Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле на бензиновата помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Реле на бензиновата помпа

    При Темпрата захранването на дюзите и бенз.помпа се извършва чрез едно реле, намиращо се в черна кутия в задната част на двигателя и от него излиза цал сноп кабели. Може ли някой да ми каже, кой точно кабел /номер на краче/ служи за подаване на напрежение към помпата.
    Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
    двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

    #2
    Вземи един мултицет, сложи го да мери на 20 волта обхвта, постоянно напрежение, сложи единия кабел (който излиза от гнездото com) някъде на корпус (може и на минусовата клема на акомулатора ако стига до там), дай контакт и с другия търси +12 волта. Другият начин да намериш къде идва захранването е с една крушка (или пробна лампа) за 12 волта. Запояваш й два кабела - единия го закачаш на маса, отново даваш контакт и с другия кабел обикаляш по изводите. Където светне - там Иначе трябва да чакаш някой да ти постне ел. схема, а другия вариант е да поровиш из архива за такава.Успех.
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      виж отдолу при крачетата (на релето)има цифри 87 и 30 е прекъснатия плюс на помпата,а 86 и 85 са + и - за релето да цъка

      Коментар

      Working...
      X