Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем Фиат Браво 1.6 103 коня 1996 год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сериозен проблем Фиат Браво 1.6 103 коня 1996 год.

    Здравеите,надявам се някои да може да помогнепроблема е следниа:колата вече и на бензин и на газ започва да изхварлиа бензин през капачката на резервоара образува се ниакакво сврах налягане.На бензин работи ужасно трака тропа гърми все едно работи на 2-3 цилиндара почти не може да се форсираима около 25-30 литра бензин които е на около 3 месеца,ако се стигне до някаква форсасциа от над 3000 оборота започва да работи почти нормално мотора на бензин Работата на газ е нормална без изменения Но и на деата вида гориво започва да хварлиа бензин от капачката бензиновата помпа е изклучена но продалжава да се образува налиягане в резервоараПоследните две неща които са правени по колата са:смиана на ролки с ангренажен ремак преди около 500-600 кмсмиана на маркуча на бензиновата помпа (вътре в самата помпа) беше се скасал и не качваше бензин до мотора това е правено преди около 300 кмходих на ниакакав диагностик уж не намери проблеми в компа и започна да ми развива теории че ремака не е зацепен правилно или е прехварлил нниаколко зъбапроблема с работата на мотора е от около 3 седмици,извирането на бензин от 1 след смианата на маркуча на помпата колата започна да работи малко по различно но нищо сериозно с това което е в моментамерихме налягането на бензиновата помпа то беше в нормитеМоля помагаите с съвети, какво да правия къде мога да разреша проблема с теча на бензин и работата на двигателя на бензинсамо изкам да подчертая още веднъж че и при изклучена бензинова помпа и при работа на газ отново тече бензин от капачкатаБлагодаря на всички

    #2
    Бензиновата помпа я изключваш(в което си сигурен) и продължава да излиза бензин от капачката на резервоара, а колата в спряло положение ли е?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      van_dal написа:
      Бензиновата помпа я изключваш(в което си сигурен) и продължава да излиза бензин от капачката на резервоара, а колата в спряло положение ли е?
      да помпата се изклучва от кабелите,бензина излиза при спряло полойение на колата и работещ двигател след като се спре мотора прадалжава още 10-15 мин да салзи доста сериозно ако се разви капачката напражо тече с всичка сила

      Коментар


        #4
        Ха, че как работи двигателя като си си изключил помпата? Тука има някаква магия да извира бензин от резервоара, само ти ли си пълниш колата, друг човек ползва ли я? Капачката на резервоара заключва ли се? Просто е невъзможно да връща бензин, ама бензин ли е или някаква пяна нещо, в смисъл възможно ли е да е сипано нещо в резервоара и бензина да кипва, не знам изобщо дали е възможно, не съм учил много химия, както като добавиш към кола ментос.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          van_dal написа:
          Ха, че как работи двигателя като си си изключил помпата? Тука има някаква магия да извира бензин от резервоара, само ти ли си пълниш колата, друг човек ползва ли я? Капачката на резервоара заключва ли се? Просто е невъзможно да връща бензин, ама бензин ли е или някаква пяна нещо, в смисъл възможно ли е да е сипано нещо в резервоара и бензина да кипва, не знам изобщо дали е възможно, не съм учил много химия, както като добавиш към кола ментос.
          двигателя си работи на газ,само аз си ползвам колата и само аз си сипвам бензин ,когато извира в сприяло положение е чист бензин без примеси пияни или друго капачката се засклучва ,каква е вероятността двигалеля да прави някакво налягане през двата маркуча за бензин и възможно ли е да има варянт извирането на бензин да има общо с лошта работа на двигателя на бензин някакви клапи да се се скапали или нещо другов момента просто колата не може да се кара и на газ все си извира бензин

          Коментар


            #6
            Колега, защо просто не сложиш един леген, и да оставиш колата да поработи с отворена капачка? После продавай. Като че ли не си подбрал правилните думи, за това което се случва в действителност.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Колега, защо просто не сложиш един леген, и да оставиш колата да поработи с отворена капачка? После продавай. Като че ли не си подбрал правилните думи, за това което се случва в действителност.
              мерси за съвета но не смятам да я продам ако някои има на идея от къде може да е проблема моля нека сподели

              Коментар


                #8
                Да продаваш бензина, дето извира, ще станеш милионер
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар


                  #9
                  като си оправял б.помпа - може да сте разменили маркучите на бензина ?друго вероятно е - ако някой инжектор е останал отворен - да връща налягане през него... но ДАЛИ това значи и отворен всмукателен клапан ...? не знам - лесно може да откачиш един по един маркучите от бензиновата рейка и да се намери проблема.един читав майстор ще ти реши проблема за един ден

                  Коментар


                    #10
                    Няма да се съглася с u_bo този път забрави за вероятноста от инжектор да ти вкарва налягане в резервоара, дори всички инжектори да са останали отворени при тях има единствено и само вакум, защото клапана при инжекторите се отваря само по време на такта всмукване през другото време няма от къде да има налягане в смукателния колектор че да връща в резервоара. Бях ти писал и в предния пост докато беше на латиница ама някои го е потрил та по скоро както каза u_bo виж пак тая бензинова помпа да не сте обърнали нещо маркучите или тока да сте и обърнали демек +/- на опаци и сега да върти на обратно. Но дори и това неможе да ме накара да си мисля че ще изкара бензин през гърловината. Баси човек ква е тая твоята луда работа бре, все бяхме чували дивотии ама да изкра бензин през гърловината. И казваш че това е станало след като си пипал помпата, единственото нещо което се сещам е да я свалиш и пак да огледаш всичко. През самата гърловина дето наливаш бензина няма да хвърля но има още едно тънко маручле което води също горе при гърлото то е като наливаш бензин от него да излиза въздуха, по си мисля че ако качва до горе бензин ще е от него а не по дебелата тръба на резервоара от там е пълен ъбсурд, размера и е около Фи 30-40мм и е дълга поне 30-40 см така че няма сила дато да качи бензин по нея. Огледаи всичко на ново и кажи кво си объркал с тая помпа.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      подозирам , че единия майстор затова е мислел за прескочил зъб на ангренажа - да е отворен инжектор и клапан не само като има вакуум.НО !!! ТОВА е МАЛКО вероятно !!! по-скоро е теоретично малко вероятно предположение

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        подозирам , че единия майстор затова е мислел за прескочил зъб на ангренажа - да е отворен инжектор и клапан не само като има вакуум.НО !!! ТОВА е МАЛКО вероятно !!! по-скоро е теоретично малко вероятно предположение
                        след смяната на маркучето на помпата започна по различно да рабпто двигателя но бензин не течеше тои протече след 2 седмици ако е ангренаж колата ще работи лошо и на газ а на газ няма проблеми т.е вече има тече бензинутре съм на маистор някои от вас ходил ли е в този сервиз http://www.fiat-alfa.net/

                        Коментар


                          #13
                          ако си обърнал маркучите за прав и излишен бензин ... колко ли гняс от филтъра е вкаран в резервоара ...аз гласувам за това, че е проблема ... или обратно свързана помпа..да пишеш какво е станало....

                          Коментар


                            #14
                            А ако е запушено това малкото маркуче дето трябва да излиза въздуха, дали няма от налягането да връща през гърловината? Щото ако не е запушено, първо от него трябва да текне... Предполагам само, несъм много в час...

                            Коментар


                              #15
                              Не , от самата гърловина дет се налива бензина няма как , тя е много широка тръба , де се вика гъза да си садереш не можеш да върнеш бензин през нея дори и гъстотата да му е равна на тази на бозата хахахаха, виж ако го докараш гъст като мед с сигурност ще се качи до горе Абе ще видим какво ще му кажат в сервиза. А и друго в софя много хвалят някои си БОБО от форума на алфа един слаб с черна коса висок с очила тои има сервиз и е много в час с нещата. Ако искаш разтърси се и при тях но ти маи вече си намерил сервиз. Пък да видим какво ще излезе, няма маитап ама чакаме с нетърпение диагнозата .
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X