Re: Как да прецакам АБС-а?
Съвсем нормално е да спираш по добре без АБС,отколкото със задействан такъв.Предназначението на АБС-а не е да спира колата по добре,а да запазва траекторията си на движение при спиране с блокирали колела.Винаги спирачния път е по дълъг със задействан АБС,отколкото с без него.Дължи се на това,че по време на спиране с задействан АБС известно време колелата превъртат и не указват спир.усилие на пътя.Спортните автомобили нямат АБС,защото с АБС,не могат да се взимат завоите с вратите напред и това намалява скороста на движение.В този случай АБС-а се намира в главата на водача.Добрия водач знае винаги колко да дозира спирачната сила върху педала,така че да не допусне блокиране на колелата.И за това не му трябва АБС.А в някои случаи му е необходимо да ги блокира и за това не се салага.Но за една жена или за някой който кара кола от една година и си мисли че е сътанал голям виртуоз на волана е 100% необходимо.Защото се смята че е много по лошо да излетиш от пътя при спиране с блокирали колела отколкото да ти се удължи пътя с 0,5 или 1 метър.Въпреки че може да има случаи,когато това също е фатално.
mareauser написа:
Коментар