Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква може да е причината?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    В един магазин ми казаха 65 лв за бобина - почти колкото оставих във ванто. Едното поне има материално измерение А и освен това аз сменям маслото всяка седмица защото колата ми трябва и си я карам, това са още 30-ина лв (все пак сега сипвам разни евтинджоси за по 400 км)...
    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

    Коментар


      #17
      O.K. Задръж още няколко дни. Дано всичко да се оправи и тогава ще предприемеш адекватни действия. Не се хвърляй сляпо на ненужна смяна на части. Казвам го защото още си разкарвам 5 спирачни маркуча за UNO-то в багажника му. Всъщност усеща ли се циклично леко прекъсване при ниски обороти? При мен се усеща. Може в тоя случай да е и бобина но все пак трябва да има твърдо мнение, че е така. Искрите от лулите като ги гледам са едни мощни... Незная!? Майсторът ще даде надявам се компетентно мнение. Хайде за сега толкова. Ще пиша до къде съм я докарал.
      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

      Коментар


        #18
        Преди малко си говорих с едно момче от форума на ситроен, имал е същия проблем. При него се е оказало незатваряща дюза, говореше за уплътнение и клапан, не съм запознат. Мисля, че в другата тема някой беше написал точно това предположение...Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.
        Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

        Коментар


          #19
          Да. Точно това имах предвид. Безразборната смяна на части може да доведе до добър изход, но е съпроводена с големи разходи.
          Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

          Коментар


            #20
            vesko написа:
            ... Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.
            Според мен не би трябвало да има налягане в маркуча . Нали и самата помпа има байпас. Налягането би трябвало да се създава след като включиш т.е. дадеш на контакт. Нали тогава се включва помпата и създава налягане.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #21
              brat_John написа:
              vesko написа:
              ... Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.
              Според мен не би трябвало да има налягане в маркуча . Нали и самата помпа има байпас. Налягането би трябвало да се създава след като включиш т.е. дадеш на контакт. Нали тогава се включва помпата и създава налягане.
              има налягане в системата, помпата няма байпас/регулатор на налягане на горивото/ затова се препоръчва да се внимава при смяна на горивен филтър
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #22
                stef написа:
                има налягане в системата, помпата няма байпас/регулатор на налягане на горивото/ затова се препоръчва да се внимава при смяна на горивен филтър
                А къде отива излишното гориво, когато двигателя работи на място или пък когато бензиновата помпа не се изключва при работа на газ?
                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                Коментар


                  #23
                  vesko написа:
                  Преди малко си говорих с едно момче от форума на ситроен, имал е същия проблем. При него се е оказало незатваряща дюза, говореше за уплътнение и клапан, не съм запознат. Мисля, че в другата тема някой беше написал точно това предположение...Може да се провери като се извади маркуча който вкарва горивото в инжектора след като колата е престояла поне половин час, ако няма налягане, значи изпуска някъде (предполагам дюзата) и така се пълни.
                  Помпата има невьзвратен клапан, който задьрйа налягането известно време, но не и половин час!!!

                  Коментар


                    #24
                    brat_John написа:
                    stef написа:
                    има налягане в системата, помпата няма байпас/регулатор на налягане на горивото/ затова се препоръчва да се внимава при смяна на горивен филтър
                    А къде отива излишното гориво, когато двигателя работи на място или пък когато бензиновата помпа не се изключва при работа на газ?
                    ами след дюзите/при пълен инжекцион/ има регулатор на налягането който подържа определено налягане в системата и ако се повиши това налягане/ все едно излишно гориво/ той пропуска, и това гориво се връща в резервоара
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Здравей Vesko и останалите, който очакват пост от мен. Днес бях на майстор. Целта беше да диагностицира работата на двигатела и да каже каква е причината за високия разход на гориво и пълненето на картера с бензин, съответно разреждане на маслото. Нещата отидоха обаче доста по-далече. Понеже имам износване на гърбица на Разпределителен вал, след като чу мотора как работии и направи бърз визуален оглед майстора каза, че тая кола в никакъв случай не трябва да бъде карана. Необходима е смяната на Разпределителният вал, кобилици, Маслени повдигачи, семеринги, гарнитура, масло и Маслен филтър. Работата на двидателя не била никак добра. Единят от цилиндрите почти не работел и това е предпоставка бензина да отива в картера. Говореше за фазови измествания на работа на клапаните. Оставих колата там и ще мога да кажа какво е станало в края на другата седмица. Предполагам че е добър и му се доверявам просто защото аз нямям понятие от това. Дано при Vesko нещата не са така, защото разходите са големи. Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат с мнение и съвет.И... майстора е като лекар. Дано не ти се налага да ходиш!
                      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                      Коментар


                        #26
                        Колега не искам да те разочаровам ,но според мен не е това което ти е казал майстора определено, ти лично видяли това износване на гърбиците на вала или само така ти казаха?
                        FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

                        Коментар


                          #27
                          Да. Когато купих колата, мастора при когото ходя нямаше възможност да я погледне по обективни причини. Месец и половина след това пак той ми смени всичи онези задължителни за смяна части след покупка на кола втора ръка. През отвор аза маслото се вижда гърбицата на 4-ти цилиндър. Именто тя е надраната. Като казвам надрана имам предвид, че се е получил канал с ширина 8мм и дълбочина около 1мм. Това провокира отварянето на капака на главата и подмяна на 2 кобилици и 2 Маслени повдигача, единят от които бил счупен. Майтора каза, че подобен ремонт в сервиз не правят и това, което правим не е много добро. Сега и новият майстор казва, че без смяна на тези части просто няма да мине т.е. потвърждава мнението на предният. Преди да отида сега сондирах мнения и един каза, че това не е такъв проблем защото повдигачите компесирали износването на вала. Този говори за нарушаване на Кръгова диаграма. Ще сменявам. Нямам друг избор.
                          Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                          Коментар


                            #28
                            mme написа:
                            Да. Когато купих колата, мастора при когото ходя нямаше възможност да я погледне по обективни причини. Месец и половина след това пак той ми смени всичи онези задължителни за смяна части след покупка на кола втора ръка. През отвор аза маслото се вижда гърбицата на 4-ти цилиндър. Именто тя е надраната. Като казвам надрана имам предвид, че се е получил канал с ширина 8мм и дълбочина около 1мм. Това провокира отварянето на капака на главата и подмяна на 2 кобилици и 2 Маслени повдигача, единят от които бил счупен. Майтора каза, че подобен ремонт в сервиз не правят и това, което правим не е много добро. Сега и новият майстор казва, че без смяна на тези части просто няма да мине т.е. потвърждава мнението на предният. Преди да отида сега сондирах мнения и един каза, че това не е такъв проблем защото повдигачите компесирали износването на вала. Този говори за нарушаване на Кръгова диаграма. Ще сменявам. Нямам друг избор.
                            Ако имаш износена гьрбица с 1мм. то по-нататьшното износване ще стане много бьрзо поради по-слабото закаляване на материала надолу!Хидравличния повдигач компенсира до известно време хлабината на клапана, но поради нарушен профил на гьрбицата се нарушават и фазите на газоразпределението!Така, че новият вал е задьлжителен, но преди да го смениш налей в маслото присадка за промиване на мотора, остави го да работи 5мин. на празен ход и ново масло!!!Тогава смени вала, понеже причината за износването е нарушено мазане поради запушване на маслената магистрала!

                            Коментар


                              #29
                              Съжалявам за малко ама от това може ли да се направи извода че за 1.4 е добре всеки път при смяната на маслото да се сложи от тая присадка в старото масло да промие добре мотора и по тоя начин да се намали риска от това запушване?
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                              http://forum.fiat-bg.org

                              Коментар


                                #30
                                zgabrovski написа:
                                Съжалявам за малко ама от това може ли да се направи извода че за 1.4 е добре всеки път при смяната на маслото да се сложи от тая присадка в старото масло да промие добре мотора и по тоя начин да се намали риска от това запушване?
                                Чак пък на всяка смяна не е нужно По принцип добре е ако ти се играе, но ако си сменяш маслото навреме и използваш качествени масла, вероятността да получиш запушване от нагар (защото друго няма какво да влезе при нормална работа на двигателя) не е много голяма, но както казах - ако имаш желание
                                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                                Коментар

                                Working...
                                X