Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гори 25амп. предпазител и свети лампа на инжекциона?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Само да питам - само на този двигател ли помпата е в жабката, или и на други модели също?

    Коментар


      #17
      Абе как така помпата е в жабката? там е двигателчето на клапата за рециркулация, и ако и е скъсана оста на всяко палене бръмчи около 30-40 сек. и спира. И аз бая време като я взех колата се чудех какво бръмчи там. Няма как помпата да е под жабката
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #18
        Може и да бърам. Слагам ключа за запалване, завъртам на контакт - чува се бръмчене на ел.двигател от жабката. За 5-6 сек и спира. Стартирам двигателя. Пак се чува въпросното въртене от жабката. след 5-6 секунди спира. Чува се като звук на помпа. Знам, че обикновенно е в горивният резервоар?
        Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

        Коментар


          #19
          Прещракай си копчето за рециркулация да видиш че ще чуеш същия звук
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #20
            Проблема вече съм сигурен е бил от бензиновата помпа. Свалих газовата бутилка преди буксата прерязах кабелите и сложих гнездо за бушон с 20 амперов предпазител. Всички "майстори" дето бях гледат някъква схема на която този бушон е САМО за помпата. ДА ама не е така!трябва човек да се рови, не им се занимава на "майсторите".Ще сложа тези дни реле дето да спира помпата като съм на газ. И колкото изкара.
            Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

            Коментар


              #21
              По сервизното ръководствон на 1.6 16v го дават така;
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                На сина на купето изгоря два пъти този предпазител и скоро спря и помпата когато я извадихме беше се стопила все едно е била в печката.
                Обичам си работата.

                Коментар


                  #23
                  интересно и аз имам същия проблем в момента. преди няколко дни ми загасна колата на 1 светофар и не можа да запали нито на газ нито на бензин. брава 1.6 16V. Но точно преди да загасне замириса на изгоряло. прегледах бушоните в купето- бяха наред. Бубината нямаше захранване и започхах да ровя из всички кутийки в двигателния отсек да търси някаква причина. Намерих тези 2 бушона за който говорите 1 беше изгорял 25A, смених го и колата запали но само на газ, на бензин не можа. После пак старата песен докато работи замириса на изгоряло от бушоните в купето. Оказа се модула за алармата, всичките му кабелаци се стопили и станало мармалад. направо го изтръгнах тоя модул, прегледах кое къде отива изолирах каквото можах и колата си върви нормално сега но само на газ. В алармата влизаше 1 кафяв кабел, явно това е от кабела за запалването и отговаря за работата на бензин, изолирах го и мисля да го върша с 1 лустер клема. дано да съм на прав път, че много не съм запознат с електричеството в колата и се чудя дали трябва да махам още нещо от тази аларма, освен пищялката.

                  Коментар


                    #24
                    Предполагамалармата ти е българска и прекъсването на запалването минава през блока на алармата а не е с външно реле. Това е доста често срещано явление при аларми без вънщно реле за блокировка на запалването просто контактите на куплонга не издържат на тока минаващт през тях. Вземи и извади и другия кабел и ги съедини с подходяща лустер клема.
                    Обичам си работата.

                    Коментар


                      #25
                      така направих вързах го с лустер клема, но пак започна да грее този кабел- кафяв с бяла линия. а като си карам на газ и кабела е разкачен няма проблеми. но искам и бензиновата уредба да ми е изправна. идва ми на ум че може някъде другаде да е окъсен този кафевия кабел, май ще трябва да разбутам снопа кабели и да го проследя. за друго не се сещам, освен че преди време на елкон ми бяха казали че бубината е за смяна, евентуално тя да прави проблеми сега?

                      Коментар


                        #26
                        Старата болежка на моята Брава пак се обади. Преди седмица пак същите синтоми. По инерция на 5-та с отнета газ светка инжекциона и двигателя угасна. Знам ясно какво е - пак изгоря 25А предпазител в двигателният отсек.Не се горял от началото на есента, минал съм около 6-8000км. От тогава и бензиновата помпа съм изолирал и я пускам за ден два просто да поработи. Изключвам да е тя, защото беше изолирана когато изгоря 25А бушон. Само за информация ще споделя, че тя дърпа към 5А когато работи - мисля че е нормално.Ако сменя бушона веднага пак гори - при стартиране. Като изчакам 20-30 мин слагам, паля и карам.Реших да се справям сам с проблема.Това което успях да измеря на мястото на предпазителя с мултицет са САМО 8А минаващи през тази верига при включена бенз. помпа . ето моята схемата и снимки на бушона.Като стартирам двигателя, релето включва и се захрананват проводници 4,5,6,13 Захранват се със "+" следните 5 неща. (недомислено нещо)1. Бобина за искра2. Прекъсваш клапан за петролен вакум? - не ми е ясно какво е?3. Лам. сонда - излиза, че "+" слиза и до датчика?!?4. Инжектори 4бр - постояннен "+" на вс инжектори5. Бенз помпаПроблема е от най-лошите защото се появява от време на време. Без ясна причинаЗа съжаление нямам и немога да намеря буджетни правотокови ампер клещи за да проверя консумацията след релето - когато се случи отново.Излиза че консуматори 1+2+3+4 дърпат едва 3 ампера.Най-лесното което ми идва на идея е да прекъсна + който влиза в блока за искрата с гнездо и предпазител примерно 5-10АМалко се съмнявам и в кръга на лаб. сондата - защото както казах след 20-30мин слагам бушон и карам. Може ли това бялото реле да се отвори или е капсоловано? Ако може да се отвори, ще стане ясно кой кръг товари и предизвиква изгарянето на бушона.Някъкви други идеи, ще съм много благодарен?
                        Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

                        Коментар


                          #27
                          rockfan написа:
                          ... горивната помпа пак се чува от жабката.
                          Бензиновата помпа (в червено) е отзад, потопена в резервоара.
                          Прикачени файлове
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар

                          Working...
                          X