Здравейте,от известно време ме тормози един проблем - колата(Fiat Bravo 1.6 96г) не пали когато си реши, т.е. държи се все едно че няма ток в акумулатора, а такъв има та трепа. Опитва се да превърти и превърта през 2 секунди докато запали, но сякаш няма ток а лампите на тъблото светят и непримигват. Бутнеш я - запали. След това може 100 пъти да запали последователно без проблем. Последнич път когато се случи го мъчих да запали до 6-7 превъртане и тогава умря. Свалих го напръв поглед четките бяха наред, две от снопчетата на намотките се бяха отпоили-откъснали... заради напъването да завърти.... запойх го и го сложих отново но проблема все още остава...Четох много подобни теми повечето са решени с нов акумулатор но при мен проблема май не е от него.... за да се откъснат намотките ми се струва че ток има а нещо затяга...Ще ви помоля за малко помощ ..... какъв може да е проблема?Ето едно клипче но при мен разликата е че светлините на таблото не примигвата : http://vbox7.com/play:1c0eb93d
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със стартера или.... моля за помощ
Collapse
X
-
Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малко
Коментар
-
nai7 написа:Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малкоhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И аз имам подобен проблем заради, който днес отидидох пеша на работа и се наложи да карам служебен Нисан. Значи като дам на контакт и ми загреят свещите си завъртам да паля и хоп, чува се само едно цък и толкова. Лампите си светят. Не мисля, че е акумулатора защото е нов пък и ако беше от акумулатора щяха да премигват лампите. И така тази сутрин над 30 пъти така и накрая теглих едни шофьорски м.......и и тръгнах пеша. Много пъти ми е правила така и не знам от какво. Пробвах да разместя клемите на акумулатора, стягах ги, мокрих ги, но не се получи. Не са окислени. Вечерта като я пробвах и си запали нормално. От какво е според вас колеги????
Коментар
-
В определен момент, когато акумулатора почне да се износва и се натовари, тогава е възможно някоя от клетките му да не работи като хората, и от там - по-нисък пусков ток.На практика акумулаатора си е наред, волтажа си е волтаж, но...не може да запали с него. това е моето предположение. Може да се провери, като му се сложи голям консуматор, и в този момент сериозно пада. С дне 60 ватови крушки например.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
infineon написа:nai7 написа:Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малкоФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
infineon написа:nai7 написа:Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малко
Коментар
-
Inessita написа:И аз имам подобен проблем заради, който днес отидидох пеша на работа и се наложи да карам служебен Нисан. Значи като дам на контакт и ми загреят свещите си завъртам да паля и хоп, чува се само едно цък и толкова. Лампите си светят. Не мисля, че е акумулатора защото е нов пък и ако беше от акумулатора щяха да премигват лампите. И така тази сутрин над 30 пъти така и накрая теглих едни шофьорски м.......и и тръгнах пеша. Много пъти ми е правила така и не знам от какво. Пробвах да разместя клемите на акумулатора, стягах ги, мокрих ги, но не се получи. Не са окислени. Вечерта като я пробвах и си запали нормално. От какво е според вас колеги????
Коментар
-
nai7 написа:infineon написа:nai7 написа:Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малкоhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
И какво да правя сега? Карам си така до следващия път когато не знам къде ще ми се случи. А някой знае ли ако наистина е от тия четчици колко струват и колко вземат за смяна? От един месец ме тормози тоя фиат. То не бе скоростна кутия, която така си карам, не бе изправяне на джанти, не бе смяна на масло, предните ми прозорци не се отварят и ми е жега вече. Колегите на работа вече ме бъзикат да я освободя от скорост в посока Дунава
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар