Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с палене на студен двигател ФИАТ БРАВО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с палене на студен двигател ФИАТ БРАВО

    Привет, колеги колата ми е Браво ХГТ.Когато е студена колата пали от втори или трети път.Някои път припалва от втория пат но много лошо с тресене и аз я гася но на третия път най често пали нормално това когато е студена като загрее малко си пали както трябва но като я оставя за далго изгасена и изтине много пак така 2ри 3ти път пали.Някои може ли да ми помогне,
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    Да не е зацапана свещ? Гледал ли си ги?
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    Коментар


      #3
      не съм още но се каня да го направя, и аз си мислех за свещи но все нямам време да ги погледна.Мерси колега!
      Bravo HGT 2.0 20V

      Коментар


        #4
        Явно бензиновата помпа неможе да направи хубаво налягане и затова ти гасне първия път, пробвай следкато завъртиш ключа да изчакаш докато изгасне лампата на инжекцията и тогава да палиш. Газ уредба има ли случайно и свети ли ти чека на таблото?
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Harzulov написа:
          Да не е зацапана свещ? Гледал ли си ги?
          По добре да не ги гледа.Тоя мотор пали и на 2 и на 3 цилиндъра без да се задъха.Не е свещ.Ако е 2.0 20V (a не 155/20V) демек стария вариант имат бензинов филтър под прага пред задна дясна гума - смяна ако не си го сменял другото е помпата която при 2.0 20V много рядко се случва да даде фира.Ако все пак му се намират 50-на кинта свещите са DENSO K20TNR или BOSCH FR7LDC+ (+7) като първите са по 10 кинта а вторите по 7,50
          Явно бензиновата помпа неможе да направи хубаво налягане и затова ти гасне първия път, пробвай следкато завъртиш ключа да изчакаш докато изгасне лампата на инжекцията и тогава да палиш. Газ уредба има ли случайно и свети ли ти чека на таблото?
          Принципно вече всички газаджии слагат Емулация на дюзите за да не изключват помпата - не би трябвало да свети.Колега vintiliran , свети ли Check Engine лампата на таблото?

          Коментар


            #6
            Ако си налял масло, което е по-гъсто от 15W-40 може да ти прави така. На старата кола сипах 20W-40, че "майсторите" ми втълпиха, че ще вдигна компресията и ще бягам повече - докато е студена донякъде е така, но никой не спомена, че паленето ще е много трудно. След 1000км си сложих 10W-40 и всичко си дойде на мястото. Другият вариант ти е да са ти запушени гърнетата или катализатора или датчиците за температурата да не са в час.
            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
            -------------------------------------------------------------

            Коментар


              #7
              npace написа:
              Ако все пак му се намират 50-на кинта свещите са DENSO K20TNR или BOSCH FR7LDC+ (+7) като първите са по 10 кинта а вторите по 7,50
              Вчера си взех Denso K20TNR от вносителя (Косер) по 7,92лв./бр крайна клиентска, като и предишните ми бяха такива. Тези BOSCH FR7LDC+ (+7) не ми харесват... ползвах ги няколко хиляди и си вършат работата, но имам забележки към тях - на бензин когато колата е загряла понякога пали на много ниски обороти, а на газ(въпреки че ги дават да са за газ тези свещи) им избиват някви лепкави мъзги отвън точно по гайката където се развиват. Доста бързо става и електрода им на елипса на газ. Не че е проблем, но с Denso това го няма и държат доста.
              npace написа:
              Принципно вече всички газаджии слагат Емулация на дюзите за да не изключват помпата - не би трябвало да свети.
              Във Варна поне е точно обратното - прекъсват + на дюзите с реле и твърдят, че нямало проблеми
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                Колега wwalker абсолютно си прав този момент с трудното палене на загрял мотор го има но на студен старта е безпроблемен.Усетил съм го и аз това.Денсото са по добри а аз направих грешката да ги сменя с някви насрани Бриск та отварях мотор след това.Минал съм през 3 вида свещи и разлика има.Аз също определям Денсо-то като най добри като не съм пробвал НГК!А това за прекъсването на дюзите с релета е пълна "помия" щото компютъра чеква за наличие на дюза (т.е. гледа дали съпротивлението от Х ома го има) а при релето като прекъсне веригата все едно няма дюза.Към колегата 2000_16V , 20W40 е за много "издухани" двигатели 2.0 20V е капризен мотор на тема масло.Слагаш си му 10W40 каквото и да е и забравяш за проблемите а ако все още ги има тогава вече трябва да знаеш че нещо не е в час.Най вече си заминават гумичките на клапаните и слабото място на фиат мажду мотора и скоростите - вечно е омаслено.Общо взето няма да се караме на тема масло че всеки си има вкус и веднага ще се сдърпаме.Колега vintiliran кажи какво става с паленето оправи ли го?

