Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем Фиат Браво 1.6 103 коня 1996 год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Slavi_Lancia написа:
    Не , от самата гърловина дет се налива бензина няма как , тя е много широка тръба , де се вика гъза да си садереш не можеш да върнеш бензин през нея дори и гъстотата да му е равна на тази на бозата хахахаха, виж ако го докараш гъст като мед с сигурност ще се качи до горе Абе ще видим какво ще му кажат в сервиза. А и друго в софя много хвалят някои си БОБО от форума на алфа един слаб с черна коса висок с очила тои има сервиз и е много в час с нещата. Ако искаш разтърси се и при тях но ти маи вече си намерил сервиз. Пък да видим какво ще излезе, няма маитап ама чакаме с нетърпение диагнозата .
    днес бях на сервиз резултат нулевс помпата няма никакав проблем има си нормлно налягане всички маркучи продухахме, никаде нищо няма запушено проблема си остава сащияслед като се запали колата на бензин има няма 10-15 секунди при отвинтена капачка започна да тече бензин моето лучно мнение е че от мотора се съзвава огромно налягане и го враща през трабата за излищния бензинидеята на маистора беше че клапана на отдушника не работи следващата седмица ще сваляме резервоара и тн какво ви е мнението ?вече цялата ми улица е омазана с бензин

    Коментар


      #17
      Djope написа:
      Slavi_Lancia написа:
      Не , от самата гърловина дет се налива бензина няма как , тя е много широка тръба , де се вика гъза да си садереш не можеш да върнеш бензин през нея дори и гъстотата да му е равна на тази на бозата хахахаха, виж ако го докараш гъст като мед с сигурност ще се качи до горе Абе ще видим какво ще му кажат в сервиза. А и друго в софя много хвалят някои си БОБО от форума на алфа един слаб с черна коса висок с очила тои има сервиз и е много в час с нещата. Ако искаш разтърси се и при тях но ти маи вече си намерил сервиз. Пък да видим какво ще излезе, няма маитап ама чакаме с нетърпение диагнозата .
      днес бях на сервиз резултат нулевс помпата няма никакав проблем има си нормлно налягане всички маркучи продухахме, никаде нищо няма запушено проблема си остава сащияслед като се запали колата на бензин има няма 10-15 секунди при отвинтена капачка започна да тече бензин моето лучно мнение е че от мотора се съзвава огромно налягане и го враща през трабата за излищния бензинидеята на маистора беше че клапана на отдушника не работи следващата седмица ще сваляме резервоара и тн какво ви е мнението ?вече цялата ми улица е омазана с бензин
      Изчетох цялата тема с интерес защото това наиситна е много интересно.Ако отдушника наистина е запушен след известно време работа създаващото се налягане в резервоара ще започне да връща гориовот нагоре по вторичната тръба през която става и зареждането на бензиностанцията.Ако не знаете в широката тръба която виждате зад задна дясна гума има още една по тънка горе долу колкото диаметъра на пистолетите по бензиностанциите.Моята на Бравото я махнах защото я обвиних ,че заради нея ми връща гориво при зареждане ама уви не е от нея.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Абе това е феномен - нещо трябва да е по-тежко от бензина и да ти пълни резервоара. Само така ще протекът 10...15 литра от гърлото.Сега ако ти е пълен догоре е друга работа.Остава и варианта нещо насочено към гърлото да пръска - примерно маркуч на излишния бензин или знам ли?

        Коментар


          #19
          1115 написа:
          Абе това е феномен - нещо трябва да е по-тежко от бензина и да ти пълни резервоара. Само така ще протекът 10...15 литра от гърлото.Сега ако ти е пълен догоре е друга работа.Остава и варианта нещо насочено към гърлото да пръска - примерно маркуч на излишния бензин или знам ли?
          има вече по малко от 15 литра бензинвсичките неща които казвате имат смисал, само не разбирам къде е смисала да тече бензин при положение че бензиновата помпа остава не вклучена в цялата система колата си работи на газ и продалжава да тече яко бензин от гърловината

          Коментар


            #20
            Djope написа:
            1115 написа:
            Абе това е феномен - нещо трябва да е по-тежко от бензина и да ти пълни резервоара. Само така ще протекът 10...15 литра от гърлото.Сега ако ти е пълен догоре е друга работа.Остава и варианта нещо насочено към гърлото да пръска - примерно маркуч на излишния бензин или знам ли?
            има вече по малко от 15 литра бензинвсичките неща които казвате имат смисал, само не разбирам къде е смисала да тече бензин при положение че бензиновата помпа остава не вклучена в цялата система колата си работи на газ и продалжава да тече яко бензин от гърловината
            Ами щом е изключена и хвърля бензин, остава варианта нещо от газовата да надува бензиновата магистрала или от някъде да подава налягане в бензинопровода.

            Коментар


              #21
              1115 написа:
              Djope написа:
              1115 написа:
              Абе това е феномен - нещо трябва да е по-тежко от бензина и да ти пълни резервоара. Само така ще протекът 10...15 литра от гърлото.Сега ако ти е пълен догоре е друга работа.Остава и варианта нещо насочено към гърлото да пръска - примерно маркуч на излишния бензин или знам ли?
              има вече по малко от 15 литра бензинвсичките неща които казвате имат смисал, само не разбирам къде е смисала да тече бензин при положение че бензиновата помпа остава не вклучена в цялата система колата си работи на газ и продалжава да тече яко бензин от гърловината
              Ами щом е изключена и хвърля бензин, остава варианта нещо от газовата да надува бензиновата магистрала или от някъде да подава налягане в бензинопровода.
              днес разкачих маркуча от мотора които връща горивото обратно в резервора с мисала че от там се получава налягането и заради него изтича бензина ,но от нямаше обратно налягане не духаше и тн.до момента всички процедури и тествания са правени при изкл. бенз.помпаслед като помпата не предизвиква налягането на бензина и не го качва до гърловината то остава нещо друго да прави това налягане нямам повече идеи от куде може да се получава налягането ПОМАГАИТЕ

              Коментар


                #22
                Е басиии, ти си за предаването "тайни и загадки". Изключена бензинова помпа и пак същото............. , откачаш трабата за обратния бенз от към двигателя и пак същото, е бваси ко го бута тоя бензин на вън. От двигателя няма какво да ти връща налягане, просто няма място където могат да се засекат налягане и бензинов тръбопровод. Бензина от помпата отива в реиката от там обратно в резервоара. На реиката има закачено едно маркучле ама и при него е вакум маи. То мисля че е за регулатора за налягането на бензина. (Може да греша) Но и да греша това маркучле неможе и няма от къде да вкара налягане. Другата ти система за изпаренията в резервоара и тяхното изгаряне е под десния калник, по сигнал на компа (незнам кога и как го решава) се изпускат пари към смукателния колектор за изгаряне. От там също няма как да връща щото в смукателния колектор освен вакум друго не може да има. Виж сега, така или иначе от някъде нещо ства за тая мизерия. Ти казваш че помпата е изключена , откачи тогава от помпата маркуча които се връща от двигателя с обратния бензин ако трябва откачи и двата маркуча, и я запали. Не би трябвало от двата маркуча да изтича бензин освен този които ще изтече от самосебе си докато се изпразни магистралата. Палиш и гледаш, ама дръпни и каблелите на помпата да не си мислиш че е спряна пък да не е. Вземи и необходимите мерки за безопасност Тогава палиш на газ , или наи добре някои друг да пали а ти да гледаш че ако текне нещо да реагираш. Ако нищо не тече от маркучите а от резервоара пак тръгне да тече остава единствено системата за парите но как тя надува в резервоара не знам.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #23
                  Слави, след цялото уточнение остава единствена възможност - някой ’ майстер’ си е оставил ръцетеи цялата система не е това което трябва да е.при неработеща помпа да бълва бензин - това неработеща трябва да се замени с ’предполагаемо неработеща’просто този бензин нещо трябва да го задвижва.

                  Коментар


                    #24
                    ...... прав си за това го карам да откачи кабелите да е сигурен че е спряна, то вече баси мистерията
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      Slavi_Lancia написа:
                      ...... прав си за това го карам да откачи кабелите да е сигурен че е спряна, то вече баси мистерията
                      всичко по помпата е наред кабелите са както триабва и маркучите сащо са сложени както трябвавъпроса ми е следниа възможно ли е номер 34,35,36 да създава налягане и да връща бензина до гурловината при положение че отново бензиновата помпа е изклучена от кабелите и двигателя работи на газ ?
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #26
                        Ми скии ся, тва 34 е клапан за налягане, явно като стане налягане в резервоара и тои трябва да отвори и да пусне парите напред към оня филтър 29, а след него е електрически клапан 28, които пък отваря и ги пуска да отидат в колектора за изгаряне. За да върне от там, трябва клапан 28 да изпуска назад, трябва и клапан 34 също да изпуска, още повече че единствената връзка на тази система е с смукателния колектор. Нека да предположим че става няква магия. Откачи тогава маркуча които влиза или излиза от клапана 28, и пак пробваи за да се увериш че не е от там. Щом помпата е откачена и не върти то тогава и по маркучи 4 и 5 от и към резервоара също не трябва да има нищо, а пък не пречи да откачиш и тях от помпата както казах вчера. Дебелия маркуч към резервоара 1 , неговия "удушник" ако мога така да го нарека е в наи високата част на резервоара така че и тои отпада като вариант. Ами брат тва е отркачаи маркучи на поразия ако трябва всички откачи и да видим от де ша изскочи заичето
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #27
                          Slavi_Lancia написа:
                          Ми скии ся, тва 34 е клапан за налягане, явно като стане налягане в резервоара и тои трябва да отвори и да пусне парите напред към оня филтър 29, а след него е електрически клапан 28, които пък отваря и ги пуска да отидат в колектора за изгаряне. За да върне от там, трябва клапан 28 да изпуска назад, трябва и клапан 34 също да изпуска, още повече че единствената връзка на тази система е с смукателния колектор. Нека да предположим че става няква магия. Откачи тогава маркуча които влиза или излиза от клапана 28, и пак пробваи за да се увериш че не е от там. Щом помпата е откачена и не върти то тогава и по маркучи 4 и 5 от и към резервоара също не трябва да има нищо, а пък не пречи да откачиш и тях от помпата както казах вчера. Дебелия маркуч към резервоара 1 , неговия "удушник" ако мога така да го нарека е в наи високата част на резервоара така че и тои отпада като вариант. Ами брат тва е отркачаи маркучи на поразия ако трябва всички откачи и да видим от де ша изскочи заичето
                          клапана 28 нямам никаква идея кои е и къде се намира и от куде мога да стигна до него ако имаш някаква снимка моляте постния за да видия кое триабва да изкл . имаш ли идея лесно ли се сваля резервоара ако се наложи да го сменям този клапанднес отново си правих експерименти колата работи на газ без вклъчена помпа и след около 5 мин започна да се катери бензина до гърловината капачката на резервоара беше отворена през цялото време вече има малко повече от 10 литра бензин по мои сметки изкл. акумолатора за уж някакав рестарт с надеждата че нещо ще се промени но всичко си беше сащото

                          Коментар


                            #28
                            опааа, момчета - това е схемата за моята кола !!! а не за 1.6 !!!!какво обсъждате висшия двигател, глейте си схемита за ..... 1.6 на стр. 165 е !!!
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              Резервоар не съм свалял ама сигурно не е кои знае ква философия, но мисля че това ще е да търсиш под вола теле. Като го свалиш какво после!? А този клапан дето пуска газовете към мотора се намира под калника левия , но трябва да се свали и подкалника и ще видиш там филтъра и клапана. с двете малки червени точки на снимката съм ти белязал двата маркуча от помпата и за обратния бенз е така да си ги знаеш. Този по дебелия черен дет отива в колектора и съм ти очертал в червено е за газовете, а по горе буксичката в синьо която оградих мисля че е точно за управлението за клапана. Опитаи с изваден маркуч от колектора,( тоя в червено), само че запуши дуката с нещо което си сигурен че няма да го засмуче колектора (може и с пръст ама някои друг да пали) , иначе с отпушена дупка ще вдигне много високи обороти може и ограничител да влезеш Пробваи първо това преди да посегнеш на резорвоара. Така изцяло ще игнорираш системата за газове на резервоара. п.п. Поне така на снимката си като гледам така ги виждам нещата, а самата кола ще мога да погледна наистина чак в петък. Но като ги огледаш и ти и сам ще се досетиш кое от къде е.
                              Прикачени файлове
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #30
                                Slavi_Lancia написа:
                                Резервоар не съм свалял ама сигурно не е кои знае ква философия, но мисля че това ще е да търсиш под вола теле. Като го свалиш какво после!? А този клапан дето пуска газовете към мотора се намира под калника левия , но трябва да се свали и подкалника и ще видиш там филтъра и клапана. с двете малки червени точки на снимката съм ти белязал двата маркуча от помпата и за обратния бенз е така да си ги знаеш. Този по дебелия черен дет отива в колектора и съм ти очертал в червено е за газовете, а по горе буксичката в синьо която оградих мисля че е точно за управлението за клапана. Опитаи с изваден маркуч от колектора,( тоя в червено), само че запуши дуката с нещо което си сигурен че няма да го засмуче колектора (може и с пръст ама някои друг да пали) , иначе с отпушена дупка ще вдигне много високи обороти може и ограничител да влезеш Пробваи първо това преди да посегнеш на резорвоара. Така изцяло ще игнорираш системата за газове на резервоара. п.п. Поне така на снимката си като гледам така ги виждам нещата, а самата кола ще мога да погледна наистина чак в петък. Но като ги огледаш и ти и сам ще се досетиш кое от къде е.
                                днес ще направя нещата които си писал и ще кажа по късно дали има някакав ефектимам едно въпросче ако инжекторите са запушени какав е варянта PC-TO да прави обратно налягане с вкл и без вкл бензинова помпаутре ще чистя инжекторите по 10 лв броиката в сервиз картроник някои има ли впечатления от тях + 15 лв монтаж и демонтаж на инжекорите

                                Коментар

                                Working...
                                X