Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно затваряне предните врати на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно затваряне предните врати на Типо

    Здравейте колеги! Имам следния проблем с моето Типо. Предните врати се затварят дооооста трудно, трябва бая засилка и здрава ръка. Лично аз горе-долу съм свикнал, но е доста дразнещо все пак. Особено като се кача в друга кола и там вратата се затвори с много лека засилка и то само от собствената си тежест и откачам. Имам чувството, че на моята с годините просто предните врати леееекичко са потънали в задната си част, защото като ги затварям ако дам лек напън в посока нагоре при дърпането се хлопват значително по-лесно. Задните ми врати се затварят лесно, макар че и там има какво да се желае. Може ли някой да ме посъветва как да ги регулирам, тъй като ми писна от местните майстори в Благоевград, които в повечето случаи се учат на колата. То и аз като ще се уча поне да не плащам. Последният път ми взеха 15 лв., за да ми сменят ел. машинката в шофьорската врата, при което ми разпраха леко кората, да не говорим за черните петна от мръсни ръце по тапицерията на кората. Досега съм пробвал със смазване, но само с толкова ясно няма да стане.

    #2
    ами аз на темпрата сам си ги регулирах много е лесно само трябва да имаш хубав ключ шестограм развиваш болчетата на заключалката която е на колонката и местиш нагоре надолу навътре или навън става малко с проба така че на теб да ти харесва с каква сила да се затваря вратата като получиш желания резултат стягаш здраво и готово
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      може и самите панти да са увиснали в смисъл пр****ни , а може и да не са затегнати както трябва и да слизат надолу

      Коментар


        #4
        stef написа:
        ами аз на темпрата сам си ги регулирах много е лесно само трябва да имаш хубав ключ шестограм развиваш болчетата на заключалката която е на колонката и местиш нагоре надолу навътре или навън става малко с проба така че на теб да ти харесва с каква сила да се затваря вратата като получиш желания резултат стягаш здраво и готово
        Ако и описаното от колегата не помогне, пробвай да сложиш подложки под планките за да повдигнеш вратите.Побългаряване, ама...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          kiro_of_the_day написа:
          Ако и описаното от колегата не помогне, пробвай да сложиш подложки под планките за да повдигнеш вратите.Побългаряване, ама...
          Градски (от Кюстендил съм принципно, временно живея в Благоевград :D ), за кои планки точно говориш? И кой номер трябва да е шестограма?

          Коментар


            #6
            [quote="paparac"]
            kiro_of_the_day написа:
            Ако и описаното от колегата не помогне, пробвай да сложиш подложки под планките за да повдигнеш вратите.Побългаряване, ама...
            Градски (от Кюстендил съм принципно, временно живея в Благоевград :D ), за кои планки точно говориш? И кой номер трябва да е шестограма?[/quoteЗа шестограма - не знам на изуст, но като го погледнеш ще прецениш. Може би е 17 или 19, но ще излъжа. Как да обясня за планката...? Тази която се захваща от болтовете които държат вратата! Подложките /дебелината им се установява според случая/ се слагат от долната страна. п.с. Най после и някой от Кюстендил по активен.
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              Пробвах най-напред с леко повдигане буквално на ръка на шофьорската врата с напън нагоре. Резултат слаба работа...Ще трябва да погледна с шестограм дали няма да стане работата.

              Коментар


                #8
                при мен шофьорската врата се затваря само като я духнеш, но останалите 3 доста тегаво и ето какво планирам да направя:първо - гледам че навигаторската врата е поувиснала - мисля да и сложа подложки(шайби) но само на долната панта - така че да изправя ъгъла. имам и една спринцовка - мисля да я напълня с масло и да напръскам пантите, механизма на вратите дето заключва - не го знам точно как се казва и малко да намажа с масълце желязото на купето, за което се захваща този механизъм и да видя има ли резултат. дано ми разбирате от обясненията :D

                Коментар


                  #9
                  И аз имам подобен проблем с навигаторската врата при Пунтото,само че е двувратка тоест самите врати са по тежки и големи.Който се качи някой и я затваря се едно е в зил е.. му м......като индянци!Като я ударят силно и се едно мен ме удрят Вследствие на толкова блъскане ми изглежда леко пропаднала и при преминаване през междинно положение на отворено-притраква в пантата нещо и се едно леко се качва нагоре и после пак пада надолу.Аз съм и схванал чалъма и си я затварям леко от раз.Даже ми идва да лепна една бележка като в маршрутно такси "ЗАТВАРЯЙ ЛЕКО" или да си записвам кой колко пъти я е блъскал и като пропадне съвсем да плащат за ремонта Та и аз ще пробвам да я повдигна и понаместя по описаните по горе методи и дано стане или поне да не я откача изцяло.
                  Fiat Punto 1.7 TD

                  Коментар

                  Working...
                  X