Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предпазители - Браво (Еку Еърбег)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колегата е обяснил за това място, което си снимал, ном гледано от обратната страна, откъм пасажера. Чети внимателно какво е написал, съвсем ясно е обяснено. Възможно е "пластмаса която продължава след централната конзола" при теб да няма, не е рядкост да е сваляна някога и после да не е сложена.

    Коментар


      #17
      верно не съм дочел )) мерси че ми направи забележка ... слизам до колата ... пак ще снимам

      Коментар


        #18
        снимах отдругата страна .... пълен шах съм ... ако това с жълтата букса е кутията дето оправлява еърбезите ... значи аз нямам .,... буксата и на кутията и на кабела е обгорена ... обаче защо след като не ми е включена като сложа предпазител почва да гори ... ???? ето я снимката някои да отбележи къде е тая вода ... не я видях ....http://od2.hit.bg/DSCN5526.JPG

        Коментар


          #19
          chaikata написа:
          ... буксата и на кутията и на кабела е обгорена ... обаче защо след като не ми е включена като сложа предпазител почва да гори ... ????
          Обгореното е признак на късо съединение. Затова ти гори бушона. Не се мъчи сам с тези неща. Ако искаш да си възстановиш работата на еърбезите, се консултирай със специалист.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #20


            имам моя тема специално за тоя бушон и там е описано хората ми отговориха бушона е за Airbag централата ти не е като хората поне на мен така ми казаха и от тогава не съм се занимавал с него
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #21
              не си се занимавал ... нямаш тежка катастрофа зад гърба си , за това ..... аз искам да и имам еърбеците ... за тва съм я зел с еърбеци .... мене ми е ясно че окъсва ... ама въпроса ми беше как може да окъсява и да гори бушона ако не е пъхнат кабела в буксата ....

              Коментар


                #22
                chaikata написа:
                не си се занимавал ... нямаш тежка катастрофа зад гърба си , за това ..... аз искам да и имам еърбеците ... за тва съм я зел с еърбеци .... мене ми е ясно че окъсва ... ама въпроса ми беше как може да окъсява и да гори бушона ако не е пъхнат кабела в буксата ....
                Окъсява защото изолацията на кабелите или самата букса са изгорели и дават на късо. В момента в който сложиш бушонче пускаш 12V и почва да пуши. Не е необходимо буксата да е включена в централата за да дава на късо.
                Marea Weekend HLX Jtd 110

                oO(_)____////____(_)Oo

                Коментар


                  #23
                  аха ... еми неска ше разглобявам да гледам кабелите ... дали има нещо и по тях ....

                  Коментар


                    #24
                    Хаха,а като са се замасили кабелите възможно ли е като ги оправиш и включиш буксата да те перне някои AIR BAG по гавата?? Аз незнам зат’ва питам....Дано всичко мине добре А за теча (който ти може и да нямаш) на снимката която си направил със червената стрелка е там от където ми капеше на мен,със синята е пластмасата,под която е радиаторчето,със жълтата стрелка е теча когато са ти скъсани уплътненията на тръбите към радиаторчето и започва да подлизва надолу по пластмасатаА със жълтите точици е там където трябва да е влажно или да е било влажно твоето,ако някога си имал проблем с радиаторчето за парнотоП.С Ако не познаваш по мокета дали е капало виж там където влизат въздуховодите за задните духалки на централната конзола,дали няма едно такова бяло-зелено като котлен камък! То се получава от засъхнал антифриз
                    Прикачени файлове
                    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                    Коментар


                      #25
                      ами като че ли има си го котления камък .... а тая кутия която е с жълтата букса ... тя ли контролира еъбезите ???? щото нещо изпушила ми се видя ... не говоря само за нагорялото по буксата ами и отстрани по ъглите има на едно място - почерняла ... каква е цената на една такава кутия нова и на старо .... и наистина има ли вариант ако си я сменя примерно и си сменя изгорялата букса , да ме прасне балона

                      Коментар


                        #26
                        значи положението е следното ... трябва да се дават пари за ново такова .... и които има може да предлага ... също така да питам ... има ли значение дали го земам от кола с 1 или 2 еърбега ... щото съм с 2 и да не ако зема от кола с 1 да не ми работи другия , или пък да ме изпатка в лицето ....
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          Виж номера отгоре, трябва да търсиш контролер със същия номер!

                          Коментар


                            #28
                            разбрах че трябва някъв номер да гледам ама кои ... щото те са няколко отгоре и не мога да разбера кои ...

                            Коментар


                              #29
                              chaikata написа:
                              разбрах че трябва някъв номер да гледам ама кои ... щото те са няколко отгоре и не мога да разбера кои ...
                              Вземи старата част, като тръгнеш по моргите. И все пак провери дали все още нямаш теч за да не замине и този контролер, който ще намериш! Разглоби ли куплунга и видя ли все пак, къде се е стопила изолацията и са се съединили кабелите?
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #30
                                ... кабелите .. лесна работа ... как да разбера кои номер да гледам като търся ..... пък ъо отсега нататък тая кутия няма да седи там .. ще я преместя някъде ... да не е под водата точно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X