Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мотора е лъснат долу-горе време е за въздухов.и турбината.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мотора е лъснат долу-горе време е за въздухов.и турбината.

    искам да си боядисам платмасовия капак над капака на клапаните /декоративен,термо-шумоизалационнен/ той е пласмасов черен,мисля да си лъсна мотора да стане доло-горе кат тоз на снимката.Аве мн.ще сам балагодарен на някой колега,авто-бояджия или някой запознат да ми помогне със съвет.Мисля с кораселин или нафта да мия мотора,маркучи,блока,турбината,въздуховодите а освен това искам да запитам гумените съединения и въздуховода който е от горе и е от някаъв метал от сорта на алуминии или цам с какво да изчиствам.Помагайте.Мн.сам балагодарен и на колегите,златни са,да са живи и здрави,че ми помагат за качв.на снимките.
    Прикачени файлове

    #2
    Re: мисля да си лъсна мотора да стане долу-горе кат тоз.Пома

    vin_d написа:
    искам да си боядисам платмасовия капак над капака на клапаните /декоративен,термо-шумоизалационнен/ той е пласмасов черен,мисля да си лъсна мотора да стане доло-горе кат тоз на снимката.Аве мн.ще сам балагодарен на някой колега,авто-бояджия или някой запознат да ми помогне със съвет.Мисля с кораселин или нафта да мия мотора,маркучи,блока,турбината,въздуховодите а освен това искам да запитам гумените съединения и въздуховода който е от горе и е от някаъв метал от сорта на алуминии или цам с какво да изчиствам.Помагайте.Мн.сам балагодарен и на колегите,златни са,да са живи и здрави,че ми помагат за качв.на снимките.
    Според мен най-добре се консултирай с някой автоджамбазин те ги лъскат така и явно знаят тайната на успеха :D
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Обезмаслител,пароструйка и след това някакви силиконови спрейчета за блясък.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        момчета двигател се мие като продаваш колата
        1.6 16v 96 г. 103 hp.
        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

        Коментар


          #5
          Обезмаслител има и специални шампоани за двигатели но и двигателя трябва да е леко топъл за да подействат по-ефективно в разлагането на мръсотията и накрая с пароструйка да се отмие всичко.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #6
            Един приятел си свали всичката мръсотия с Меглио и водоструйка , пак на дизелов двигател и двигателя беше леко топъл както каза колегата
            но и двигателя трябва да е леко топъл за да подействат по-ефективно в разлагането на мръсотията
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              #7
              Има един препарат на Вюрт точно за такива работи.
              ex. punto elx 1.2i
              Lancia Libra 1.6

              Коментар


                #8
                RoMeO_156_GTA написа:
                Един приятел си свали всичката мръсотия с Меглио и водоструйка , пак на дизелов двигател и двигателя беше леко топъл както каза колегата
                но и двигателя трябва да е леко топъл за да подействат по-ефективно в разлагането на мръсотията
                за тва не се сетих ма си е доста ефикасно,майками маха сякакви петна от дрехите /опитайте/ с него мн.е добро и може да сварши голема раб.Ма искам да питам да не го ли мия с нафта за да смакна малсата или направо с Меглиото,с четчица ше таркам насекаде,не мисля да я продавам,апсурд, просто чак сега смених гарнитурата на капака на клапаните и искам да го лясна,сеа ше опитам пластмасовия капак как ще стане с него.

                Коментар


                  #9
                  И накрая може и да запали. Не го мъчи да го палиш докато не е изсъхнал навсякъде по ел. инсталацията иначе може да береш ядове и да си скубиш косите заради едно лъскане, няма да си първия.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    е аз само го мил вече един път,и година неа пробл.,даже не пових /сеа обаче ще го направя усярдно/ скъпото ми динамо,нито електр.нито джачките който са до аком.ма ги пазаих мн.щот се пак си е водоструйка,добре,че имам под ръкаинак няма да дам на някой челяк да ми я пряска безразборно.Само се чудя уплатненията,скобите на гумените марк.и буксите на каб.да не корозират илиокислят от тоз препарат.

                    Коментар


                      #11
                      Меглио върши чудеса в дома, но за автомобилното масло е малко слабичък. От Шел преди време си купих някакъв обезмаслител в сива опаковка подобна на тази на Меглио, но непрозрачна. На нея пише, че е предвидена за измиване на мотора. Действа изключително добре! Ако мислиш да боядисваш капака си купи термоустойчива боя. Дано да хване добре на пластмасата! Има специални бои за пластмаси, но от тях пък не съм виждал термоустойчиви...Забравих... ако миеш мотора обилно завий компютъра (ако е при мотора и имаш въобще такъв), сирената на алармата и комутатора с найлон за да си спестиш евентуални проблеми!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        да,ще го направа,има комп.има и едни джачки,ма мегило го имам и аз тук и пише за двигатели.Минах капака с него и с течен парафин /имах такяв/ стана мн.близак до тоз горния.Ей ама драпнах си прогр.дет ми препорачаха намалях,раздвижвах и пак неще.Някои,ако иска мой да качи снимката,аз се отказвам,чак вече кат го излъскам целия мотор ще помоля пак някой.Инак капака стана мн.добре,няма нужда от боя.

                        Коментар


                          #13
                          снимки на измития мотор,чак сеа успях да кача снимки.Като отвора капака и му се кефя.Сеа имам друга идея и запитване към вас колеги.Искам да си лъсна турбината и пътищата след ния и боядисам с некакъв слой боя.Сега са едни ръждиви.Какво да ги направа,да им ударя ли една телена четка.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            имам една малка телена шайба за дрелка и ги тръкнах малко.Пуснах малко четка и по аломиниевите въздуховоди.Чувал съм,че аломиния с окислява ли ко незнам,ама искам да го лясна малко има ли некъв лак или нещо друго за запечатване на постигнатото.Трябва ли и то да е термустойчиво покритие,а и за тубината какво да е.Еми пак не моа да кача снимки нес по някаква случайност стана от първия път.

                            Коментар


                              #15
                              Браво, личи си, че си мераклия! Не искам да те окуважавам обаче особено лятото моторът ще пепеляса за две седмици... трябва често да го миеш за да остане този ефект по-дълго.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X