Е мне, определено не става въпрос за същото...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 2 - сага
Collapse
X
-
u_bo
donnna написа:ей я темата - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29784енжой!!!п.п. потърси разликите и приликите
Коментар
-
Хм това описание ми мяза на проблемите на бравото на Ивалена дето в сервиза само купето не са му сменили майhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Хм това описание ми мяза на проблемите на бравото на Ивалена дето в сервиза само купето не са му сменили майFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Стига си плашил момичето.Просто трябва да си смени маслото (и то спешно!). Тракането сигурно идва от повдигачите и трябва да се оправи.А за това, че колата гасне може да е от много неща. Най-добре да отиде на диагностика, може някой датчик да не е в ред.Лошият равиант е колата да е карана дълго време без масло и от там вече да са станали големите поразии._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
Благодаря колега, а маслото беше си наред, и изведнъж изчезна за отрицаелно време...Втория майстор при когото бях ми дръпна пръчката за маслото, обаче НЕ ми каза "алоо лигло проста, нямаш капка масло тука". Остави си пръчката на мястото и ми вика ела да ти направя вариатора и тогава ще се опитаме да разберем защо има проблем с паленето.Първия ми майстор каза, че не открива технически проблем за тия оборотите...остава да е нещо компютърно, м? А онова дето се оказа за инжекциона не трябва ли да угасва? Защото на Бравото например като давах на контакт мигва задържа се и си гасне, а тука не гасне. Може ли от там да е проблема с паленето? То по-скоро проблема е в оборотите..не успява да ги задържи веднага и ми светва акумолаторчето и загасва или просто се замисля така и тогава започва да работи добре.Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Може да е моторче за празен ход или релето на вариатора.Колега от ланча форума имаше подобен проблем и накрая се оказа точно куцото реле.Друго което е малко вероятно - да е прескочил ангренажен ремък.Също е добре едана компютърна диагностика да си направиш.А за липсата на масло - мистерия, 2 литра не се изпаряват. Или е излято от някой (не ми се вярва) или има някъде локва.
Коментар
-
Ех, колеги..след като за пореден път ходих да доливам масло (22лв./литър), реших да се заема сериозно с колицата си. Оказва се, че имам течове от две гарнитури, които следват да бъдат сменени. Вариатора засега се очертава да не е повреден, но хидравличните повдигачи - да. Проблема с паленето май се дължи на някой датчик, утре ще правя диагностика и ще разбера със точност. Еваларка за съседа ми, който се оказа бивш служител във Вантотрейд и разбира доста от Италианки, сега си има 3 гаража и си бачка за себе си. Днес си взех и ново фарче, което ще монтирам утре и количката съвсем ще живне! Доволна съм...Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
u_bo
bboyd написа:за пореден път се обеждавам че тези хгта са проблемни и то като са втрора ръка добре че не се хвърлих на такова без да се обижда колешката дано го оправи на вит е доста готино но 1,2 и 1,9 са двигателите за това пунто
Коментар
-
Така колеги ето и развръзката на моя проблем..Закарах днес Пунтото при съседа, пълна диагностика направихме - момчето има всякаква апаратура у тях - изумих се направо! Грешка даде само в катализатора, просто е резнат, за да се сложи онова мойто "гъзарско бръмчало". Мерихме изгорелите газове-О.К. са и те. Като проблеми се откриха следните неща: дроселовата клапа беше заклеясала - изчистихме я. Свещите бяха под всякаква критика - сменихме и тях. Въздушния филтър беше умрял - сменихме го.Купих си нов десен фар - сменихме го. Течове на масло има от две гарнитури, които предстоят да бъдат сменени. Когато падне маслото и вариатора започва да потраква, но НЕ е заминал. Хидравличните повдигачи са за смяна.Та от цялата история заключението е такова:Извършени операци:-Почистване дроселова клапа-Сменени свещи-Сменен въздушен филтър-Сменен фарСлед извършените операции се наблюдават следните промени: колата пали от раз, върви като изоглавена, (дооста по-пъргава е от преди, не ми се искаше да слизам чак) и придоби по-хубава визия с новия фар.Предстоящи операции:-Смяна две гарнитури-Промивка на двигателя-Смяна масло (този път Селения)-Смяна хидравлични повдигачи-Добавка за прочистване на ДЮЗИТЕ (оооле побърках се покрай това палене) Очаквани промени след извършване на предстоящите операции: тракането да отшуми, да няма течове от масло и съответно проблем с вариатора. Ето малко снимчици на туй-онуйEx'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Хубаво ти е лъснал дросела. Обърна ли внимание какъв препарат ползва? Трябва да го е чистил само с бензин (или чист спирт) - никакви смазки и мазнотии.Омазан дросел едва ли е само от заминалия въздушен филтър. Може и от картерните газове да е - тогава всичко е ОК. Дано се е уверил, че маркуча между филтъра и дросела е здрав и не гълта мръсотия от някъде. По логиката на мръсния дросел познай какво е положението на стъпковия мотор - същото. Него почисти ли го? Снимай да видим как са старите свещи, ако не си ги хвърлила. Какви са новите - марка/модел?Не бързай със смяната на повдигачите. Може като сложиш хубаво масло да спрат да потропват.
Коментар
-
Почисти дросела с кореселин и прегледа всичко по тръбата до филтъра - наред си е. Стъпковия мотор не сме го коментирали. Не съм ги хвърлила старите свещи, ще снимам и после ще постна. Новите са BERU - нямаше други като за мойта количка - 20лв. за 4бр. Филтъра сега не мога са се сетя каква марка беше, но и него го нямаше, та поръчахме - 22лв. като цена. А повдигачите искам да ги сменя, тъй като и без това ще правя гарнитурите, после промивката и маслото...по-добре да съм сигурна, че са наред и няма да имам проблем с тях занапред.Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Никога не можеш да си сигурна, че всичко е наред. Не се сменя нещо здраво, още повече, ако е оригиналното. В този ред на мисли аз лично бих избрал по-малкото зло, а именно просто да сменя маслото(и филтъра му, разбира се) и друго да не пипам и да не давам да пипат. Ако продължава да потропва вече би било оправдано да се направи и останалото от списъка с ’предстоящи’. И агренажния комплект си го сменила, нали? Сори ако съм го пропуснал.Edit: Бях пропуснал момента с теча през гарнитурите. В този случай не обръщай внимание на горното, ами си я прави.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар