Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква може да е причината?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква може да е причината?

    Картера ми се пълни с бензин. За 2 седмици нивото на маслото се е покачило с около 2-3 милиметра. Някой има ли идея каква може да е причината? Знам за бензиновите пари, които кондензират в картера но не може да е това. Става въпрос за доста по-голямо количество бензин. Не ще да са изпарения. Компресията на цилиндрите е повече от добра. Дори и аз не си го обяснявам - 14-14.5 атмосфери. Забравих да кажа: Fiat Bravo 1.4 12V
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    #2
    Re: Каква може да е причината?

    mme написа:
    Картера ми се пълни с бензин. За 2 седмици нивото на маслото се е покачило с около 2-3 милиметра. Някой има ли идея каква може да е причината? Знам за бензиновите пари, които кондензират в картера но не може да е това. Става въпрос за доста по-голямо количество бензин. Не ще да са изпарения. Компресията на цилиндрите е повече от добра. Дори и аз не си го обяснявам - 14-14.5 атмосфери. Забравих да кажа: Fiat Bravo 1.4 12V
    Как разбра, че е бензин, а не ти е издухана някъде гарнитурата и не ти влиза антифриз?
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      Маслото не се пресича като е при антифриза. А маслото си мирише съвсем осезаемо на бензин. Дори вискозитета на маслото е по-маълък.
      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

      Коментар


        #4
        При тази компресия на цилиндрите ми е трудно да си го обясня Не ми се мисли за пукнатина някъде, защото би трябвало да имаш други проблеми преди бензин в картера ...... Нека да кажат препатилите колеги
        FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
        ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

        Коментар


          #5
          да не я давиш по някакъв начинпреди като бях моно,ми пълнеше супер много бензин в цилиндрите и от там в картерапри опит за палене

          Коментар


            #6
            http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3986
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              За пари неможе и дума да става. Количестово на бензин е доста. Представете си картера, неговата площ и 2-3мм повдигане на нивото. Говорим за 0.5 и повече литра. В статията пише: "При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване..." Моето никак не е незначително. Има едно леко прекъсване при работа на двигателя. Надявам се в сряда (записан час) във Вантотрейд това да се оправи но тва с бензина ме притеснява и плаши.
              Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

              Коментар


                #8
                mme написа:
                За пари неможе и дума да става. Количестово на бензин е доста. Представете си картера, неговата площ и 2-3мм повдигане на нивото. Говорим за 0.5 и повече литра. В статията пише: "При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване..." Моето никак не е незначително. Има едно леко прекъсване при работа на двигателя. Надявам се в сряда (записан час) във Вантотрейд това да се оправи но тва с бензина ме притеснява и плаши.
                В твоя случай би трябвало да имаш и повишен разход на гориво! Става вьпрос за преминаване на системата само в пусков режим / все-едно , работа на смукач /, така, че виж ,в случая изправноста на датчика за температурата - на студено около 3000 ома , а на загрят мотор - около 300 ома!

                Коментар


                  #9
                  Да. Разхода ми в момента е около 16/100 в градски условия. Между другото се сещам, че един колега говореше за подобен проблем, споделен от негов приятел майстор. Инжектора впръсквал за 4ms а трябвало при загрял двигател да е по-малко... Къде да открия въпросният датчик? И дали това освен намаляване на разхода ще спре да пълни карера с бензин? Всъщност каква е причината да отива бензин в картера?
                  Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                  Коментар


                    #10
                    Датчика е със син корпус (и конектора също) и се намира в гормата задна част на двигателя. Цената му беше около 15-тина лева и се сменя сравнително лесно.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #11
                      Намерих търсейки 2 такива. И двата са под бобината от обратната страна на Ангренажният ремък. Единят е с 2 извода и син корпус (конектор) Другият обаче е под него и е само с един извод. Измерих и 2-та при студен двигател. Синият 3ком а другият 3.9ком. След работа на място около 5мин. синият показваше съпротивление 290ом а другият 340ом. Предполагам, че по стойноси в 2-та температурни режима са в норма. Какво мога да проверя още? Забравих да кажа, че смених свещите с Goldеn Lodge 2HLDR - препоръчаните в книжката на колата. Кабелите ми са нови - сменени преди 2 седмици.
                      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                      Коментар


                        #12
                        Виж си дюзата!

                        Колега бензин може да влиза и от недобре затваряща дюза и след като изгасиш двигателя докато има налягане в горивната система изтича бензин и през отворените клапани и сегментите слиза в картера. Трябва и да ти понамалява бензина и при каране само на газ. Успех при решаване на проблема.

                        Коментар


                          #13
                          Сигурно е въвъзможно и да е така. Аз обаче нямам газова инсталация. За съжаление обаче до сега няма някой, който да каже каква е причината. Майсорът, който ми направи механичната част каза, че е необходимо да отида на диагностик. Отидох в "ХЕД 91" - Надежда и там човека каза, че всичко и е О.К. Забърсал няколко грешки, те не се повторили и ако има нещо да се обадя пак. Да ама не! Със същия проблем се сблъсква и колегата http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3986 Надявам се до края на седмицата да навестя майстор, който е в състояние да направи нещо. Лошото е, че имах час за Вантотрейд но ще се наложи да го пропусна. Явно колегите там са на надница и им дреме... Независимо от изхода ще пиша тук и дано съм полезен с това някому.
                          Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                          Коментар


                            #14
                            Определено чакам пост от теб когато се оправиш. Аз засега обмислям да обърна вниманние на запалителната система. Свещите имам основание да мисля, че са ОК. Ще сменя кабели, ако трябва и бобина, а и ще ида да прегледат дюзата. Ти гледа ли си свещите?
                            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                            Коментар


                              #15
                              Да. Свещите ми са съвсем нови - Goldеn Lodge 2HLDR След 2 дни работа електродите са покрити с тънък черен слой сажди но не мазни. Това предполага лош режим на работа на двигателя. Момента на запалване закъснява. Почти съм сигурен, че проблема идва от процеса и следенето му от електрониката, предозиране на гориво, дефектирал инжектор или нещо подобно. Очаквам майстора да предложи ден в който да отида и се надявам да е по-скоро. Разбира се, че ще пиша. А по отношение безразборната смяна на части - мисля, че няма смисъл. Ако наистина е наложително, а при мен беше - да но инак е безмислена инвестиция. Свещите ми -28лв., кабели - 50лв. и бобина виждам колеги са сменявали - 95лв. Само за да се подсигуриш!?
                              Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                              Коментар

                              Working...
                              X