                Коментар


                  #9
                  По добре да не ги гледа.Тоя мотор пали и на 2 и на 3 цилиндъра без да се задъха.Не е свещ.Ако е 2.0 20V (a не 155/20V) демек стария вариант имат бензинов филтър под прага пред задна дясна гума - смяна ако не си го сменял другото е помпата която при 2.0 20V много рядко се случва да даде фира.Ако все пак му се намират 50-на кинта свещите са DENSO K20TNR или BOSCH FR7LDC+ (+7) като първите са по 10 кинта а вторите по 7,50 Принципно вече всички газаджии слагат Емулация на дюзите за да не изключват помпата - не би трябвало да свети.Колега vintiliran , свети ли Check Engine лампата на таблото?[/quote]Колега не съм гледал свещите още понеже нямам подходящ ключ, газ нямам няма и да имам. Незнам на кое казваш Check Engine лампа ако имаш предвид ключето соде то не ми свети въобще.А тая лампа за инжекциона не ми изгасва след като дам контакт и изчакам изгася чак като запали.Май от там ще дойде проблема.
                  Bravo HGT 2.0 20V

                  Коментар


                    #10
                    vintiliran написа:
                    Колега не съм гледал свещите още понеже нямам подходящ ключ, газ нямам няма и да имам. Незнам на кое казваш Check Engine лампа ако имаш предвид ключето соде то не ми свети въобще.А тая лампа за инжекциона не ми изгасва след като дам контакт и изчакам изгася чак като запали.Май от там ще дойде проблема.
                    Е тая лампа на която викаш "инжекциона" е check engine лампата.Мен лично ме дразни идеята че тази лампа е преименувана на "инежкцион" понеже тя свети за дебитомер,дюзи,маф,позиция на валове и колянов вал,грешки за какво ли не и други.Принципно когато не изгасва е кофти.Ако пали и работи зле със светеща лампа погледни дали всички видими куплунзи не са се измъкнали че често се появяват такива дребни работи които много дразнят.При мен след като събрахме колата миналото лято не запали след като не изгасна лампата но при мен датчика които е на разпределителния вал беше дал фира (като сваляхме зъбното колело на вала се счупи датчика) и от там стоях 2 седмици пред книгите и майсторите докато видя накрая че леко се е пукнал.Ако се придвижваш макар и трудно мини една диагностика да видиш какви грешки е правила.За разлика от всички други бензинови двигатели 2.0 20V е с Motronic 2.10.4 който при откачане на акумулатора НЕ забравя грешките.Пиши пак.

                    Коментар


                      #11
                      Значко колега лампата на инжекциона ми светва при даване на контакт и не изгася след като запаля не ми свети въобще.Нищо не съм гледал още но се чудя дали неможе да е говивото нещо - помпа, филтър горивен ??
                      Bravo HGT 2.0 20V

                      Коментар


                        #12
                        Колега нещо не може да се засечем по скайп така че ще ти пиша тук.Принципно с откачен дебитомер , дроселна клапа , МАФ мисля че беше другото което е на въздуховода и ламбда сонда пак ще запали и ще държи обороти но няма да ти изгасне лампата дори само 1 от тях да не работи.Ако ти е запушен горивния филтър като и смачкаш педала над 4500-5000 оборота се задъхва и направо спира да върви но не свети лампата.Ако е бактисала помпата няма пак да свети пустата му лампа но ще ти прави такива пинизи и наистина може от там да идва проблема но защо тогава лампата гасне чак след като запалиш?Като вървеж как е колата (на студен мотор , на загрял)

                        Коментар


                          #13
                          Значи, когато е студена и запали от 2ри 3ти път работи добре съвсем леко се замисля като и подам газ на място като загрее не се замисля.Иначе като вървеш си е много добре.
                          Bravo HGT 2.0 20V

                          Коментар


                            #14
                            Искам да направиш един опит и да ми кажеш резултата:Преди да запалиш дай 3-4 пъти на контакт-покой-контакт-покой (без да завърташ да пали) и изчакай помпата да спре след 3-4 пъти на контакт-покой завърти и кажи какво прави.Не разбрах 2.0 20V ли е или 155 20V?Че двата мотора са доста различни.

                            Коментар


                              #15
                              Това вече съм го пробвал ефект нулев.Не е помпа предполагам!!Свещите останаха. Мотора е 2.0 20V 147 к.с. 96
                              Bravo HGT 2.0 20V

                              Коментар

                              Working...
                              X