Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем Фиат Браво 1.6 103 коня 1996 год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Slavi_Lancia написа:
    Бе ти хубуу ша караш с откачен маркуч ама.......... глеи да не се подпалиш, че натрупано по голямо количество бензинови пари при един затворен капак и невъзможноста му да се "проветри" от някъде си става потенциална взривоопасна смес, ако е необходимо го удължи с друг маркуч и го покажи извън двигателния отсег да мята на вънка квото и да било.
    една изправна бензинова капачка нормално ли е да пропуска бензин?

    Коментар


      #62
      ми щом става налягане в резервоара, значи нормално капачката трябва да уплътнява отлично което пък значи че не трябва да ти изпуска бенз в твоя случаи.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #63
        Djope написа:
        мисълта ми беше за да се получава налягането при съединени всички маркучи или карбоновия филтар се е скапал или клапата не отваря за да пусне изпарянията в двигателяутре за всеки случаи ще потарся такава клапа(за изпренията) имаш ли идея какъв и е оригиналния номер и къде бих могъл да я намеря
        Няма никакъв смисъл да сменяваш този клапан и да си даваш парите.От него не зависи вентилацията на резервоара.Синият ти маркуч е вентилацията на резервоара и той прави връзка с атмосферата през карбоновия филтър.Ако със закачен син маркуч ти изхвърля гориво значи тази връзка в карбон.кутия е запушена.За това ти казах да правиш експерименти с откачен син маркуч.Карбоновата кутия се намира под предния десен калник.Намери я и се занимай с нея или я смени.Там е проблема,а не в клапана.

        Коментар


          #64
          Stefan Hadjov написа:
          Djope написа:
          мисълта ми беше за да се получава налягането при съединени всички маркучи или карбоновия филтар се е скапал или клапата не отваря за да пусне изпарянията в двигателяутре за всеки случаи ще потарся такава клапа(за изпренията) имаш ли идея какъв и е оригиналния номер и къде бих могъл да я намеря
          Няма никакъв смисъл да сменяваш този клапан и да си даваш парите.От него не зависи вентилацията на резервоара.Синият ти маркуч е вентилацията на резервоара и той прави връзка с атмосферата през карбоновия филтър.Ако със закачен син маркуч ти изхвърля гориво значи тази връзка в карбон.кутия е запушена.За това ти казах да правиш експерименти с откачен син маркуч.Карбоновата кутия се намира под предния десен калник.Намери я и се занимай с нея или я смени.Там е проблема,а не в клапана.
          да или кпалана или филтъра утре вечер ще кажанаправих един експеримент днесслед като карах на газ с затворена капачка и паркирах видях че отново тече бензин отново запалих двигателиа на газ развартях капачката съедих двата маркуча синия и черния (изходния маркуч от карбоновия филтър които влиза в двигателя) форсирах малко и бензина веднага изчезна в самия резервоар и изчезна самото наляганедругия опит беше същия с двата маркуча синия и черния само че при затворена капачка на резервоара след форсирането от самата капачка се чуваше много здраво как засмуква въздухутре ще купя и нова капачка защото мисля че и тя прави малка част от тази мизерия

          Коментар


            #65
            Slavi_Lancia написа:
            ми щом става налягане в резервоара, значи нормално капачката трябва да уплътнява отлично което пък значи че не трябва да ти изпуска бенз в твоя случаи.
            разглобихме всичкокарбоновия филтър не е запушен продухахме го,клапанчето на филтъра си работи цъка си започва да вибрира на около 1500-2000 оборота купих нова капачка и вече не избива през неясамо че продължава да прави налягане щом отвия капачката се чъва че е направила вакум и след това веднага започва да тече през гърловината опитах се да налея бензин но не искаше да се пълни в резервоара побра само 2.5 литра при положение че в резервоара има към 6-7 литраима ли някои нова идея ????????????

            Коментар


              #66
              Djope написа:
              Slavi_Lancia написа:
              ми щом става налягане в резервоара, значи нормално капачката трябва да уплътнява отлично което пък значи че не трябва да ти изпуска бенз в твоя случаи.
              разглобихме всичкокарбоновия филтър не е запушен продухахме го,клапанчето на филтъра си работи цъка си започва да вибрира на около 1500-2000 оборота купих нова капачка и вече не избива през неясамо че продължава да прави налягане щом отвия капачката се чъва че е направила вакум и след това веднага започва да тече през гърловината опитах се да налея бензин но не искаше да се пълни в резервоара побра само 2.5 литра при положение че в резервоара има към 6-7 литраима ли някои нова идея ????????????
              Akо е направило вакум в резервоара както казваш,не моиже да изтича бензин от резервоара.Бъркаш обясненията и това заблуждава.Вероятно е налягане щом ти тече от резервоара.Направи нещо много просто,независимо,че клапана си цъка и работи и си чистил карб.кутия:както двигателя работи и си тече от резервоара гориво,вземи и откачи синия маркуч от карбон.кутия.Ще спре ли да тече отговори или ще продължава.Разбира се изчакай малко след откачването.Това трябваше да направиш още в събота.Пишеме,пишеме и не се разбираме.

              Коментар


                #67
                Stefan Hadjov написа:
                Djope написа:
                Slavi_Lancia написа:
                ми щом става налягане в резервоара, значи нормално капачката трябва да уплътнява отлично което пък значи че не трябва да ти изпуска бенз в твоя случаи.
                разглобихме всичкокарбоновия филтър не е запушен продухахме го,клапанчето на филтъра си работи цъка си започва да вибрира на около 1500-2000 оборота купих нова капачка и вече не избива през неясамо че продължава да прави налягане щом отвия капачката се чъва че е направила вакум и след това веднага започва да тече през гърловината опитах се да налея бензин но не искаше да се пълни в резервоара побра само 2.5 литра при положение че в резервоара има към 6-7 литраима ли някои нова идея ????????????
                Akо е направило вакум в резервоара както казваш,не моиже да изтича бензин от резервоара.Бъркаш обясненията и това заблуждава.Вероятно е налягане щом ти тече от резервоара.Направи нещо много просто,независимо,че клапана си цъка и работи и си чистил карб.кутия:както двигателя работи и си тече от резервоара гориво,вземи и откачи синия маркуч от карбон.кутия.Ще спре ли да тече отговори или ще продължава.Разбира се изчакай малко след откачването.Това трябваше да направиш още в събота.Пишеме,пишеме и не се разбираме.
                да аз още и тогава ти казах че след откачане на синия маркуч от кутията продълдажа да тече а атностно новата капачка, да не прави вакум а налягане просто исъсква след развъртане и след това започва да теченадувах синия маркуч и се чхува боботене в резервоара и излиза въздух при отворена капачканомер 4 е точно тази клапан от където тругва синята тръба тои допуска въздух след надуване от другия си краи вузможно ли е да не се отваря от парите за да ги допусне напред към мотора?(при работещ двигател и бензин до ръба на гърловината ако директно съединя синия маркуя от преди филтъра с черния които близа директно в двигателя и форсирам нивото на бензина моментално потъва в резервоара)
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #68
                  Ако се съмняваш в този клапан и филтър, имам такъв работещ, може даго сложим и да видим дали ще се оправи. Пък ако ти хареса 20лв. и го взимаш.
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #69
                    колега чета ти темата и се чудя дали 1 ден няма да ме сполети същото понеже от простотия и неподходящото място където бях в момента на случката тапичката на антената остана в резервоара и се моля само дане тръгне по пътя на бензина че ..... мама мия (знам къде ще отиде ама и с това не ми се разправя ,че предния път се поизкъпах с бензин :D) Извинявам се за офф-а
                    Толкова е лесно да поправяш другите. Толкова е трудно да поправяш себе си

                    Коментар


                      #70
                      Djope написа:
                      да аз още и тогава ти казах че след откачане на синия маркуч от кутията продълдажа да тече а атностно новата капачка, да не прави вакум а налягане просто исъсква след развъртане и след това започва да теченадувах синия маркуч и се чхува боботене в резервоара и излиза въздух при отворена капачканомер 4 е точно тази клапан от където тругва синята тръба тои допуска въздух след надуване от другия си краи вузможно ли е да не се отваря от парите за да ги допусне напред към мотора?(при работещ двигател и бензин до ръба на гърловината ако директно съединя синия маркуя от преди филтъра с черния които близа директно в двигателя и форсирам нивото на бензина моментално потъва в резервоара)
                      Е,сега нещата вече стават по ясни след това ти описание от което правя следните изводи:1.Multifunction valve 4 от схемата и който се намира в горния край на резервоара не работи коректно.Той има няколко функции:първо затваря в някаква степен пътя от карбон. кутия към резервоара,второ затваря пътя на горивото към карбоновата кутия с оглед осигуровка от изтичане на гориво към двигателя при евентоално обръщане на колата при инцидент,но го затваря така че при задействане на системата за вентилация от управляващия клапан при работа на двигателя той се отваря и става проходим.Очевидно при теб този клапан се отваря при по голямо налягане в резервоара което създава условия за покачване на нивото през наливната гърловина.Както сам си констатирал като свържеш синия маркуч директно със черния,който води към всмукат.колектор,то клапан 4 в резултат на подналягането от колектора се отваря и сваля веднага нивото в резервоара.Но той трябва да се отваря и когато двигателя не работи,но налягането в резервоара от разширение на горивото е достигнало някаква стойност,която не е достатъчна за да изхвърля гориво през наливната гърловина.2.Имаш една връзка на резервоара,която свързва горната му част с входа на наливната гърловина.Функцията на тази връзка е да може да излиза излишния въздух от резервоара при зареждането му с бензин.Тази връзка не е показана на схемата,защото е вътрешна.В нея имаш също някакво запушване.Колко ,не мога да преценя.Ти ,съм сигурен,че имаш и проблем със зареждане на резервоара със силна струя бензин от пистолета на помпата.Или помпата изключва,или ти изхвърля бензин обратно при зареждане.3.Ще трябва да свалиш резервоара и провериш всички тези гореописани неща.Неприятен момент,но ти желая успех.

                      Коментар


                        #71
                        trace написа:
                        Ако се съмняваш в този клапан и филтър, имам такъв работещ, може даго сложим и да видим дали ще се оправи. Пък ако ти хареса 20лв. и го взимаш.
                        Този клапан работи по следния начин:когато двигателя не работи,той стои отворен/проходим/.Щом се запали двигателя,той се затваря и когато достигне някаква стойност на температура/зависи колко е заложено в софтуера/ се отваря и започва да засмуква бензинови пари от карбоновата кутия и резервоара.Когато не работи двигателя,той е проходим/като духнеш от единия му край излиза от другия/.По този начин резервоара се вентилира при неработещ двигател.Може да провериш дали при тебе е така.

                        Коментар


                          #72
                          Stefan Hadjov написа:
                          trace написа:
                          Ако се съмняваш в този клапан и филтър, имам такъв работещ, може даго сложим и да видим дали ще се оправи. Пък ако ти хареса 20лв. и го взимаш.
                          Този клапан работи по следния начин:когато двигателя не работи,той стои отворен/проходим/.Щом се запали двигателя,той се затваря и когато достигне някаква стойност на температура/зависи колко е заложено в софтуера/ се отваря и започва да засмуква бензинови пари от карбоновата кутия и резервоара.Когато не работи двигателя,той е проходим/като духнеш от единия му край излиза от другия/.По този начин резервоара се вентилира при неработещ двигател.Може да провериш дали при тебе е така.
                          клапана си цъка по скоро вибрираше на определени обороти 1500-2000 но да като беше махнат направих това което си описъл с духането само че не беше прохъдим духах но нищо не излизаше,има ли нещо по специфично при свалянето на резервоара?по какав начин се демонтира и монтира клапа 4 от схемата за изпаренията?

                          Коментар


                            #73
                            Djope написа:
                            ........има ли нещо по специфично при свалянето на резервоара?по какав начин се демонтира и монтира клапа 4 от схемата за изпаренията?
                            Няма нищо специфично.Откачи предварително всичко от и към резервоара.Желателно е да имаш помощник.P.S.Откачи акумулатора преди свалянето.А преди това източи бензина чрез помпата.

                            Коментар


                              #74
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...837&highlight=

                              Коментар


                                #75
                                u_bo написа:
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42837&highlight=
                                едната тема с другата нямат нищо общо

                                Коментар

                                Working...
                                X