Колеги, и след като се нарадвах на външния вид на Жълтура (който има забележки) изскочиха и следните неща...Та...маслото е сменяно преди около 5000км. проверявам го - там си е. След около една седмица колата ми започна да трака уникално много при палене, волана се тресеше, а двигателя работеше все едно запалвам дизел. (до колкото имам наблюдения). По време на тази седмица НЕ съм проверявала нивото на маслото. От майстори разбирам, че за ремонт ми е вариатора на двигателя (1.8 16v като на Купе). В последствие дърпам пръчката на маслото - инаше на върха на пръчката. Долях от същото масло над 2л. В последствие тракането намаля и в момента е съвсем лекичко когато паля на студена кола. А от както долях с масълце, не е мръднало вече един месец - това е едно на ръка.Втория проблем, който реално ме притеснява повече от тракането е, проблем с паленето на колата. Въртя ключа..и едва запалва, преди доста често загасваше веднага след като запали, просто не успява да задържи оборотите. Случва ми е и да ми загасне колата докато карам - бях с около 20-30км намалявах заради дупка и си изгасна, след време паркирах, връщам назад - пак гасне докато се движа (при натиснат съединител). Водих я при майстор, ами каза ми че не открива нищо конкретно техническо което да е проблем, за запалването. Случва ми се няколко пъти да не успее изобщо да запали - върти върти - тц! Можеби е за компютърна диагностика? Само дето всеки път когато се опитам да стигна за диагностика нещо се слчва - или в пълно или пукам гума или еди си какво си... Аа има и една жълта ламба дето свети на аблото и не знам какво е - това трето..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 2 - сага
Collapse
X
-
Тази снимка където си я дала при работещ двигател ли е? - че не се вижда много от таблото. Това за тракането при палене, да най-вероятно е вариатор, обаче щом е имало само на върха на пръчката .... лошо. Тракането на вариатора при палене е точно от недостиг на налягане, т.е. докато се напомпа самият вариатор. Отделно без масло може да тракат и повдигачи, те толкоз им трябва, може и разпределен вал ... незнам да не те плаша. За другите неща нямам мнение, иначе вариатор отвън около 200лв.
-
Снимката е направена при кола на контакт, когато запали индикатора изчезва, но пали малко сложновато, както обясних по-горе. Иначе знам, още от огледа, че има за правене повдигачи някъкви... не знам какво представляват точно...но не било спешно.Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Идеята е такава - може да не се налага смяна на вариатора. Той си се познава ... след време ще го познаеш и ти . И аз имам едно тракане, но не е само при палене. Обвиних вариатора, купих, но като послушах наживо няколко двигателя,май не е от вариатора. Отиди на читав майстор да погледне как седят нещата. Колко време си я карала без масло, и още, като я взе тресеше ли мотора при палене?
Коментар
-
Като я взех тракаше тоя хидравличн повдигач. (какво представлява той? ) Има масло има всичко. По едно време започна да трака тоя вариатор-явно защото нямало масло, къде отиде не разбрах...а сега е добре от както долях. А тая лампа значи трябва да си изгасва нали така? Тя се маха когато запаля.И забравих да спомена, че преди да взема колата е стояла в гараж близо 3 месеца без да е карана и палена изобщо... ако има някъкво значение..Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
u_bo
-
абе имаше май една колежка от Стара Загора със същите проблеми... кво беше - луфт на коляновия вал, основен ремонт на двигател 26 страници тема, щяха да я правят тема на 2008 г.....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
u_bo
Л
SokOtPraskova написа:Не съм го сменяла, доляла съм от същото масло - което е сменено преди 5 000км.
Коментар
-
u_bo
!!! за тоя мотор е важно и какъв маслен филтър ще сложиш - виж в сайта на МАНН , кой е представител за БГ и си купи хубав филтър
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар