Нормално е да има налягане в тоя маркуч нали и затова служи регулатора за налягане да държи определено такова точно в тоя маркуч и реиката. Когато налягането подмине стоиностите клапана отваря и бензина спокоино се връща в резервоара. Разбира това става постоянно едва ли не при работа на бенз тоя клапан си е постоянно отворен регулираики налягането, защото консумацията на мотора не може да докара такова количество което може да подава помпата. И забравете за варианата мотора да си смучи бензин отр някъде си и някък си, нема такива филми тва да не е карбуратор. Има нещо гнило в тънката тръба на гърловината верваи ми. На скицата я дават да е в наи високата част на резервоара ама не знам как е точно в резервоара да не е някакво по дълго парче захванато за тавана на резервоара и да му се е откъснало няква скоба или там квото е и сега да се е топнало в бензина и по нея да се качва до гарловината след като се създаде налягане в резервоара. Ба ли му мамата вече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сериозен проблем Фиат Браво 1.6 103 коня 1996 год.
Collapse
X
-
Slavi_Lancia написа:Нормално е да има налягане в тоя маркуч нали и затова служи регулатора за налягане да държи определено такова точно в тоя маркуч и реиката. Когато налягането подмине стоиностите клапана отваря и бензина спокоино се връща в резервоара. Разбира това става постоянно едва ли не при работа на бенз тоя клапан си е постоянно отворен регулираики налягането, защото консумацията на мотора не може да докара такова количество което може да подава помпата. И забравете за варианата мотора да си смучи бензин отр някъде си и някък си, нема такива филми тва да не е карбуратор. Има нещо гнило в тънката тръба на гърловината верваи ми. На скицата я дават да е в наи високата част на резервоара ама не знам как е точно в резервоара да не е някакво по дълго парче захванато за тавана на резервоара и да му се е откъснало няква скоба или там квото е и сега да се е топнало в бензина и по нея да се качва до гарловината след като се създаде налягане в резервоара. Ба ли му мамата вече.понеделни ще карам отново на маистор и всичко по резервоара и тръбите ще разчарковаме чудя се има ли начин този проблем с налеганета да може да се засече на компутар ?ако се е прецакал регулатора на реиката за налягането какво се случва ?
Коментар
-
Djope написа:на тази снимка се вижда цялото устроиство на системата
Коментар
-
niko_ymn написа:Djope написа:на тази снимка се вижда цялото устроиство на системата
Коментар
-
Djope написа:бензиновата помпа е изкл. от буксите горивния филтър го смених вчераклапите и карбоновия филтар ще ги гледаме понеделник ще свалим също и целия резервоар то не останаха други варянти за 3 седмици сам почти 40 литра бензин изхвърлен по улицитенаи интересното е че бензина зпочва да тече EДИНСТВЕНО ПРИ СПРЯЛА КОЛА ИЛИ ПАРКИРАНА
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Djope написа:бензиновата помпа е изкл. от буксите горивния филтър го смених вчераклапите и карбоновия филтар ще ги гледаме понеделник ще свалим също и целия резервоар то не останаха други варянти за 3 седмици сам почти 40 литра бензин изхвърлен по улицитенаи интересното е че бензина зпочва да тече EДИНСТВЕНО ПРИ СПРЯЛА КОЛА ИЛИ ПАРКИРАНА
Коментар
-
Djope написа:синия маркуч само го духъл след карбоновия филтър,ще го направя и преди самия филтърдригия черния които влиза в колектора сащо съм го духал и да чува се буботене в резервоарав понеделник ще извърша тази процедура ще се радвам да опишеш от къде се получава налягането и целия проблем щом си наясно с негонаи новото от днес е че като карам на газ с махната капачка налягането е по малко и бензина само се е покачил по гърловинатав момента в които тръгна на бензин започва по сериозно да си тече и си извира директно с махната капачка, едно голямо фонтанче бензин
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Djope написа:синия маркуч само го духъл след карбоновия филтър,ще го направя и преди самия филтърдригия черния които влиза в колектора сащо съм го духал и да чува се буботене в резервоарав понеделник ще извърша тази процедура ще се радвам да опишеш от къде се получава налягането и целия проблем щом си наясно с негонаи новото от днес е че като карам на газ с махната капачка налягането е по малко и бензина само се е покачил по гърловинатав момента в които тръгна на бензин започва по сериозно да си тече и си извира директно с махната капачка, едно голямо фонтанче бензин
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Djope написа:бензиновата помпа е изкл. от буксите горивния филтър го смених вчераклапите и карбоновия филтар ще ги гледаме понеделник ще свалим също и целия резервоар то не останаха други варянти за 3 седмици сам почти 40 литра бензин изхвърлен по улицитенаи интересното е че бензина зпочва да тече EДИНСТВЕНО ПРИ СПРЯЛА КОЛА ИЛИ ПАРКИРАНАчувасе боботене в резервоаракакво следва от тук??????????? кое не работи кое е запушено ?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Djope написа:синия маркуч само го духъл след карбоновия филтър,ще го направя и преди самия филтърдригия черния които влиза в колектора сащо съм го духал и да чува се буботене в резервоарав понеделник ще извърша тази процедура ще се радвам да опишеш от къде се получава налягането и целия проблем щом си наясно с негонаи новото от днес е че като карам на газ с махната капачка налягането е по малко и бензина само се е покачил по гърловинатав момента в които тръгна на бензин започва по сериозно да си тече и си извира директно с махната капачка, едно голямо фонтанче бензин
Коментар
-
Djope написа:духах в синия маркуч чува се боботене в резервоара и се виждат как излизат бензиновите пари през гърловинатакарах колата на бензин с откачен син маркуч и затворена капачка но след като спрях отново протече бензин през гурловинатаили карбоновия филрър е запушен или клапата за изпаренията след карбоновия филтър не отварякакво да правя ?
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Djope написа:духах в синия маркуч чува се боботене в резервоара и се виждат как излизат бензиновите пари през гърловинатакарах колата на бензин с откачен син маркуч и затворена капачка но след като спрях отново протече бензин през гурловинатаили карбоновия филрър е запушен или клапата за изпаренията след карбоновия филтър не отварякакво да правя ?
Коментар
-
Бе ти хубуу ша караш с откачен маркуч ама.......... глеи да не се подпалиш, че натрупано по голямо количество бензинови пари при един затворен капак и невъзможноста му да се "проветри" от някъде си става потенциална взривоопасна смес, ако е необходимо го удължи с друг маркуч и го покажи извън двигателния отсег да мята на вънка квото и да било.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар