zgabrovski - надявам се това да не е дефект на 1.4... Сигурно е добре да се направи тая процедура но как да давам акъл на майстора. Той каза, че разглобяването ще трае по дълго за да се изследва причината. Това предполага и почистване на маслената магистрала. Благодаря все пак за съвета. Има резон...Единственото притеснително за мен е това, че не поема гаранции за частите. Каза, че на италианските автомобили повечето от частите на нашия пазар са ментета и то такива, че не могат да бъдат разпознати. Материалите и термообработките са онези които ги правят лоши. Останалото е както при оригиналите. Искаше ми се да пазарувам от hit-ko но просто времето ме притиска. Съжалявам дори, че просто нямаше как. Така че внимавайте с покупката на части!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква може да е причината?
Collapse
X
-
Отново се връщам на проблема с моята кола. Сега вече с по-пресна информация. За съжаление отново ще повдигна темата за италианските автомобили (внос от Италия) и експлоатацията им там. Причината за износване на Разпределителен вал е запушване на маслената магистрала. 12 от 12 Маслени повдигачи са блокирали дори имаше един счупен който смених преди това по причина лошо масло - кето е малко вероятно или не сменяне на същото. При счупването на единят повдигач, кобилицата е паднала и леко е отчупила стената на гнездото за гумичките на маслената магистрала. Това е предизвикало намаляване на налягането и влошено мазане на гърбицата на 4-ти цилиндър - респективно износването му. Следва влошено газоразпределение и влошена работа на двигателя. Моят съвет е да внимавате много при покупка на кола внос от Италия. Онези, които нямат много познания в областта да си намерят капацитети като консултанти. Има и изключения но мисля, че не са чак толкова много.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар