искам да си боядисам платмасовия капак над капака на клапаните /декоративен,термо-шумоизалационнен/ той е пласмасов черен,мисля да си лъсна мотора да стане доло-горе кат тоз на снимката.Аве мн.ще сам балагодарен на някой колега,авто-бояджия или някой запознат да ми помогне със съвет.Мисля с кораселин или нафта да мия мотора,маркучи,блока,турбината,въздуховодите а освен това искам да запитам гумените съединения и въздуховода който е от горе и е от някаъв метал от сорта на алуминии или цам с какво да изчиствам.Помагайте.Мн.сам балагодарен и на колегите,златни са,да са живи и здрави,че ми помагат за качв.на снимките.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мотора е лъснат долу-горе време е за въздухов.и турбината.
Collapse
X
-
Re: мисля да си лъсна мотора да стане долу-горе кат тоз.Пома
vin_d написа:искам да си боядисам платмасовия капак над капака на клапаните /декоративен,термо-шумоизалационнен/ той е пласмасов черен,мисля да си лъсна мотора да стане доло-горе кат тоз на снимката.Аве мн.ще сам балагодарен на някой колега,авто-бояджия или някой запознат да ми помогне със съвет.Мисля с кораселин или нафта да мия мотора,маркучи,блока,турбината,въздуховодите а освен това искам да запитам гумените съединения и въздуховода който е от горе и е от някаъв метал от сорта на алуминии или цам с какво да изчиствам.Помагайте.Мн.сам балагодарен и на колегите,златни са,да са живи и здрави,че ми помагат за качв.на снимките.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Обезмаслител има и специални шампоани за двигатели но и двигателя трябва да е леко топъл за да подействат по-ефективно в разлагането на мръсотията и накрая с пароструйка да се отмие всичко.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
RoMeO_156_GTA написа:Един приятел си свали всичката мръсотия с Меглио и водоструйка , пак на дизелов двигател и двигателя беше леко топъл както каза колегатано и двигателя трябва да е леко топъл за да подействат по-ефективно в разлагането на мръсотията
Коментар
-
И накрая може и да запали. Не го мъчи да го палиш докато не е изсъхнал навсякъде по ел. инсталацията иначе може да береш ядове и да си скубиш косите заради едно лъскане, няма да си първия.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
е аз само го мил вече един път,и година неа пробл.,даже не пових /сеа обаче ще го направя усярдно/ скъпото ми динамо,нито електр.нито джачките който са до аком.ма ги пазаих мн.щот се пак си е водоструйка,добре,че имам под ръкаинак няма да дам на някой челяк да ми я пряска безразборно.Само се чудя уплатненията,скобите на гумените марк.и буксите на каб.да не корозират илиокислят от тоз препарат.
Коментар
-
Меглио върши чудеса в дома, но за автомобилното масло е малко слабичък. От Шел преди време си купих някакъв обезмаслител в сива опаковка подобна на тази на Меглио, но непрозрачна. На нея пише, че е предвидена за измиване на мотора. Действа изключително добре! Ако мислиш да боядисваш капака си купи термоустойчива боя. Дано да хване добре на пластмасата! Има специални бои за пластмаси, но от тях пък не съм виждал термоустойчиви...Забравих... ако миеш мотора обилно завий компютъра (ако е при мотора и имаш въобще такъв), сирената на алармата и комутатора с найлон за да си спестиш евентуални проблеми!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
да,ще го направа,има комп.има и едни джачки,ма мегило го имам и аз тук и пише за двигатели.Минах капака с него и с течен парафин /имах такяв/ стана мн.близак до тоз горния.Ей ама драпнах си прогр.дет ми препорачаха намалях,раздвижвах и пак неще.Някои,ако иска мой да качи снимката,аз се отказвам,чак вече кат го излъскам целия мотор ще помоля пак някой.Инак капака стана мн.добре,няма нужда от боя.
Коментар
-
имам една малка телена шайба за дрелка и ги тръкнах малко.Пуснах малко четка и по аломиниевите въздуховоди.Чувал съм,че аломиния с окислява ли ко незнам,ама искам да го лясна малко има ли некъв лак или нещо друго за запечатване на постигнатото.Трябва ли и то да е термустойчиво покритие,а и за тубината какво да е.Еми пак не моа да кача снимки нес по някаква случайност стана от първия път.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар