Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

UNO 45 S

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    UNO 45 S

    Искам да се консултирам нещо с вас , но не знам дали ще мога да обясня правилно ситуацията: значи на таблото в колата имам един показател, до него пише ECON.Той съответно е разграфен на / зелен,жълт и червен / сектори.До сега си работеше нормално, но от два-три дни забелязах че когато колата е на свободна стрелката понякога показва нормално т.е. в началото на зеленият сектор , а по някога показва почти средата т.е. края на зелената и началото на жълтата зона.Мисля че не е нормално и се чудя на какво ли се дължи това! А между другото метода със запушването на карборатора , който ми казахте мисля че има полза,сега за сега колата си върви добре :D Благодаря!

    #2
    а какво значи да работи нормално? моя в най-ляво на зелената зона никога не съм го виждал - седи обикновено по средата на зеленото или на границата с жълтото като я юркам

    Коментар


      #3
      Тоя показател ECON замества оборотомера един вид , т.е. показва оптималния разход на гориво. Когато си на място би-трябвало да е в най-лявото положение, само в зеленото. Ако се мени когато колата е запалена на място усещаш ли промяна в оборотите на колата (по слух)?
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Не съм се вслушвал ама мисля че не се променят оборотите.Отпред при двигателя има един тънък маркуч който влиза в няква си там джаджа-да не би от там да е нещо проблема,защото като го изкл.и стрелката отива в края на червеното поле.Нещо сварзано с въздуха или съм в грешка!Незнам

        Коментар


          #5
          Сега ECON е тъй наречения економайзер, показва оптимален разход на гориво при съответната предавка и обороти, гледай да го държиш в зеленото /което не винаги е възможно де - особено ако си рацер/ !P.S. Датчика работи на вакуум и е закачен някъде на смукателния колектор с маркуче - провери да не е скъсано. Ако е скъсано ДВГ смуче допълнителен въздух и обеднява сместа, за тва са нестабилни и оборотите и економайзера не работи коректно.
          Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
          Uno 75 1.5i.e.8V 88`

          Коментар


            #6
            провери целоста на мъркуча към сервото от там взима вакум датчика но може и самия датчик да се е прецакал на мен на уното сега ми показва по същия начин като на тебе но ме мързи да го погледна от къде е проблема ако намериш решение казвай а като имам време и аз ще го огледам мойто и ако установя причината ще споделя тук, но според мен се е спукала мембранката на датчика на първо четене мисля че е тва и решението е втора употреба датчик
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Проблема с този ECON мисля че го реших.Имах под ръка един вакум датчик и реших да го пробвам.Сложих го и се оказа че в него е бил проблема.Сега когато колата е на свободна стрелката сочи началото на зелената зона. Благодаря,лека и безавариина! :D

              Коментар

              Working...
              X