Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура на капака на клапаните !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гарнитура на капака на клапаните !

    Така и неуспях да спра теча на масло от капака на клапаните на браво 1.4 вчера пак смених гарнитурката и пак подлизва в левия край долу до болта на капака..и си подлизва доста сериозно на капки подлизва...според вас да го сотавям ли така и да си доливам или да си играя да го правя със силикон
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Аз си го направих със гарнитура и силикон и спря да тече.
    ex. punto elx 1.2i
    Lancia Libra 1.6

    Коментар


      #3
      и на мен ми помагнаха преди седмица 2ве,ма без да имам нужда от селикони,смених я стегнах и без пробл.за сеа 100км.Ма ти си прочети тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=8675

      Коментар


        #4
        Ползвай силикон Реинц,няма грешка

        Коментар


          #5
          къде се продава тоя силикон рейнц
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #6
            Задължително се поставя силикон! И аз го "ядох" същия, като сложих гарнирура без силикон разчитайки на това, че е гумена и гъвкава, но уви!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              на моя ДВГ - смених я и пак подливаше,после я смених пак, като гледах да е ГЪВКАВА и МЕКА - вече не подлива - без силикон !!!!!! НО - в хайнес ръководството са препоръчали НА ОПРЕДЕЛЕНО място да се слага силикон - прегледай го за твоя ДВГ - има го в downloads секцията

              Коментар


                #8
                3 гарнитури смених като почнах от най-евтината от 5лв и се стигне до 15лв за гарнитура VIKTOR-REINZ... е отпред вляво си подлива стой та гледай. Капака е прав, просто гарнитурата има формата на буквата П и отдолу си тече. Така че на този П профил му напълних канала със силикон за картер пак VIKTOR-REINZ и сега гарнитурата е залепена за главата. Но и да се наложи да я махам имам две чисто нови останали...
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Задължително силиконче защото капака се изкривява от температурата на двигателя и няма оправия.
                  Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                  Коментар


                    #10
                    аз пък съм слагал две за много крив капак и стана идеално- една коркова и една гумена
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък съм си със старата, която е скъсана на две места и нацепена, но със силикон нямам никакви проблеми. Между другото не е добре да се ползва стара гарнитура, защото е неравномерно пресирана вече и се измята капака.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        току що свалих капака и изчистих гарнитурата с обезмаслител и почистих главата където ляга гарнитурата ...и запълних П-образния канал на гарнитурата със силикон и сега сглобих всичко и чакам 1-2 часа да изсъхне хубаво и ше ида да покарам малко да видя дали има ефект
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                        Коментар

                        Working...
                        X