Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стартера или.... моля за помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със стартера или.... моля за помощ

    Здравейте,от известно време ме тормози един проблем - колата(Fiat Bravo 1.6 96г) не пали когато си реши, т.е. държи се все едно че няма ток в акумулатора, а такъв има та трепа. Опитва се да превърти и превърта през 2 секунди докато запали, но сякаш няма ток а лампите на тъблото светят и непримигват. Бутнеш я - запали. След това може 100 пъти да запали последователно без проблем. Последнич път когато се случи го мъчих да запали до 6-7 превъртане и тогава умря. Свалих го напръв поглед четките бяха наред, две от снопчетата на намотките се бяха отпоили-откъснали... заради напъването да завърти.... запойх го и го сложих отново но проблема все още остава...Четох много подобни теми повечето са решени с нов акумулатор но при мен проблема май не е от него.... за да се откъснат намотките ми се струва че ток има а нещо затяга...Ще ви помоля за малко помощ ..... какъв може да е проблема?Ето едно клипче но при мен разликата е че светлините на таблото не примигвата : http://vbox7.com/play:1c0eb93d

    #2
    Щом си запоявал ротора- явно проблема е в стартера- смени го с друг 2- ра употреба.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    Коментар


      #3
      Да не би да са ти износени втулките на ротора? Погледна ли ги?

      Коментар


        #4
        Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малко

        Коментар


          #5
          Колеги, втулките и четките са добре огледах ги като го свалях... но ще отида да го погледнат по обстойно също ще замеря акумулатора за да го изключа като възможност.... Все си мисля че за да се отпоят намотките на ротора нещо го мъчи....

          Коментар


            #6
            daley написа:
            Да не би да са ти износени втулките на ротора? Погледна ли ги?
            и аз съм за втулките

            Коментар


              #7
              nai7 написа:
              Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малко
              Добре де колега дай смислено обяснение за акумулатора.Щом напрежението не пада много според мен 100 % не е от него.Най добре в момента на палене да се гледа напрежението върху самия акумулатор колко е.По скоро лоши връзки или друго.Не карай колегата да си купува така акумулатор че може да е съвсем от друго.При положение че лампите не примигват => следователно напрежението почти не пада => следователно консумацията на ток е малка заради слаби връзки и повишено съпротивление на стартера или дявол знае още какво по механиката.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                И аз имам подобен проблем заради, който днес отидидох пеша на работа и се наложи да карам служебен Нисан. Значи като дам на контакт и ми загреят свещите си завъртам да паля и хоп, чува се само едно цък и толкова. Лампите си светят. Не мисля, че е акумулатора защото е нов пък и ако беше от акумулатора щяха да премигват лампите. И така тази сутрин над 30 пъти така и накрая теглих едни шофьорски м.......и и тръгнах пеша. Много пъти ми е правила така и не знам от какво. Пробвах да разместя клемите на акумулатора, стягах ги, мокрих ги, но не се получи. Не са окислени. Вечерта като я пробвах и си запали нормално. От какво е според вас колеги????

                Коментар


                  #9
                  В определен момент, когато акумулатора почне да се износва и се натовари, тогава е възможно някоя от клетките му да не работи като хората, и от там - по-нисък пусков ток.На практика акумулаатора си е наред, волтажа си е волтаж, но...не може да запали с него. това е моето предположение. Може да се провери, като му се сложи голям консуматор, и в този момент сериозно пада. С дне 60 ватови крушки например.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    infineon написа:
                    nai7 написа:
                    Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малко
                    Добре де колега дай смислено обяснение за акумулатора.Щом напрежението не пада много според мен 100 % не е от него.Най добре в момента на палене да се гледа напрежението върху самия акумулатор колко е.По скоро лоши връзки или друго.Не карай колегата да си купува така акумулатор че може да е съвсем от друго.При положение че лампите не примигват => следователно напрежението почти не пада => следователно консумацията на ток е малка заради слаби връзки и повишено съпротивление на стартера или дявол знае още какво по механиката.
                    Как да не премигват гледа ли клипа каква дискотека прави. За да елиминираш вероятноста да е от акумулатора пробвай с друг от друга кола и ако проблема остане търси причина по нататък. Започваш от клемите дали не искрят или губят контакт , почисти ги стегни кабелите и продължавай към стартера. Следваща точка е проверка на минусовия кабел кадето е хванат към двигателя или към скростната кутия няма значение , важно е връзката да е стегната и чиста без окисляване. Следва проста проверка когато правиш опит да стартираш двигателя да имаш помощник той да стартира ти да гледаш за евентоално искрене около клемите на акумулатора и проверка дали нагряват самите кабели около кабелните обувки . Обикновено при кабелните обувки се окисляват и недават добър контакт върху всички телчета на захранващите кабели и се получава голямо натоварване на кабела. Ако всичко това е наред тогава вече обърни внимание на стартера . В редки случаи има и други не електрически и механични проблеми свързани със стартиращата група а проблема със самия двигател но първо провери опоменатите неща. Успех
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #11
                      infineon написа:
                      nai7 написа:
                      Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малко
                      Добре де колега дай смислено обяснение за акумулатора.Щом напрежението не пада много според мен 100 % не е от него.Най добре в момента на палене да се гледа напрежението върху самия акумулатор колко е.По скоро лоши връзки или друго.Не карай колегата да си купува така акумулатор че може да е съвсем от друго.При положение че лампите не примигват => следователно напрежението почти не пада => следователно консумацията на ток е малка заради слаби връзки и повишено съпротивление на стартера или дявол знае още какво по механиката.
                      Колега и на мен ми е много чудно но както казах и нов стартер взех 3 месеца палеше и пак спря да пали когато загрее,но сутрин си пали без проблем или когато е студена.След като взех новия акумулатор всичко се оправи

                      Коментар


                        #12
                        Inessita написа:
                        И аз имам подобен проблем заради, който днес отидидох пеша на работа и се наложи да карам служебен Нисан. Значи като дам на контакт и ми загреят свещите си завъртам да паля и хоп, чува се само едно цък и толкова. Лампите си светят. Не мисля, че е акумулатора защото е нов пък и ако беше от акумулатора щяха да премигват лампите. И така тази сутрин над 30 пъти така и накрая теглих едни шофьорски м.......и и тръгнах пеша. Много пъти ми е правила така и не знам от какво. Пробвах да разместя клемите на акумулатора, стягах ги, мокрих ги, но не се получи. Не са окислени. Вечерта като я пробвах и си запали нормално. От какво е според вас колеги????
                        Едни четчици ми се струват на мен!

                        Коментар


                          #13
                          nai7 написа:
                          infineon написа:
                          nai7 написа:
                          Колега аз имах подобен проблем но при мен не палеше когато е загряла,мислех си че е от стартера взех си нов и проблема изчезна но само аз си мислех така.Три месеца нямах проблем със паленето и после пак се започна,когато завъртя да паля все едно че нещо затяга но бутне ли се пали веднага,студена ли е пак пали веднага но загрее ли няма палене докато не истине малко.Питах къде ли не от какво може да е всеки се чуди и накрая си реших проблема със нов акумулатор сега си пали без проблем.Дано съм ти помогнал малко
                          Добре де колега дай смислено обяснение за акумулатора.Щом напрежението не пада много според мен 100 % не е от него.Най добре в момента на палене да се гледа напрежението върху самия акумулатор колко е.По скоро лоши връзки или друго.Не карай колегата да си купува така акумулатор че може да е съвсем от друго.При положение че лампите не примигват => следователно напрежението почти не пада => следователно консумацията на ток е малка заради слаби връзки и повишено съпротивление на стартера или дявол знае още какво по механиката.
                          Колега и на мен ми е много чудно но както казах и нов стартер взех 3 месеца палеше и пак спря да пали когато загрее,но сутрин си пали без проблем или когато е студена.След като взех новия акумулатор всичко се оправи
                          Ами при теб с акумулатора е било някакво съвпадение.А на колегата определено му се губи тока някъде и то по силовите вериги или акумулатора е умрял.Най лесното за начало е някой да върти на стартер и през това време с мултицет на клемите на акумулатора да мери напрежението - ако пада под 10 значи е от него. Ако не пада много е от лоши връзки или затегнал стартер.Възможно е масата където се хваща към купето на колата да е корозирала.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            И какво да правя сега? Карам си така до следващия път когато не знам къде ще ми се случи. А някой знае ли ако наистина е от тия четчици колко струват и колко вземат за смяна? От един месец ме тормози тоя фиат. То не бе скоростна кутия, която така си карам, не бе изправяне на джанти, не бе смяна на масло, предните ми прозорци не се отварят и ми е жега вече. Колегите на работа вече ме бъзикат да я освободя от скорост в посока Дунава

                            Коментар


                              #15
                              Намери си читав майстор, помоли колегите от Русе да те упътят, и стига рева Това за джантите и маслото - без коментар А другите неща са нормални за коли на нашите години.
                              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                              Коментар

                              Working...
                              X