Някой ще ме светне ли дали главините се набиват в лагера, или просто се пъхат в него? Искам да ми се изясни дали ако махна карето мога да сваля главината в домашни условия.
Главината има луфт и се чудя, каква може да е причината... Лагерът съм го сменял преди две години и нещо, и е марков, от представителство на SKF го купих...
в дом.условия с малко повече инат тр.да стане.И аз сменях лягер само ляв,свиреше,виеше,парво чаткаше и подмяна.Сеа имам др.проблем незнам дали ше стане само с натягане на гайката на главината,като ударя колелото в предната част ми трака,бръкнах през джантата и задържам спир.апарати и кат чукна спира дрънченето.Та изв.за намесата ми с др.въпрос ма дали може да се оправи,тр.да пробвам кат натисна спирачките и да чукна дали ще го има пак дразн.звук.
в дом.условия с малко повече инат тр.да стане.И аз сменях лягер само ляв,свиреше,виеше,парво чаткаше и подмяна.Сеа имам др.проблем незнам дали ше стане само с натягане на гайката на главината,като ударя колелото в предната част ми трака,бръкнах през джантата и задържам спир.апарати и кат чукна спира дрънченето.Та изв.за намесата ми с др.въпрос ма дали може да се оправи,тр.да пробвам кат натисна спирачките и да чукна дали ще го има пак дразн.звук.
Извини ме, но... два пъти четох поста ти и не разбрах, какво питаш!?
В домашни условия нямаш предвид в хола нали. :D В гараж става винаги,поне при мен е така -значи и при теб ще стане.Ако имаш за набиването здраво менгеме-още по сигурно.И новия лагер го стягай с не повече от 25 кг.И го допълни с много гъста смазка,не като някои ,,майстори,,високооборотна-тя не е за тази работа. Като гледам колата ти е като моята слагай смело от Алеко и няма да съжаляваш-дано не подразня някой.
в дом.условия с малко повече инат тр.да стане.И аз сменях лягер само ляв,свиреше,виеше,парво чаткаше и подмяна.Сеа имам др.проблем незнам дали ше стане само с натягане на гайката на главината,като ударя колелото в предната част ми трака,бръкнах през джантата и задържам спир.апарати и кат чукна спира дрънченето.Та изв.за намесата ми с др.въпрос ма дали може да се оправи,тр.да пробвам кат натисна спирачките и да чукна дали ще го има пак дразн.звук.
Извини ме, но... два пъти четох поста ти и не разбрах, какво питаш!?
няма нищо,значи имам едно подранкване като чукна /ударя с длан/ предните колелета,само предната има част,и като направя същото,самоче с помошник,задаржам /натискам на някаде/ спирачните апарати и удрям пак,не се чува,та съдя,че има някаква хлабина и може ли да се оправи само с убиране на гайката посредата на главината.
Главината има луфт и се чудя, каква може да е причината... Лагерът съм го сменял преди две години и нещо, и е марков, от представителство на SKF го купих...
Кога има луфт?При развита гайка и демонтирано каре или без да е демонтирано карето?
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Главината има луфт и се чудя, каква може да е причината... Лагерът съм го сменял преди две години и нещо, и е марков, от представителство на SKF го купих...
Кога има луфт?При развита гайка и демонтирано каре или без да е демонтирано карето?
Без да е демонтирано нищо. Дори, когато колата не е вдигната на крик и се разбута гумата с крак се чува клопане...
Вдигни колелото което те съмнява на крик,осигури автомобила против преместване-вкл и с ръчна-палиш и газ до 150 по километраж,изключваш,гасиш с най-голяма бързина и слушаш докато спре по инерция.Звука на ,тръгнал, лагер не можеш да не го усетиш,дори и като вибрации по волана.
Вдигни колелото което те съмнява на крик,осигури автомобила против преместване-вкл и с ръчна-палиш и газ до 150 по километраж,изключваш,гасиш с най-голяма бързина и слушаш докато спре по инерция.Звука на ,тръгнал, лагер не можеш да не го усетиш,дори и като вибрации по волана.
Това ми е ясно, колега. Странното е откъде е луфта при положение, че лагерът е на малко километри, не е менте, а и няма никакъв шум от него.
Да не си купил предния път лагер ремонтен размер-т.е. с по-малък външен или по-голям вътрешен.Въпроса опира до няколко стотни ама нали не ги правят от гума тези лагери а са стоманени..... :D :D За пръв път като се сблъсках с такъв лагер преди години познай какво се случи на пресата с 0.04 отгоре върху размера който ни беше необходим. Затова в тези магазини трябва да са консултанти а не продавачи-да ти го продаде на всяка цена,и да ги обикаляш с шублер и микрометър в джоба.
Да не си купил предния път лагер ремонтен размер-т.е. с по-малък външен или по-голям вътрешен.Въпроса опира до няколко стотни ама нали не ги правят от гума тези лагери а са стоманени..... :D :D За пръв път като се сблъсках с такъв лагер преди години познай какво се случи на пресата с 0.04 отгоре върху размера който ни беше необходим. Затова в тези магазини трябва да са консултанти а не продавачи-да ти го продаде на всяка цена,и да ги обикаляш с шублер и микрометър в джоба.
За първи път чувам за подобно нещо! Нали не говориш за биални лагери? :P
Вярно е не са биелни а машинни.Последно видях един купен уж за Темпра1,9ТДИ плюс 0,02 по външен диаметър .А той е същия като твоя-моя. SKF- сякаш е посипан със златен прах- четири пъти по-скъп от руския.Не продавам руски лагери но не съм виждал техни ментаци.
Вярно е не са биелни а машинни.Последно видях един купен уж за Темпра1,9ТДИ плюс 0,02 по външен диаметър .А той е същия като твоя-моя. SKF- сякаш е посипан със златен прах- четири пъти по-скъп от руския.Не продавам руски лагери но не съм виждал техни ментаци.
За съжаление не мога да използвам руски лагери, защото при мен те са по-специални заради магнитните сепаратори от едната страна. Колата е с второто изпълнение на АБС-а при който датчиците приемат магнитни импулси от лагера.
Коментар