Картера ми се пълни с бензин. За 2 седмици нивото на маслото се е покачило с около 2-3 милиметра. Някой има ли идея каква може да е причината? Знам за бензиновите пари, които кондензират в картера но не може да е това. Става въпрос за доста по-голямо количество бензин. Не ще да са изпарения. Компресията на цилиндрите е повече от добра. Дори и аз не си го обяснявам - 14-14.5 атмосфери. Забравих да кажа: Fiat Bravo 1.4 12V
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква може да е причината?
Collapse
X
-
Re: Каква може да е причината?
mme написа:Картера ми се пълни с бензин. За 2 седмици нивото на маслото се е покачило с около 2-3 милиметра. Някой има ли идея каква може да е причината? Знам за бензиновите пари, които кондензират в картера но не може да е това. Става въпрос за доста по-голямо количество бензин. Не ще да са изпарения. Компресията на цилиндрите е повече от добра. Дори и аз не си го обяснявам - 14-14.5 атмосфери. Забравих да кажа: Fiat Bravo 1.4 12VFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
-
За пари неможе и дума да става. Количестово на бензин е доста. Представете си картера, неговата площ и 2-3мм повдигане на нивото. Говорим за 0.5 и повече литра. В статията пише: "При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване..." Моето никак не е незначително. Има едно леко прекъсване при работа на двигателя. Надявам се в сряда (записан час) във Вантотрейд това да се оправи но тва с бензина ме притеснява и плаши.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
mme написа:За пари неможе и дума да става. Количестово на бензин е доста. Представете си картера, неговата площ и 2-3мм повдигане на нивото. Говорим за 0.5 и повече литра. В статията пише: "При незначително разреждане на маслото едно по-дълго пътуване..." Моето никак не е незначително. Има едно леко прекъсване при работа на двигателя. Надявам се в сряда (записан час) във Вантотрейд това да се оправи но тва с бензина ме притеснява и плаши.
Коментар
-
Да. Разхода ми в момента е около 16/100 в градски условия. Между другото се сещам, че един колега говореше за подобен проблем, споделен от негов приятел майстор. Инжектора впръсквал за 4ms а трябвало при загрял двигател да е по-малко... Къде да открия въпросният датчик? И дали това освен намаляване на разхода ще спре да пълни карера с бензин? Всъщност каква е причината да отива бензин в картера?Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Датчика е със син корпус (и конектора също) и се намира в гормата задна част на двигателя. Цената му беше около 15-тина лева и се сменя сравнително лесно.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Намерих търсейки 2 такива. И двата са под бобината от обратната страна на Ангренажният ремък. Единят е с 2 извода и син корпус (конектор) Другият обаче е под него и е само с един извод. Измерих и 2-та при студен двигател. Синият 3ком а другият 3.9ком. След работа на място около 5мин. синият показваше съпротивление 290ом а другият 340ом. Предполагам, че по стойноси в 2-та температурни режима са в норма. Какво мога да проверя още? Забравих да кажа, че смених свещите с Goldеn Lodge 2HLDR - препоръчаните в книжката на колата. Кабелите ми са нови - сменени преди 2 седмици.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Виж си дюзата!
Колега бензин може да влиза и от недобре затваряща дюза и след като изгасиш двигателя докато има налягане в горивната система изтича бензин и през отворените клапани и сегментите слиза в картера. Трябва и да ти понамалява бензина и при каране само на газ. Успех при решаване на проблема.
Коментар
-
Сигурно е въвъзможно и да е така. Аз обаче нямам газова инсталация. За съжаление обаче до сега няма някой, който да каже каква е причината. Майсорът, който ми направи механичната част каза, че е необходимо да отида на диагностик. Отидох в "ХЕД 91" - Надежда и там човека каза, че всичко и е О.К. Забърсал няколко грешки, те не се повторили и ако има нещо да се обадя пак. Да ама не! Със същия проблем се сблъсква и колегата http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3986 Надявам се до края на седмицата да навестя майстор, който е в състояние да направи нещо. Лошото е, че имах час за Вантотрейд но ще се наложи да го пропусна. Явно колегите там са на надница и им дреме... Независимо от изхода ще пиша тук и дано съм полезен с това някому.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Определено чакам пост от теб когато се оправиш. Аз засега обмислям да обърна вниманние на запалителната система. Свещите имам основание да мисля, че са ОК. Ще сменя кабели, ако трябва и бобина, а и ще ида да прегледат дюзата. Ти гледа ли си свещите?Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Да. Свещите ми са съвсем нови - Goldеn Lodge 2HLDR След 2 дни работа електродите са покрити с тънък черен слой сажди но не мазни. Това предполага лош режим на работа на двигателя. Момента на запалване закъснява. Почти съм сигурен, че проблема идва от процеса и следенето му от електрониката, предозиране на гориво, дефектирал инжектор или нещо подобно. Очаквам майстора да предложи ден в който да отида и се надявам да е по-скоро. Разбира се, че ще пиша. А по отношение безразборната смяна на части - мисля, че няма смисъл. Ако наистина е наложително, а при мен беше - да но инак е безмислена инвестиция. Свещите ми -28лв., кабели - 50лв. и бобина виждам колеги са сменявали - 95лв. Само за да се подсигуриш!?Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар