Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем Фиат Браво 1.6 103 коня 1996 год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Нормално е да има налягане в тоя маркуч нали и затова служи регулатора за налягане да държи определено такова точно в тоя маркуч и реиката. Когато налягането подмине стоиностите клапана отваря и бензина спокоино се връща в резервоара. Разбира това става постоянно едва ли не при работа на бенз тоя клапан си е постоянно отворен регулираики налягането, защото консумацията на мотора не може да докара такова количество което може да подава помпата. И забравете за варианата мотора да си смучи бензин отр някъде си и някък си, нема такива филми тва да не е карбуратор. Има нещо гнило в тънката тръба на гърловината верваи ми. На скицата я дават да е в наи високата част на резервоара ама не знам как е точно в резервоара да не е някакво по дълго парче захванато за тавана на резервоара и да му се е откъснало няква скоба или там квото е и сега да се е топнало в бензина и по нея да се качва до гарловината след като се създаде налягане в резервоара. Ба ли му мамата вече.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #47
      Slavi_Lancia написа:
      Нормално е да има налягане в тоя маркуч нали и затова служи регулатора за налягане да държи определено такова точно в тоя маркуч и реиката. Когато налягането подмине стоиностите клапана отваря и бензина спокоино се връща в резервоара. Разбира това става постоянно едва ли не при работа на бенз тоя клапан си е постоянно отворен регулираики налягането, защото консумацията на мотора не може да докара такова количество което може да подава помпата. И забравете за варианата мотора да си смучи бензин отр някъде си и някък си, нема такива филми тва да не е карбуратор. Има нещо гнило в тънката тръба на гърловината верваи ми. На скицата я дават да е в наи високата част на резервоара ама не знам как е точно в резервоара да не е някакво по дълго парче захванато за тавана на резервоара и да му се е откъснало няква скоба или там квото е и сега да се е топнало в бензина и по нея да се качва до гарловината след като се създаде налягане в резервоара. Ба ли му мамата вече.
      и аз вече немам идеи понеделни ще карам отново на маистор и всичко по резервоара и тръбите ще разчарковаме чудя се има ли начин този проблем с налеганета да може да се засече на компутар ?ако се е прецакал регулатора на реиката за налягането какво се случва ?

      Коментар


        #48
        Djope написа:
        на тази снимка се вижда цялото устроиство на системата
        Аз имам предположение, че системата за обратна рециркулация на неизползваните бензинови изпарения по някаква причина е останала в отворено положение - и този клапан (номер 1) между колектора и карбоновия филтър е отказал да се затвори. Обаче от там назад връща само изпарения и трябва да ти е супер препълнен резервоара за да бликне гориво. Да не би бензиновата помпа да е останала включена и да се е запушил горивния филтър след резервоара в посока към двигателя и като не може да пробие от там налягането да избива на горе по гърловината? Я вземи да откачиш буксите на помпата за да си сигурен, че е спряна - и ако си го пробвал - остава от към карбона да идва нещо. Това наистина е много странен случай. Може ли толкова бързо тоя карбон да превръща пропан бутана в течност ако не е препълнен резервоара?
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #49
          niko_ymn написа:
          Djope написа:
          на тази снимка се вижда цялото устроиство на системата
          Аз имам предположение, че системата за обратна рециркулация на неизползваните бензинови изпарения по някаква причина е останала в отворено положение - и този клапан (номер 1) между колектора и карбоновия филтър е отказал да се затвори. Обаче от там назад връща само изпарения и трябва да ти е супер препълнен резервоара за да бликне гориво. Да не би бензиновата помпа да е останала включена и да се е запушил горивния филтър след резервоара в посока към двигателя и като не може да пробие от там налягането да избива на горе по гърловината? Я вземи да откачиш буксите на помпата за да си сигурен, че е спряна - и ако си го пробвал - остава от към карбона да идва нещо. Това наистина е много странен случай. Може ли толкова бързо тоя карбон да превръща пропан бутана в течност ако не е препълнен резервоара?
          бензиновата помпа е изкл. от буксите горивния филтър го смених вчераклапите и карбоновия филтар ще ги гледаме понеделник ще свалим също и целия резервоар то не останаха други варянти за 3 седмици сам почти 40 литра бензин изхвърлен по улицитенаи интересното е че бензина зпочва да тече единствено при спряла кола или паркирана

          Коментар


            #50
            Djope написа:
            бензиновата помпа е изкл. от буксите горивния филтър го смених вчераклапите и карбоновия филтар ще ги гледаме понеделник ще свалим също и целия резервоар то не останаха други варянти за 3 седмици сам почти 40 литра бензин изхвърлен по улицитенаи интересното е че бензина зпочва да тече EДИНСТВЕНО ПРИ СПРЯЛА КОЛА ИЛИ ПАРКИРАНА
            Съжалявам,че късно прочетох тази тема.Страхотен казус.Става за приемен изпит за приемчик в сервиз. Колега,пробвал ли си дали тече бензин,когато бензиномера ти показва 0.Ако и тогава тече,това е ЗЛАТНИЯ автомобил.Веднага бих го закупил.Но това за майтап.Последните ти думи от последния ти пост дава отговор на проблема.Не е за вярване но е точно така.Понеже е много дълго за обяснение,а сега нямам време за да обясня явлението което предизвиква това,и за да не чакаш понеделника когато си решил да сваляш резервоар и др.около него за да си спестиш този труд направи следното:1.Откачи синия маркуч,който идва от резервоара и влиза в карбоновата кутия.От кутията го откачи,а не от резервоара.2.Отвии капачката на резервоара да гледаш дали ще бликне бензин3.Духни с оста в синия маркуч и ако е проходен,то трябва да усетиш как излиза въздух от резервоара/чува се и буботене/.4.Ако връзката е проходима-ОК.Така трябва да е.Но ако не е проходен-това ти е проблема-има някакво запушване.5.Палиш на газ и гледаш какво става от гърловината.Загряваш,загасваш и чакаш дали ще протече.Ако не протече,а така би трябвало да бъде при проходна връзка на синия шлаух,проблема е ясен и причината е също ясна. 99% съм убеден,че причината е ясна и ще я опиша подробно в отделен пост,защото е дълго обяснението за да стане ясно.Но направи този експеримент,защото ако влезеш в този 1% на невероятното,то поне да не си губя времето да описвам случая.Някой веднага ще възрази от къде идва налягането за да се изхвърли бензин ако се окаже запушена тази връзка-и това ще обясня.

            Коментар


              #51
              Stefan Hadjov написа:
              Djope написа:
              бензиновата помпа е изкл. от буксите горивния филтър го смених вчераклапите и карбоновия филтар ще ги гледаме понеделник ще свалим също и целия резервоар то не останаха други варянти за 3 седмици сам почти 40 литра бензин изхвърлен по улицитенаи интересното е че бензина зпочва да тече EДИНСТВЕНО ПРИ СПРЯЛА КОЛА ИЛИ ПАРКИРАНА
              Съжалявам,че късно прочетох тази тема.Страхотен казус.Става за приемен изпит за приемчик в сервиз. Колега,пробвал ли си дали тече бензин,когато бензиномера ти показва 0.Ако и тогава тече,това е ЗЛАТНИЯ автомобил.Веднага бих го закупил.Но това за майтап.Последните ти думи от последния ти пост дава отговор на проблема.Не е за вярване но е точно така.Понеже е много дълго за обяснение,а сега нямам време за да обясня явлението което предизвиква това,и за да не чакаш понеделника когато си решил да сваляш резервоар и др.около него за да си спестиш този труд направи следното:1.Откачи синия маркуч,който идва от резервоара и влиза в карбоновата кутия.От кутията го откачи,а не от резервоара.2.Отвии капачката на резервоара да гледаш дали ще бликне бензин3.Духни с оста в синия маркуч и ако е проходен,то трябва да усетиш как излиза въздух от резервоара/чува се и буботене/.4.Ако връзката е проходима-ОК.Така трябва да е.Но ако не е проходен-това ти е проблема-има някакво запушване.5.Палиш на газ и гледаш какво става от гърловината.Загряваш,загасваш и чакаш дали ще протече.Ако не протече,а така би трябвало да бъде при проходна връзка на синия шлаух,проблема е ясен и причината е също ясна. 99% съм убеден,че причината е ясна и ще я опиша подробно в отделен пост,защото е дълго обяснението за да стане ясно.Но направи този експеримент,защото ако влезеш в този 1% на невероятното,то поне да не си губя времето да описвам случая.Някой веднага ще възрази от къде идва налягането за да се изхвърли бензин ако се окаже запушена тази връзка-и това ще обясня.
              синия маркуч само го духъл след карбоновия филтър,ще го направя и преди самия филтърдригия черния които влиза в колектора сащо съм го духал и да чува се буботене в резервоарав понеделник ще извърша тази процедура ще се радвам да опишеш от къде се получава налягането и целия проблем щом си наясно с негонаи новото от днес е че като карам на газ с махната капачка налягането е по малко и бензина само се е покачил по гърловинатав момента в които тръгна на бензин започва по сериозно да си тече и си извира директно с махната капачка, едно голямо фонтанче бензин

              Коментар


                #52
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #53
                  Djope написа:
                  синия маркуч само го духъл след карбоновия филтър,ще го направя и преди самия филтърдригия черния които влиза в колектора сащо съм го духал и да чува се буботене в резервоарав понеделник ще извърша тази процедура ще се радвам да опишеш от къде се получава налягането и целия проблем щом си наясно с негонаи новото от днес е че като карам на газ с махната капачка налягането е по малко и бензина само се е покачил по гърловинатав момента в които тръгна на бензин започва по сериозно да си тече и си извира директно с махната капачка, едно голямо фонтанче бензин
                  1.Колега,недей да променяш непрекъснато постановките на проблема,защото е заблуждаващо и няма да може точно да се диагностира.Един път казваш,че се получава само на газ а на бензин го нямало.Втори път казваш че го има само в спряло и паркирало положение на колата без да работи двигателя.А сега казваш че най силно е изразено когато работи на бензин.Уточни го един път за винаги,за да се разбере точно какво става.2.Синия маркуч е винаги преди карбоновата кутия и той идва от резервоара,а не е след както пишеш по горе.Черния маркуч е след карбоновата кутия и не влиза във всмукателния колектор,а в клапана който го управлява.3.Ти всеки ден казваш най новото е еди кое си и нещата са променени.Уточни ги един път за винаги и да се знае със сигурност кога и как става. И защо трябва да чакаш до понеделник.Целия експеримент е за 10 мин.Успех.P.S.Не знам дали си разбрал от първия ми пост,но пробата искам да я направиш с откачен син маркуч от карбоновата кутия.Дали тогава ти излиза бензин от капачката при работа на бензин,газ или покой,защото при теб всеки ден е различно.

                  Коментар


                    #54
                    Stefan Hadjov написа:
                    Djope написа:
                    синия маркуч само го духъл след карбоновия филтър,ще го направя и преди самия филтърдригия черния които влиза в колектора сащо съм го духал и да чува се буботене в резервоарав понеделник ще извърша тази процедура ще се радвам да опишеш от къде се получава налягането и целия проблем щом си наясно с негонаи новото от днес е че като карам на газ с махната капачка налягането е по малко и бензина само се е покачил по гърловинатав момента в които тръгна на бензин започва по сериозно да си тече и си извира директно с махната капачка, едно голямо фонтанче бензин
                    1.Колега,недей да променяш непрекъснато постановките на проблема,защото е заблуждаващо и няма да може точно да се диагностира.Един път казваш,че се получава само на газ а на бензин го нямало.Втори път казваш че го има само в спряло и паркирало положение на колата без да работи двигателя.А сега казваш че най силно е изразено когато работи на бензин.Уточни го един път за винаги,за да се разбере точно какво става.2.Синия маркуч е винаги преди карбоновата кутия и той идва от резервоара,а не е след както пишеш по горе.Черния маркуч е след карбоновата кутия и не влиза във всмукателния колектор,а в клапана който го управлява.3.Ти всеки ден казваш най новото е еди кое си и нещата са променени.Уточни ги един път за винаги и да се знае със сигурност кога и как става. И защо трябва да чакаш до понеделник.Целия експеримент е за 10 мин.Успех.P.S.Не знам дали си разбрал от първия ми пост,но пробата искам да я направиш с откачен син маркуч от карбоновата кутия.Дали тогава ти излиза бензин от капачката при работа на бензин,газ или покой,защото при теб всеки ден е различно.
                    да всеки ден е спо малко бензин и всеки ден извира все по късно и по късно разbирасе че ще има промяна заради нивото на бензина не мислиш ли?никъде не съм споменавал че проблема е само на газ има го и на бенин от тук ли трябва да изкл. маркуча
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #55
                      Stefan Hadjov написа:
                      Djope написа:
                      бензиновата помпа е изкл. от буксите горивния филтър го смених вчераклапите и карбоновия филтар ще ги гледаме понеделник ще свалим също и целия резервоар то не останаха други варянти за 3 седмици сам почти 40 литра бензин изхвърлен по улицитенаи интересното е че бензина зпочва да тече EДИНСТВЕНО ПРИ СПРЯЛА КОЛА ИЛИ ПАРКИРАНА
                      Съжалявам,че късно прочетох тази тема.Страхотен казус.Става за приемен изпит за приемчик в сервиз. Колега,пробвал ли си дали тече бензин,когато бензиномера ти показва 0.Ако и тогава тече,това е ЗЛАТНИЯ автомобил.Веднага бих го закупил.Но това за майтап.Последните ти думи от последния ти пост дава отговор на проблема.Не е за вярване но е точно така.Понеже е много дълго за обяснение,а сега нямам време за да обясня явлението което предизвиква това,и за да не чакаш понеделника когато си решил да сваляш резервоар и др.около него за да си спестиш този труд направи следното:1.Откачи синия маркуч,който идва от резервоара и влиза в карбоновата кутия.От кутията го откачи,а не от резервоара.2.Отвии капачката на резервоара да гледаш дали ще бликне бензин3.Духни с оста в синия маркуч и ако е проходен,то трябва да усетиш как излиза въздух от резервоара/чува се и буботене/.4.Ако връзката е проходима-ОК.Така трябва да е.Но ако не е проходен-това ти е проблема-има някакво запушване.5.Палиш на газ и гледаш какво става от гърловината.Загряваш,загасваш и чакаш дали ще протече.Ако не протече,а така би трябвало да бъде при проходна връзка на синия шлаух,проблема е ясен и причината е също ясна. 99% съм убеден,че причината е ясна и ще я опиша подробно в отделен пост,защото е дълго обяснението за да стане ясно.Но направи този експеримент,защото ако влезеш в този 1% на невероятното,то поне да не си губя времето да описвам случая.Някой веднага ще възрази от къде идва налягането за да се изхвърли бензин ако се окаже запушена тази връзка-и това ще обясня.
                      духнах на синия маркуччувасе боботене в резервоаракакво следва от тук??????????? кое не работи кое е запушено ?

                      Коментар


                        #56
                        @DjopeДа точно там ги раздели,където си показал.Духни в посока резервоара с отворене капачка за да се увериш в проходимоста му.Както са разделени,запали и почни да наблъдаваш дали излиза бензин от резервоара.Ако се е свършил сипи извесатно количество за да си сигурен,че има.

                        Коментар


                          #57
                          Stefan Hadjov написа:
                          Djope написа:
                          синия маркуч само го духъл след карбоновия филтър,ще го направя и преди самия филтърдригия черния които влиза в колектора сащо съм го духал и да чува се буботене в резервоарав понеделник ще извърша тази процедура ще се радвам да опишеш от къде се получава налягането и целия проблем щом си наясно с негонаи новото от днес е че като карам на газ с махната капачка налягането е по малко и бензина само се е покачил по гърловинатав момента в които тръгна на бензин започва по сериозно да си тече и си извира директно с махната капачка, едно голямо фонтанче бензин
                          1.Колега,недей да променяш непрекъснато постановките на проблема,защото е заблуждаващо и няма да може точно да се диагностира.Един път казваш,че се получава само на газ а на бензин го нямало.Втори път казваш че го има само в спряло и паркирало положение на колата без да работи двигателя.А сега казваш че най силно е изразено когато работи на бензин.Уточни го един път за винаги,за да се разбере точно какво става.2.Синия маркуч е винаги преди карбоновата кутия и той идва от резервоара,а не е след както пишеш по горе.Черния маркуч е след карбоновата кутия и не влиза във всмукателния колектор,а в клапана който го управлява.3.Ти всеки ден казваш най новото е еди кое си и нещата са променени.Уточни ги един път за винаги и да се знае със сигурност кога и как става. И защо трябва да чакаш до понеделник.Целия експеримент е за 10 мин.Успех.P.S.Не знам дали си разбрал от първия ми пост,но пробата искам да я направиш с откачен син маркуч от карбоновата кутия.Дали тогава ти излиза бензин от капачката при работа на бензин,газ или покой,защото при теб всеки ден е различно.
                          духах в синия маркуч чува се боботене в резервоара и се виждат как излизат бензиновите пари през гърловинатакарах колата на бензин с откачен син маркуч и затворена капачка но след като спрях отново протече бензин през гурловинатаили карбоновия филрър е запушен или клапата за изпаренията след карбоновия филтър не отварякакво да правя ?

                          Коментар


                            #58
                            Djope написа:
                            духах в синия маркуч чува се боботене в резервоара и се виждат как излизат бензиновите пари през гърловинатакарах колата на бензин с откачен син маркуч и затворена капачка но след като спрях отново протече бензин през гурловинатаили карбоновия филрър е запушен или клапата за изпаренията след карбоновия филтър не отварякакво да правя ?
                            Нещо не се разбираме.Казваш,че си карал с откачен син маркуч,а след това предполагаш че карбоновия филтър е запушен.Ако си карал със откачен син маркуч няма никакво значение дали е запушен,защото тогава той не играе в системата.Ако след като си спрял и си съединил откачения син маркуч и тогава е протекло,може да се предполага че наистина е запушен.Къде е истината? Карай продължително време с откачен син маркуч на бензин и газ в различни режими и виж дали ще ти тече.С откачена помпа,без откачена,всички стари експерименти,но с ОТКАЧЕН СИН МАРКУЧ.

                            Коментар


                              #59
                              Stefan Hadjov написа:
                              Djope написа:
                              духах в синия маркуч чува се боботене в резервоара и се виждат как излизат бензиновите пари през гърловинатакарах колата на бензин с откачен син маркуч и затворена капачка но след като спрях отново протече бензин през гурловинатаили карбоновия филрър е запушен или клапата за изпаренията след карбоновия филтър не отварякакво да правя ?
                              Нещо не се разбираме.Казваш,че си карал с откачен син маркуч,а след това предполагаш че карбоновия филтър е запушен.Ако си карал със откачен син маркуч няма никакво значение дали е запушен,защото тогава той не играе в системата.Ако след като си спрял и си съединил откачения син маркуч и тогава е протекло,може да се предполага че наистина е запушен.Къде е истината? Карай продължително време с откачен син маркуч на бензин и газ в различни режими и виж дали ще ти тече.С откачена помпа,без откачена,всички стари експерименти,но с ОТКАЧЕН СИН МАРКУЧ.
                              мисълта ми беше за да се получава налягането при съединени всички маркучи или карбоновия филтар се е скапал или клапата не отваря за да пусне изпарянията в двигателяутре за всеки случаи ще потарся такава клапа(за изпренията) имаш ли идея какъв и е оригиналния номер и къде бих могъл да я намеря

                              Коментар


                                #60
                                Бе ти хубуу ша караш с откачен маркуч ама.......... глеи да не се подпалиш, че натрупано по голямо количество бензинови пари при един затворен капак и невъзможноста му да се "проветри" от някъде си става потенциална взривоопасна смес, ако е необходимо го удължи с друг маркуч и го покажи извън двигателния отсег да мята на вънка квото и да било.
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X