Колегата е обяснил за това място, което си снимал, ном гледано от обратната страна, откъм пасажера. Чети внимателно какво е написал, съвсем ясно е обяснено. Възможно е "пластмаса която продължава след централната конзола" при теб да няма, не е рядкост да е сваляна някога и после да не е сложена.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предпазители - Браво (Еку Еърбег)
Collapse
X
-
снимах отдругата страна .... пълен шах съм ... ако това с жълтата букса е кутията дето оправлява еърбезите ... значи аз нямам .,... буксата и на кутията и на кабела е обгорена ... обаче защо след като не ми е включена като сложа предпазител почва да гори ... ???? ето я снимката някои да отбележи къде е тая вода ... не я видях ....http://od2.hit.bg/DSCN5526.JPG
Коментар
-
chaikata написа:... буксата и на кутията и на кабела е обгорена ... обаче защо след като не ми е включена като сложа предпазител почва да гори ... ????Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
имам моя тема специално за тоя бушон и там е описано хората ми отговориха бушона е за Airbag централата ти не е като хората поне на мен така ми казаха и от тогава не съм се занимавал с негоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
chaikata написа:не си се занимавал ... нямаш тежка катастрофа зад гърба си , за това ..... аз искам да и имам еърбеците ... за тва съм я зел с еърбеци .... мене ми е ясно че окъсва ... ама въпроса ми беше как може да окъсява и да гори бушона ако не е пъхнат кабела в буксата ....Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Хаха,а като са се замасили кабелите възможно ли е като ги оправиш и включиш буксата да те перне някои AIR BAG по гавата?? Аз незнам зат’ва питам....Дано всичко мине добре А за теча (който ти може и да нямаш) на снимката която си направил със червената стрелка е там от където ми капеше на мен,със синята е пластмасата,под която е радиаторчето,със жълтата стрелка е теча когато са ти скъсани уплътненията на тръбите към радиаторчето и започва да подлизва надолу по пластмасатаА със жълтите точици е там където трябва да е влажно или да е било влажно твоето,ако някога си имал проблем с радиаторчето за парнотоП.С Ако не познаваш по мокета дали е капало виж там където влизат въздуховодите за задните духалки на централната конзола,дали няма едно такова бяло-зелено като котлен камък! То се получава от засъхнал антифризFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
ами като че ли има си го котления камък .... а тая кутия която е с жълтата букса ... тя ли контролира еъбезите ???? щото нещо изпушила ми се видя ... не говоря само за нагорялото по буксата ами и отстрани по ъглите има на едно място - почерняла ... каква е цената на една такава кутия нова и на старо .... и наистина има ли вариант ако си я сменя примерно и си сменя изгорялата букса , да ме прасне балона
Коментар
-
значи положението е следното ... трябва да се дават пари за ново такова .... и които има може да предлага ... също така да питам ... има ли значение дали го земам от кола с 1 или 2 еърбега ... щото съм с 2 и да не ако зема от кола с 1 да не ми работи другия , или пък да ме изпатка в лицето ....
Коментар
-
chaikata написа:разбрах че трябва някъв номер да гледам ама кои ... щото те са няколко отгоре и не мога да разбера кои ...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар