Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предни главини...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега миналата седмица се отървах от стария ми лагер на дясната главина.избихме лагера и за учудване нища ама нищичко му нямаше, освен че нямаше смазване, а виеше като за последно и понеже ме беше страх да не спече или нещо от сорта да не направи някоя беля отидох и проверих цената за нов лагер... оказа се че с направената отстъпка ше ми доиде 98лв.малко се шокирах от цената за един лагер и започнах да търся из моргите.намерих цялата главина с диска и т.н за 40лв.след консултация с майстора се оказа, че и нов лагер да си купя няма гаранция какъв е, понеже скоро спипали цял контейнер с ОРИГИНАЛНИ ЛАГЕРИ внос от КИТАЙ.... маистора ми спомена марката на лагерите, но я забравих.затова от моргата отидох и си взех главина смених дисковете и гас до ламарината.поне знам че е от фиат- италия а не от китай

    Коментар


      #17
      Едно предположение ама чисто наизуст щото нямам двата лагера за които говорим под ръка.Ако броя на сачмите им е еднакъв значи и сепаратора ще може да се пригоди от единия на другия,.само тоя магнитния.

      Коментар


        #18
        Kroko61 написа:
        Едно предположение ама чисто наизуст щото нямам двата лагера за които говорим под ръка.Ако броя на сачмите им е еднакъв значи и сепаратора ще може да се пригоди от единия на другия,.само тоя магнитния.
        Чувал съм, че се правят тези магарии с прехвърлянето на сепаратора, но за мен това не си е работа. И все пак да се съсредоточим в причината за луфта! :D Според вас има ли вероятност това да се дължи на не добре затегната гайка на карето (главината)?
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          Vladim написа:
          И все пак да се съсредоточим в причината за луфта! :D Според вас има ли вероятност това да се дължи на не добре затегната гайка на карето (главината)?
          Напълно възможно...При недобро затягане или законтряне на гайката се получава биене между шлиците на главината и полуоската, износване, и оттам и луфта впоследствие. Затягането с предписаният момент осигурява и необходимата работна хлабина в лагера-за препоръчване е да се използва динамометричен ключ.
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #20
            Ако това наистина е луфт от разхлабена гайка на полуоската-лагера заминава за нула време.Има и вариант случайно да е попаднало нещо отзад при първоначален монтаж,сега да е паднало и ето ти недопустима хлабина. И според мен е време да свалиш джантата най-после ,пипни тук-там с ръка и ще го усетиш от къде е . :D

            Коментар


              #21
              Колеги,купих лагер за предна главина на Фиат Пунто 1.1. Марката е СХ 069 - полски. Въртейки на ръка вътрешните пръстени ,установих,че с леко усилие излизат навън (към защитните пластмасови капачки)и между тях се открива процеп 1-2 мм. Нормално ли е това?

              Коментар


                #22
                boy123 написа:
                Колеги,купих лагер за предна главина на Фиат Пунто 1.1. Марката е СХ 069 - полски. Въртейки на ръка вътрешните пръстени ,установих,че с леко усилие излизат навън (към защитните пластмасови капачки)и между тях се открива процеп 1-2 мм. Нормално ли е това?
                нормално е.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #23
                  chokicha написа:
                  нормално е.
                  Благодаря за успокоението.Бях решил да го връщам.

                  Коментар

                  Working...
                  X