като сложа нов бушон ,си свети самопроверката и гасне (но ми се струва прекалено бързо,че гасне) ,а иначе без бушончето си свети постоянно .
Абе шефче, я обясни по-детайлно кой е тоя бушон, защото при мен има само един 5А и той е от горната група, най-горе, най-вдясно.Всичките "най-долу" на горната група са ми 20А.
Не е под жабката. Снимка А са бушоните от ляво на волана. Бушони под жабката имат само 1.8, 2.0 и ТД100. При 1.6 няма бушони там(поне така пише в книжката)
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter
Не е под жабката. Снимка А са бушоните от ляво на волана. Бушони под жабката имат само 1.8, 2.0 и ТД100. При 1.6 няма бушони там(поне така пише в книжката)
защото снимката в дясно е другаа за бушоните при мен не е този който си показал, а на първия ред десния бушоназ ги гледах днес - бяха здравиявно друг ми е проблемасега пак погледнах колатабушоните са по друг начин подреденипървата колонка е с 4 бушона, а втората с 25А е на първия ред вторият бушон
Според книжката само на еърбега бушона е 5А. Търсиш го него, ако е здрав значи проблема не е в него, ако не - сменяш го и се надяваш лампата да спре да свети.
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter
Според книжката само на еърбега бушона е 5А. Търсиш го него, ако е здрав значи проблема не е в него, ако не - сменяш го и се надяваш лампата да спре да свети.
Това не е толкова сигурно ... моята кола е купена на старо. Не знам кой бушон къде е слаган. Не мога да позная по това колко ампера пуска дали е точния.
Коментар