За въпроса които питаш, отговоро е НЕ, по скоро слънцето няма да изгрее от колкото компа да има връзка с налягането ти в резервоара. А за чистенето на инжекторите идеята не е лоша , ама хаиде да видим какво ще ми кажеш до довечера
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
За въпроса които питаш, отговоро е НЕ, по скоро слънцето няма да изгрее от колкото компа да има връзка с налягането ти в резервоара. А за чистенето на инжекторите идеята не е лоша , ама хаиде да видим какво ще ми кажеш до довечера
здравеите жълтата точка е входа на бензина,червената е изхода,бялата е единиа маркуч от карбоновия филтар,синята точка е другия маркуч от карбоновия филтар точно тои влиза в колекторамахнах и двата маркуча които итват от карбоновия филтар само тоизи които влиза в колектора смучеше и правеше налягане дргигия белия нямама никаква идея къде отива но тои не смучеше и не духашевъпроса ми е винаги ли този които влиза в колектора смуче ако е така значи от него може да се получи налягане но всичко се обезмисля след като налягане съществува и при отворена капачка на резервоара и бензина се излива
За въпроса които питаш, отговоро е НЕ, по скоро слънцето няма да изгрее от колкото компа да има връзка с налягането ти в резервоара. А за чистенето на инжекторите идеята не е лоша , ама хаиде да видим какво ще ми кажеш до довечера
на тази снимка се вижда цялото устроиство на системата според мен единтвеното място от кудето може да се суздава налягане е номер 4 които е сварзан с карбонов филтар и тн и тн и влиза в колектора ,както писах по горе след като влезне в колектора тои си смуче непрестанно от него а не връща налягане през него до резервоарацяло чудо ще баде ако всичко се оправи утре с това налягане на бензина след като изчистя инжекторитеМНОГО БЛАГОДАРЯ на вскички отзовали се на тематапродалжаваите с идеите от къде може да е този проблем
Резервоар не съм свалял ама сигурно не е кои знае ква философия, но мисля че това ще е да търсиш под вола теле. Като го свалиш какво после!? А този клапан дето пуска газовете към мотора се намира под калника левия , но трябва да се свали и подкалника и ще видиш там филтъра и клапана. с двете малки червени точки на снимката съм ти белязал двата маркуча от помпата и за обратния бенз е така да си ги знаеш. Този по дебелия черен дет отива в колектора и съм ти очертал в червено е за газовете, а по горе буксичката в синьо която оградих мисля че е точно за управлението за клапана. Опитаи с изваден маркуч от колектора,( тоя в червено), само че запуши дуката с нещо което си сигурен че няма да го засмуче колектора (може и с пръст ама някои друг да пали) , иначе с отпушена дупка ще вдигне много високи обороти може и ограничител да влезеш Пробваи първо това преди да посегнеш на резорвоара. Така изцяло ще игнорираш системата за газове на резервоара. п.п. Поне така на снимката си като гледам така ги виждам нещата, а самата кола ще мога да погледна наистина чак в петък. Но като ги огледаш и ти и сам ще се досетиш кое от къде е.
забвавих да добавя че при не запушен маркуч този за газовете които влиза в колектора и при запушен няма никаква разлика в мотора и оборотите но аз все пак я паля на газ на бензин е почни невъзможно
забвавих да добавя че при не запушен маркуч този за газовете които влиза в колектора и при запушен няма никаква разлика в мотора и оборотите но аз все пак я паля на газ на бензин е почни невъзможно
така е на газ когато си с АГУ без ламбда корекция ( ламбда контрол или ГИ) - нормално е защото колата ти работи като карбураторен ДВГ,ако беше с ламбда контрол или ГИ - друго щеше да е ,което ме навежда на следното - ако си мерил налягане в бензиновата рейка и е нормално, и ако си минал не повече от 15 20 000 км - надали проблема ти е от инжекторите - напразно ще ги чистиш. ( не че не е полезна профилактика)
забвавих да добавя че при не запушен маркуч този за газовете които влиза в колектора и при запушен няма никаква разлика в мотора и оборотите но аз все пак я паля на газ на бензин е почни невъзможно
така е на газ когато си с АГУ без ламбда корекция ( ламбда контрол или ГИ) - нормално е защото колата ти работи като карбураторен ДВГ,ако беше с ламбда контрол или ГИ - друго щеше да е ,което ме навежда на следното - ако си мерил налягане в бензиновата рейка и е нормално, и ако си минал не повече от 15 20 000 км - надали проблема ти е от инжекторите - напразно ще ги чистиш. ( не че не е полезна профилактика)
налягането в реиката не сам мерил,може да има минати над 10 хил км на газкое по точно е нормално да изхварлиа бензина ли?на какво може да се далжи лошата работа не бензин оставаме настрана другия проблем с налягането и хварленето на бензина ,има ли варянт дроселовата клапа да е замарсена куде се намира тя и как се чисти?
как се държи колата - на бензин , с висока скорост и високи обороти?
все едно работи на 3 цилинъара почти е невъзможно да се запали на бензин а ако се запали минават около 30-40 секунди докато стигне около или над 2000 оборота през това време е ужасен шума като от мотор,трактор представи си да изклучиш два от кабелите на свещите и ще постигнеш работата на бензин като при мен на газ няма никакви проблеми, за това си мисля и един маистор ми го каза че има запушен инжектора проблема с бензина е друга бира от къде и как прави налягането за да го качва до гърловината не е ясно
явно , ако не се оправи вървежа на бензин - след чистенето на инжекторитето ще трябва да вадиш кошницата от резервоара
чистих инжекторите днес супер много гадост имаше в тех и в самата реикав момента с работата на бензин всичко е супер пали без проблеми и работи дорисамо че остава големия проблем с налягането и изхварлянето днес при изкл.помпа до като вадехме маркучите с бензин към мотора отиз които вкарва имаше страшно налягане в него а в дригия които вваща бензина кум резервоара нямаше никаквоколата е вече с под 10 литра бензинедиствената разлика в момента е че бензина избива след 10-15 минутна работа на мотора даваите идеи за налягането аз останах бече без тях
Щом като се отвори капачката изкарва бензин през нея това означава, че се образува налягане породено от вкарването на въздух или някакво друго вещество в резервоара. По-друг начин едва ли може да се обясни това явление. По добре не я карай така защото от образувалото се налягане в резервоара, може да се спука кожуха на бензиновата помпа например.В случаш, че маркучите вход изгод на бензиновата помпа са закачени на обратно то тогава ако предположим, че помпата работи на обратно би трябвало да се вкарват молекули на въздух в резервоара през тръбата за връщане на гориво което обяснява проблема.Но колата тогава няма да пали на бензин, освен ако от образувалото се налягане не влиза бензин през другия маркуч както сигурно преви. Ако при запален двигател като отвориш капачката на резервоара колата изгасне след определено време (10тина секунди) значи със сигурност е помпата.С две думи виж си маркучите вход изход на помпата!И да не забравиш да напишеш какъв е бил проблема след като го решиш
описания проблем с налягането на бензина и изтичането му през капачката е при ИЗКЛ. бензинова помпа съответно го има и при ВКЛ. помпа бензиновамаркучите от помпата са варзани както трябва както трябвакъде се намира регулатора на реиката на самата реика ли е?има ли функция някаква след като бензиновата помпа не работи и не се подава бянзинима ли варянт мотора сам да си засмуква бензина ?днес след като махахме маркучите тоизи които вкарва бензин в мотора имаше огромно налягане в него и би трябвало да го вкарва някъде този бензин примерно в реиката но деугия маркуч за вращането нямаше налягане и бензин за на обратно в него
Коментар