Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Амортисьорче,вместо щека? Как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    При мен станаха точно точно амортисьорите развивасе болчето което държи калника това което е посредата на калника и там се завива едната ябълка само че резбата промен мен беше 8мм. и аз ги направих на 6мм. за да се завие на мястото на оригиналното болче.Другитя яболководен болт се слага на капака на по горното болче само че там иска скъсяване на самото болче да не стърчи много на вънка защото после при затварянето на капака опира в калника и там също искаше от 8мм. да се направи на 6мм.Това е в общи линия само, че аз сега съм ги махнал защото амортисьорчетата ми трябваха за друго нещо.Ако ги сложа пак скоро ще сложа снимки да видите как е станало.
    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

    Коментар


      #32
      6ma7ka7a написа:
      При мен станаха точно точно амортисьорите развивасе болчето което държи калника това което е посредата на калника и там се завива едната ябълка само че резбата промен мен беше 8мм. и аз ги направих на 6мм. за да се завие на мястото на оригиналното болче.Другитя яболководен болт се слага на капака на по горното болче само че там иска скъсяване на самото болче да не стърчи много на вънка защото после при затварянето на капака опира в калника и там също искаше от 8мм. да се направи на 6мм.Това е в общи линия само, че аз сега съм ги махнал защото амортисьорчетата ми трябваха за друго нещо.Ако ги сложа пак скоро ще сложа снимки да видите как е станало.
      ако може само да дадеш марка и дължина на амортисирчетата ще съм ти мн признателен,а и колко натиск издържат

      Коментар


        #33
        Ами колега аз писъх в тема, че амортисьорчетата бяха от Лада Нива от третата връта повече инфо немога да ти дам знам само че на Москвич Алеко 5-та врата е със същите амортисьорчета.Тези с който бях държаха перфектно капака дори и когато духаше вятър капа не мърдаше.
        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

        Коментар


          #34
          6ma7ka7a написа:
          Ами колега аз писъх в тема, че амортисьорчетата бяха от Лада Нива от третата връта повече инфо немога да ти дам знам само че на Москвич Алеко 5-та врата е със същите амортисьорчета.Тези с който бях държаха перфектно капака дори и когато духаше вятър капа не мърдаше.
          дабе верно ,че ти каза за амортисиорчетата от "нивата"

          Коментар


            #35
            Дано да съм помогнал.Амортисьорчетата стават само, че иска много преправяне на тези ябълководни болтове.
            Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

            Коментар


              #36
              а тези иноксовите изцяло са от www.inxx.de има ги и в ebay. в българия май ги вкарват ХЕЕДза пунто са по 7 паунда. четох, че стават и за браво без проблем.това ако се търси фаца де
              Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
              Moonsteppers - All over the world and beyond ...

              Коментар


                #37
                мн.се кефя,сложих едни амортисьори на предния капак,добре седи само тр.да доизпипам,че импровизирах,и да намера др.че тр.голямо усилие да прилагам кат дигам задната врата.Наприх снимки ма убиима не моа да ги кача,ако некой иска да се пробва.

                Коментар


                  #38
                  http://www.swdasdasd.snimka.bg/album...lbum_id=372167 ето опита на vin_d .сложил ги е само да види как стоят нагледно. след монтаж от моя страна ще има снимки

                  Коментар


                    #39
                    да,смакнах си ги отзадната врата тя е мн.по-тежка от пред.капак и импровизирах закрепване с малко тел от едната страна.Гледах дали ше пречат на капака или някаде др.дали ще даржат,згъват и разгяват до тва дет трабва,ма стана добре за импровизация нищо,че с тел,ако имах др.за одзад направо ги оставях,докато си направа крепежите /захватите/ И ако не намера някакви точно за болтовете дет се крепи калника,и цена изгодна,мисля да си изнамера нови или 2ра употреба /поне оригинални ше са/ пак и ще даржат мн.ми се струва щото задния капак е доста по-тежак,пак и да имам резервни за одзад.Аве ще стане само време,лев и мерак.

                    Коментар


                      #40
                      А и толкова ли често отваряте предния капак, че ви трябва комфорт. Аз го отварям един път в месеца, да проверя водата и маслото.
                      FIAT Marea Weekend 1.8 бензин/газ 115 к. с. 1997 г.

                      Коментар


                        #41
                        Да се похваля! Успях да завърша успешно модифицирането, преди известно време.Първо направих планка, подобна на тази, която ползва sok1. За съжаление обаче материалът ,който ползвах бе мек и се огъваше. Стана адски грозно и предвид многото снимки от ИТАЛАУТО ,а и от други авто форуми реших друго.Първо си измислих една планка и после същата ми я отрязаха на лазер /ако някой желае, ще му я пратя ,като dwg или pdf/. Последва заваряване и зачистване, малко боя с "ори" цвят.Най-голям проблем се оказаха болтовете за калника, няма никъде с резба М6, всички са с М8, тогава JTD RACER ми даде безценен съвет: да пристържа обикновен болт с М6 резба ... така и направих и се получи перфектно!!!Когато се свалят болтовете закрепващи капака към пантите не е нужно да се сваля задния/долния/!!! Нека да стои, за да може да държи капака все пак. Правете първо едната страна, после другата, като отвсяка страна подложете нещо дебело и сравнително твърдо ,за да избегнете нараняване на калника или пласмасариите от това, че предния капак увисва!!!Амортисьора е второто по гадост препядствие! По-големи от 45см не стават !!!!!! Задните на браво са 47см и точно тези 2см идват много! Това съм измерил спрямо това с което разполагам аз, може някой да ги е сменял моите на задната врата, но не вярвам, защото са набор 1999 година, т.е. наборчета с бравото!Нещо важно, на което sok1 "неще" да обърне внимание ... е силата на амортисьорчето! Тези които си купих са чисто нови за Самара-45см, със сила от 420N ! Е като ги сложих отпред и ако незнаеш какво става може да се стреснеш от бързото отваряне на капака! Може и носа ти да обели, но пък така съм сигурен, че никакъв вятър не е в състояние да го бутне върху тиквата ми!п.п. аз имам три комплекта от планката за заваряване, та ако някой се престраши да пише, да му пратя по спиди-миди и тн!
                        Прикачени файлове
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар

                        Working...
                        X