и така колеги фиата ме остави на пътя ! това е втори сериозен ремонт след пиленето на вала карам си аз и спирам да налея вода... като потеглих усетих че превключвая много трудно с ръмжене ... после още по трудно и по трудно и на края съвсем не можеше да включва.натискам съединителя тя си върви и си тегли, оборотите не падат. карах до нас на първа с 20км/ч все ак не ме е оставил.после брат ми ме тегли до сервиза.в момента колата е в сервизааа ... купих я за 4 000 лв браво 1.8 ГТ 113коня с газова 1996г. ... колко ли мога да и взема сега ? може да си купя мерцедес Ц180 1995г. какво ше кажете ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединитела не отделя хич
Collapse
X
-
mitkosoft написа:абе позакрепи я малко и набутай някои с нея що ще я правиш като някой балък може да я направиex.Мареа ТД100
Коментар
-
reter написа:"набутай я на някой" много мъдро колега, а послед "тея фиати много се чупят"Bravo GT 1.8
Коментар
-
сладури. Скии ся , съединителя не е саморегулиращ, аз щи кажем ко да напраиш или наи вероятно какво ти има, ако не е тва тогава незнам но и аз така кат теб един ден си карам и зе да прехърква до де нацяло спря да отделя. Целия ремонт струва 0 лева и може да се направи и на червен светофар, разбира се ако е от това. Значи на самото жило долу дет е закачено за рамото на съединителя има една дебела гумена шаиба не знам каква роля играе сигурно нещо да омекотява намира се между гаиката за реглаж на жилото и самото рамо, е тая пущина се къса или прокъсва ама няма как д ападне седи си там и прави мизеерии. Просто развиии малко гаиката тя се развива на ръка съвсем лесно щот така е направена да може да си я връткашщ и регулираш. Махни тая смотана гумичка натегни си гаиката колкото е нужно за да ти е удобно отделянето на съединителя и си патрон. Тея в сервиза кат са барали там и са въртели гаиката заедно с нея се е завъртяла и гумата и е застанала на по здраво място, така си изкарал един ден докато не се е прецакала пак.Между другото идеята за мерцедеса никък не е лоша и аз те подкрепямПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:сладури. Скии ся , съединителя не е саморегулиращ, аз щи кажем ко да напраиш или наи вероятно какво ти има, ако не е тва тогава незнам но и аз така кат теб един ден си карам и зе да прехърква до де нацяло спря да отделя. Целия ремонт струва 0 лева и може да се направи и на червен светофар, разбира се ако е от това. Значи на самото жило долу дет е закачено за рамото на съединителя има една дебела гумена шаиба не знам каква роля играе сигурно нещо да омекотява намира се между гаиката за реглаж на жилото и самото рамо, е тая пущина се къса или прокъсва ама няма как д ападне седи си там и прави мизеерии. Просто развиии малко гаиката тя се развива на ръка съвсем лесно щот така е направена да може да си я връткашщ и регулираш. Махни тая смотана гумичка натегни си гаиката колкото е нужно за да ти е удобно отделянето на съединителя и си патрон. Тея в сервиза кат са барали там и са въртели гаиката заедно с нея се е завъртяла и гумата и е застанала на по здраво място, така си изкарал един ден докато не се е прецакала пак.Между другото идеята за мерцедеса никък не е лоша и аз те подкрепямBravo GT 1.8
Коментар
-
Е, щом е здрава ясно че няма да я махаш. Сега що ти праи така идея си нямам, освен да се е счупил вътре вилката дет натиска лагера към диафрагмата, но тва са просто предположения.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
zloben9000 написа:Slavi_Lancia написа:сладури. Скии ся , съединителя не е саморегулиращ, аз щи кажем ко да напраиш или наи вероятно какво ти има, ако не е тва тогава незнам но и аз така кат теб един ден си карам и зе да прехърква до де нацяло спря да отделя. Целия ремонт струва 0 лева и може да се направи и на червен светофар, разбира се ако е от това. Значи на самото жило долу дет е закачено за рамото на съединителя има една дебела гумена шаиба не знам каква роля играе сигурно нещо да омекотява намира се между гаиката за реглаж на жилото и самото рамо, е тая пущина се къса или прокъсва ама няма как д ападне седи си там и прави мизеерии. Просто развиии малко гаиката тя се развива на ръка съвсем лесно щот така е направена да може да си я връткашщ и регулираш. Махни тая смотана гумичка натегни си гаиката колкото е нужно за да ти е удобно отделянето на съединителя и си патрон. Тея в сервиза кат са барали там и са въртели гаиката заедно с нея се е завъртяла и гумата и е застанала на по здраво място, така си изкарал един ден докато не се е прецакала пак.Между другото идеята за мерцедеса никък не е лоша и аз те подкрепямex.Мареа ТД100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар