...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростите
Collapse
X
-
ogi28b написа:Абе мислех че в предния пост има грешка, ама я все пак ми обясни как "даваш леко напред и докато колата се движжи назад, включваш задна" ? Като дадеш леко напред, колата не се ли движи напред?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Проблема ми се реши.....да се надяваме, че за повече време..
Здравейте колеги,Както ме посъветва стария собственик на автомобила........Да натегна малко жилото на съединителя и съм много доволен от факта, че тази операция РАБОТИ!!! Вече нямам проблем да превключвам със загрял двигател, всичките ми мъки се решиха само за 20 мин. Не че толкова време ми отне да навия 2 - 3 оборота тъпия болт на жилото, а защото отскоро съм собственик на "Фифи Стръвницата" и гледах кое от всички неща е жилото подяволите, но еврика. Има само един лекичък пиниз се оказа - Ръката Ви трябва да е тънка (като моята Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 ) понеже в моя случай трябваше да бръкна между пискалото на алармата, покрай дебитомера (дано да съм познал че е това) и така на напипване (направо бях като акушерка ) и хваща се болта или резбата на жилото, леко се издърпва към волана и докато го държах опънато (леле тва заприлича на порно Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 ) навих гайката (по посока на часовниковата стрелка) 2 оборота. Последва тест драйв разбира се. общо взето на паркинга пред блока беше: Наляво дей, надясно дей, ха сега напред, завърто го де..... колицата загря до половината, скоростите влизаха, като у дома си, без да се чува онова "галещо ухото" хрррр, като включвам задна, първа и втора, след което с перверзно доволна усмивка се прибрах.........Поздрави на всички.Skoda AMfabia 1.2 12v
exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)
Коментар
-
ilko-gd написа:Не е в това проблема, кутията си е стара и си иска малко чалъми дет се вика. Като свикнеш да погаждаш оборотите, да правиш и ти малко синхронизиране и скоростите си влизат. Аз съм си свикнал с междинната газ от бусовете и като карам лека кола някой като се вози при мен и се чуди как като автоматик ги сменям без да се усеща смяната на предавката На доста коли съм забелязал, че студени кутиите включват по-добре, не знам защо е така.А за задна съм писал, че винаги давам съвсем леко напред и веднага задна още докато колата се движи леко назад и влиза без проблем.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Tihomir78 написа:ilko-gd написа:Не е в това проблема, кутията си е стара и си иска малко чалъми дет се вика. Като свикнеш да погаждаш оборотите, да правиш и ти малко синхронизиране и скоростите си влизат. Аз съм си свикнал с междинната газ от бусовете и като карам лека кола някой като се вози при мен и се чуди как като автоматик ги сменям без да се усеща смяната на предавката На доста коли съм забелязал, че студени кутиите включват по-добре, не знам защо е така.А за задна съм писал, че винаги давам съвсем леко напред и веднага задна още докато колата се движи леко назад и влиза без проблем.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Tihomir78 написа:ilko-gd написа:Не е в това проблема, кутията си е стара и си иска малко чалъми дет се вика. Като свикнеш да погаждаш оборотите, да правиш и ти малко синхронизиране и скоростите си влизат. Аз съм си свикнал с междинната газ от бусовете и като карам лека кола някой като се вози при мен и се чуди как като автоматик ги сменям без да се усеща смяната на предавката На доста коли съм забелязал, че студени кутиите включват по-добре, не знам защо е така.А за задна съм писал, че винаги давам съвсем леко напред и веднага задна още докато колата се движи леко назад и влиза без проблем.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Tihomir78 написа:Atanas71 написа:Tihomir78 написа:ilko-gd написа:Не е в това проблема, кутията си е стара и си иска малко чалъми дет се вика. Като свикнеш да погаждаш оборотите, да правиш и ти малко синхронизиране и скоростите си влизат. Аз съм си свикнал с междинната газ от бусовете и като карам лека кола някой като се вози при мен и се чуди как като автоматик ги сменям без да се усеща смяната на предавката На доста коли съм забелязал, че студени кутиите включват по-добре, не знам защо е така.А за задна съм писал, че винаги давам съвсем леко напред и веднага задна още докато колата се движи леко назад и влиза без проблем.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Няма значение дали са здрави или не скоростите, аз така си ги карам всички коли Като на автоматик го докарвам превключването. Междинната газ си е много полезно нещо, не че новите камиони не включват без нея ама какво лошо има да помогнеш малко на кутията и съединителя А 207Д си ми е любимия бус :DFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
е всеки с предпочитанията си, мене пък любимите бусчета са ми транзитите . Е няма лошо да помогнеш на скоростната кутия и двигателя, но когато съм в лека кола просто не ми идва да ги карам с междинна газ, пък достатъчно плавно може се превключва и с по плавно натискане на съединителя . То стана като урок за начинаещи шофьорчета.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар