Привет, колеги колата ми е Браво ХГТ.Когато е студена колата пали от втори или трети път.Някои път припалва от втория пат но много лошо с тресене и аз я гася но на третия път най често пали нормално това когато е студена като загрее малко си пали както трябва но като я оставя за далго изгасена и изтине много пак така 2ри 3ти път пали.Някои може ли да ми помогне,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с палене на студен двигател ФИАТ БРАВО
Collapse
X
-
Явно бензиновата помпа неможе да направи хубаво налягане и затова ти гасне първия път, пробвай следкато завъртиш ключа да изчакаш докато изгасне лампата на инжекцията и тогава да палиш. Газ уредба има ли случайно и свети ли ти чека на таблото?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Harzulov написа:Да не е зацапана свещ? Гледал ли си ги?Явно бензиновата помпа неможе да направи хубаво налягане и затова ти гасне първия път, пробвай следкато завъртиш ключа да изчакаш докато изгасне лампата на инжекцията и тогава да палиш. Газ уредба има ли случайно и свети ли ти чека на таблото?
Коментар
-
Ако си налял масло, което е по-гъсто от 15W-40 може да ти прави така. На старата кола сипах 20W-40, че "майсторите" ми втълпиха, че ще вдигна компресията и ще бягам повече - докато е студена донякъде е така, но никой не спомена, че паленето ще е много трудно. След 1000км си сложих 10W-40 и всичко си дойде на мястото. Другият вариант ти е да са ти запушени гърнетата или катализатора или датчиците за температурата да не са в час.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
npace написа:Ако все пак му се намират 50-на кинта свещите са DENSO K20TNR или BOSCH FR7LDC+ (+7) като първите са по 10 кинта а вторите по 7,50npace написа:Принципно вече всички газаджии слагат Емулация на дюзите за да не изключват помпата - не би трябвало да свети.
Коментар
-
Колега wwalker абсолютно си прав този момент с трудното палене на загрял мотор го има но на студен старта е безпроблемен.Усетил съм го и аз това.Денсото са по добри а аз направих грешката да ги сменя с някви насрани Бриск та отварях мотор след това.Минал съм през 3 вида свещи и разлика има.Аз също определям Денсо-то като най добри като не съм пробвал НГК!А това за прекъсването на дюзите с релета е пълна "помия" щото компютъра чеква за наличие на дюза (т.е. гледа дали съпротивлението от Х ома го има) а при релето като прекъсне веригата все едно няма дюза.Към колегата 2000_16V , 20W40 е за много "издухани" двигатели 2.0 20V е капризен мотор на тема масло.Слагаш си му 10W40 каквото и да е и забравяш за проблемите а ако все още ги има тогава вече трябва да знаеш че нещо не е в час.Най вече си заминават гумичките на клапаните и слабото място на фиат мажду мотора и скоростите - вечно е омаслено.Общо взето няма да се караме на тема масло че всеки си има вкус и веднага ще се сдърпаме.Колега vintiliran кажи какво става с паленето оправи ли го?
Коментар
-
По добре да не ги гледа.Тоя мотор пали и на 2 и на 3 цилиндъра без да се задъха.Не е свещ.Ако е 2.0 20V (a не 155/20V) демек стария вариант имат бензинов филтър под прага пред задна дясна гума - смяна ако не си го сменял другото е помпата която при 2.0 20V много рядко се случва да даде фира.Ако все пак му се намират 50-на кинта свещите са DENSO K20TNR или BOSCH FR7LDC+ (+7) като първите са по 10 кинта а вторите по 7,50 Принципно вече всички газаджии слагат Емулация на дюзите за да не изключват помпата - не би трябвало да свети.Колега vintiliran , свети ли Check Engine лампата на таблото?[/quote]Колега не съм гледал свещите още понеже нямам подходящ ключ, газ нямам няма и да имам. Незнам на кое казваш Check Engine лампа ако имаш предвид ключето соде то не ми свети въобще.А тая лампа за инжекциона не ми изгасва след като дам контакт и изчакам изгася чак като запали.Май от там ще дойде проблема.Bravo HGT 2.0 20V
Коментар
-
vintiliran написа:Колега не съм гледал свещите още понеже нямам подходящ ключ, газ нямам няма и да имам. Незнам на кое казваш Check Engine лампа ако имаш предвид ключето соде то не ми свети въобще.А тая лампа за инжекциона не ми изгасва след като дам контакт и изчакам изгася чак като запали.Май от там ще дойде проблема.
Коментар
-
Колега нещо не може да се засечем по скайп така че ще ти пиша тук.Принципно с откачен дебитомер , дроселна клапа , МАФ мисля че беше другото което е на въздуховода и ламбда сонда пак ще запали и ще държи обороти но няма да ти изгасне лампата дори само 1 от тях да не работи.Ако ти е запушен горивния филтър като и смачкаш педала над 4500-5000 оборота се задъхва и направо спира да върви но не свети лампата.Ако е бактисала помпата няма пак да свети пустата му лампа но ще ти прави такива пинизи и наистина може от там да идва проблема но защо тогава лампата гасне чак след като запалиш?Като вървеж как е колата (на студен мотор , на загрял)
Коментар
-
Искам да направиш един опит и да ми кажеш резултата:Преди да запалиш дай 3-4 пъти на контакт-покой-контакт-покой (без да завърташ да пали) и изчакай помпата да спре след 3-4 пъти на контакт-покой завърти и кажи какво прави.Не разбрах 2.0 20V ли е или 155 20V?Че двата мотора са доста различни.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар