Кое по точно ми куца? Поясни или ти си новият гений и ще направиш коренни промени във физиката?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да прецакам АБС-а?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sas_b написа:Не искам да пиша много по темата защото вече съм се уморил да споря със специалисти но просто не издържах като прочетох мненията на колегата Стефан Хаджов. Един личен въпрос към него - от къде това самочувствие за физичните въпроси спрямо това как спира колата като явно си няма идея как става това...?1. Колега как може да твърдиш че масата на автомобила няма значение - това е смешно... Чувал си си за инерция? Да ти уточня - това е свойството на телата да запазват своето състояние на покой или праволйнейно равномерно движение при отсъствие на чужда сила.( 1-ви принцип на бай Нютон). Съответно колкото е по тежко едно тяло трябва да му приложеш толкова по голяма сила за да го изведеш от покой или да го спреш от някакво движение. Според твоите компетентни мнения няма смисъл да се слагат различни спирачни апарати на един ТИР например и на бравото - за какво? нали според теб масата няма значение??? Моля не пиши глупости и не ги отстоявай по този абсурден начин.2. Колега да си чувал за енергия? Да си чувал за обща енергия на една система ( в случая кола). Да си чувал че тя не си губи а се превръща една в друга? Ами да ти кажа когато едно тяло се движи - да пренебрегнем относителното му положение спрямо другите тела ( пренебрегвам потенциалната енергия ) то има потенциална енергия. Е= масата*(скотостта на квадрат) / 2 .Явно и тази формула е грешна според теб защото масата няма значение нали? Да уточня - масата има значение и то огромно и тази кинетична енергия се преобразува ж топлинна енергия която се полуцхажа при триенето на накладките в дисковете.3. и последно защото не искам да пиша още дълго - КОЛЕГИ моля не пренебрегвайте А.Б.С. той е поставен за да ви спаси от критични ситуации. Не всички сме "майстори" на спирането като колегата Хаджов затова имаме А.Б.С. чиято основна цел освен управляемостта на колата е да държи спирачките в оптимален режим на границата на приплъзването им. Защото когато системата отпуска колелата ( чукането което чувствате по педала) тя всъшност прави по голяма контактна площ със пътя защото колелото продължава да се върти. А когато колелата блокират т.е. няма абс те контактуват със много малка площ и контакта със пътя е много по малък.Все пак съм на крачка от това да стана АВИАЦИОНЕН ИНЖЕНЕР и смятам че имам някои познания по физика и механика.Поздрави и моля колегата да не се засяга от поста ми.
Коментар
-
ей много спелиасти бе,бях пшозабравил,че у нас всеки втори е майсторвсеки акъл дава и никой не приема такъв...е нема такава дивотия според мен-хората според някой от вас едва ли не са измислили ABS-а само за да усложнят устройството на автомобила и той,не само е безполезен ами и колата спирала по-трудно тъпооо другари мислещи тъпо! Защото за каквито и9 факири на натискането на педала на спирачката да сте,все някой път ще натиснете по рязко при дъждовно,хлъзгаво заснежено и т.н. време и тогава ще ви питам, "ма за какво ти е abs той нали само пречи?" Хората са го сложили с цел,не си правете експерименти и не се правете на по-големи капацитети от конструкторите на дадения автомобил! п.п казаното не се отнася за човека пуснал темата,щом имаш тази система ти създава проблеми и не можеш за момента да е ремонтираш,е нормално да я спреш и без нея автомобила ще си спира ти си знаеш сам предимствата и недостатъците...Спри абс-а колегите ще ти кажат как най-безопасно,но ако намериш средства оправи си системата,ако е възможно,зимата ще ти е безценна!
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
sas_b написа:Хаджов - ще те помоля да не говориш наизуст ами по конкретно кои 75% са грешни в поста ми?И друго да не ме наричай колега защото не искам да ме отъждествяващ с твоите знания по физика. За хората които са учили нещо е ясно че говориш глупости. Кое не е вярно в поста ми нали си много учен?
Коментар
-
Виж Хаджов - доказваш, че не можеш да ме обориш. Когато един човек не може и не знае той само плюе и не говори конкретно. Моля не ми говори за знания - пази боже от такива гении на физиката като теб. Твоето е пълен абсурд - нула инженерна мисъл и при това нахалство до безкрай. Ако не си сагласен пак те призовавам не заради мен а заради другите колеги които 4етат поста обясни кои 75% не са вярни в поста ми? И ще помоля колегите от форума да не се зачитат и да не вярват на абсолютно неверните постове в тази тема на Хаджов!
Коментар
-
sas_b написа:Не искам да пиша много по темата защото вече съм се уморил да споря със специалисти но просто не издържах като прочетох мненията на колегата Стефан Хаджов. Един личен въпрос към него - от къде това самочувствие за физичните въпроси спрямо това как спира колата като явно си няма идея как става това...?1. Колега как може да твърдиш че масата на автомобила няма значение - това е смешно... Чувал си си за инерция? Да ти уточня - това е свойството на телата да запазват своето състояние на покой или праволйнейно равномерно движение при отсъствие на чужда сила.( 1-ви принцип на бай Нютон). Съответно колкото е по тежко едно тяло трябва да му приложеш толкова по голяма сила за да го изведеш от покой или да го спреш от някакво движение. Според твоите компетентни мнения няма смисъл да се слагат различни спирачни апарати на един ТИР например и на бравото - за какво? нали според теб масата няма значение??? Моля не пиши глупости и не ги отстоявай по този абсурден начин.2. Колега да си чувал за енергия? Да си чувал за обща енергия на една система ( в случая кола). Да си чувал че тя не си губи а се превръща една в друга? Ами да ти кажа когато едно тяло се движи - да пренебрегнем относителното му положение спрямо другите тела ( пренебрегвам потенциалната енергия ) то има потенциална енергия. Е= масата*(скотостта на квадрат) / 2 .Явно и тази формула е грешна според теб защото масата няма значение нали? Да уточня - масата има значение и то огромно и тази кинетична енергия се преобразува ж топлинна енергия която се полуцхажа при триенето на накладките в дисковете.3. и последно защото не искам да пиша още дълго - КОЛЕГИ моля не пренебрегвайте А.Б.С. той е поставен за да ви спаси от критични ситуации. Не всички сме "майстори" на спирането като колегата Хаджов затова имаме А.Б.С. чиято основна цел освен управляемостта на колата е да държи спирачките в оптимален режим на границата на приплъзването им. Защото когато системата отпуска колелата ( чукането което чувствате по педала) тя всъшност прави по голяма контактна площ със пътя защото колелото продължава да се върти. А когато колелата блокират т.е. няма абс те контактуват със много малка площ и контакта със пътя е много по малък.Все пак съм на крачка от това да стана АВИАЦИОНЕН ИНЖЕНЕР и смятам че имам някои познания по физика и механика.Поздрави и моля колегата да не се засяга от поста ми.За пореден път се манипулира умишлено тема и потребители. Някой го умеят. Голям смях ще падне "Във Фиат Форум откриха топлата вода и отричат АБС-а като по-добра система за спиране"
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колеги,дайте да спрем със споровете за или против АБС-а.Не ме карайте да се чувствам неудобно,за дето съм пуснал това питане.Всеобщото мнение явно е,че си има и минуси и плюсове.А аз така и не получих конкретен отговор Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 .Така както съм махнал 60 амперовия (ухааа) предпазите(тип бушон Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 ),от гнездото,чиято капачка е обозначена "ABS",добре ли е,или да го мушна пак,а да отскубна главната букса(на 1-вия ми шот)?????Marea Weekend
2,4 JTD 130 '99
Коментар
-
sas_b написа:Виж Хаджов - доказваш, че не можеш да ме обориш. Когато един човек не може и не знае той само плюе и не говори конкретно. Моля не ми говори за знания - пази боже от такива гении на физиката като теб. Твоето е пълен абсурд - нула инженерна мисъл и при това нахалство до безкрай. Ако не си сагласен пак те призовавам не заради мен а заради другите колеги които 4етат поста обясни кои 75% не са вярни в поста ми? И ще помоля колегите от форума да не се зачитат и да не вярват на абсолютно неверните постове в тази тема на Хаджов!
Коментар
-
"Абе още ли не сте разбрали,че спирачния път на една кола не зависи от теглото и.Колкото и да е тежка Мареата нейния спирачен път е колкото на Сейченто.Толкова нещо се изписа по този въпрос и продължават някои да тяърдят обратното"Ако аз бях написал това нямах да имам смелостта да кажа,че някой е написал 75% глупости.И тея инженери разработили АБС-а сигурно години и те много прости ще излязат да знаете.Ако бяха викнали някой БГ тесен специалист друго щеше да е.И всеки,който претендира за нещо трябва да може да защити думите си.Колега,а ти не се притеснявай за темата и споровете винаги може да се пусне нова и да се съберат още мнения от вещи лица.Аз даже мисля да си взема и кола без серво,без ел.пакет,без климатик ,без комп и с барабани - няма смисъл всичко това да ми пречи.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Колеги трябва по често да влизам във форума. Наистина искрено се забавлявам и смея. Към Хаджов - аз не съм променил нито един закон във физиката - ти ги променяш и отхвърляш чрез постовете си. Няма да ми обясняваш понеже незнаеш и не можеш да ме обориш. Прочел съм толкова странична информация по въпроса, че едва ли можеш да си представиш.Не искам да търся теми по този въпрос във форума защото се опасявам че ще е пълно с твои мнения там - само ще се дразня и пак ще трябва да пиша.
Коментар
-
niko09 написа:"Абе още ли не сте разбрали,че спирачния път на една кола не зависи от теглото и.Колкото и да е тежка Мареата нейния спирачен път е колкото на Сейченто.Толкова нещо се изписа по този въпрос и продължават някои да тяърдят обратното"Ако аз бях написал това нямах да имам смелостта да кажа,че някой е написал 75% глупости.И тея инженери разработили АБС-а сигурно години и те много прости ще излязат да знаете.Ако бяха викнали някой БГ тесен специалист друго щеше да е.И всеки,който претендира за нещо трябва да може да защити думите си.Колега,а ти не се притеснявай за темата и споровете винаги може да се пусне нова и да се съберат още мнения от вещи лица.Аз даже мисля да си взема и кола без серво,без ел.пакет,без климатик ,без комп и с барабани - няма смисъл всичко това да ми пречи.
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=ZSqGP...eature=related На момента в клипа когато сравняват спиране на кола с АБС и без АБС , виждам че на тази без АБС и дават по-дълъг спирачен път. Лъжци и глупаци да изопъчават така нещата ние си знаем че без АБС е "по-добре". Спира се много по добре без АБС , това са излишно сложени системи да ни вземат парите самоФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Искам да се извиня на колегата че му зачекнахме темата, а той човека питаше конкретно как да сси спре абс. Аз не знам как да го спеш мога само да предполагам. Така че по добре да не давам ъкъл , но си мисля че ако изкараш предпазителя на абс тои няма да работи но би трябвало да ти свето ламмпата на абс на таблото постоянно - в последното не съм сигурен.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:niko09 написа:"Абе още ли не сте разбрали,че спирачния път на една кола не зависи от теглото и.Колкото и да е тежка Мареата нейния спирачен път е колкото на Сейченто.Толкова нещо се изписа по този въпрос и продължават някои да тяърдят обратното"Ако аз бях написал това нямах да имам смелостта да кажа,че някой е написал 75% глупости.И тея инженери разработили АБС-а сигурно години и те много прости ще излязат да знаете.Ако бяха викнали някой БГ тесен специалист друго щеше да е.И всеки,който претендира за нещо трябва да може да защити думите си.Колега,а ти не се притеснявай за темата и споровете винаги може да се пусне нова и да се съберат още мнения от вещи лица.Аз даже мисля да си взема и кола без серво,без ел.пакет,без климатик ,без комп и с барабани - няма смисъл всичко това да ми пречи.Fiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар