тебе но ме мързи да го погледна от къде е проблема ако намериш решение казвай а като имам време и аз ще го огледам мойто и ако установя причината ще споделя тук, но според мен се е спукала мембранката на датчика на първо четене мисля че е тва и решението е втора употреба датчикTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар