Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо 1995 1.6- шайба колянов вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо 1995 1.6- шайба колянов вал

    Здравейте!Интересува ме шайбата дали е цяла за четирите ремъка-ангренажен-на генератора-на водната помпа-на климатикаили все пак за да сменя ремъка на генератора няма да ми е необходимо да свалям и ангренажния ?и мога ли само да развия гайката (нормална ли е резбата) и ако не е цяла шайба да си остане ангренажа , а да сваля само останалите ремъци?Мисля, че който познава мотора ще разбере въпроса ми точно!!Благодаря!

    #2
    Re: Фиат Типо 1995 1.6- шайба колянов вал

    Master28 написа:
    Здравейте!Интересува ме шайбата дали е цяла за четирите ремъка-ангренажен-на генератора-на водната помпа-на климатикаили все пак за да сменя ремъка на генератора няма да ми е необходимо да свалям и ангренажния ?и мога ли само да развия гайката (нормална ли е резбата) и ако не е цяла шайба да си остане ангренажа , а да сваля само останалите ремъци?Мисля, че който познава мотора ще разбере въпроса ми точно!!Благодаря!
    Не казваш за кой двигател става въпрос,но общо трите ремъка нямат нищо общо с ангренажния и не знам защо го намесваш него.Шайбата и зъбното колело на ангрен.ремък не е общ детайл.И не е необходимо нищо да се сваля.Ако става въпрос за ремъка на алтернатора,отпускаш го от обтегача му и се подменя без проблеми без нищо да се сваля друго.Ако двигателя ти е 835.С1 трябва да се свали и датчика за положението на коляновия вал т.е.решението в тази част е както на Браво/а 1,6/16V,и датчика не е на коляновия вал а е на ремъчната шайба.

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Типо 1995 1.6- шайба колянов вал

      Не казваш за кой двигател става въпрос,но общо трите ремъка нямат нищо общо с ангренажния и не знам защо го намесваш него.Шайбата и зъбното колело на ангрен.ремък не е общ детайл.И не е необходимо нищо да се сваля.Ако става въпрос за ремъка на алтернатора,отпускаш го от обтегача му и се подменя без проблеми без нищо да се сваля друго.Ако двигателя ти е 835.С1 трябва да се свали и датчика за положението на коляновия вал т.е.решението в тази част е както на Браво/а 1,6/16V,и датчика не е на коляновия вал а е на ремъчната шайба.[/quote]Точно датчика за положението на вала е причината да търся вариантида си сменя ремъка на климатикаДатчика не може да се помръдне (извади) и пречи ...за това търся вариант да го сложа като развия тази шайба по която чете датчика, а с нея намесвам и ремъка на алтернатора и водната помпаи тъй като не съм запознат и не мога да видя добре се опасявах да не би точно това зъбно колело на вала да не би да е някак на шлици и да е едно цяло с тази шайбасега разбирам, че се сваля лесно и няма да се намесва ангренажа...Благодаря!А знае ли се дали гайката е камък 34 или 36.?защото е по-голяма от 32 и да знам какъв да си купя,защото се оказа, че нямам толкова голям...Благодаря!

      Коментар


        #4
        Гайката е 36, а резбата е нормална (дясна) - удри с гайковерта! Колелото на ангренажа си стои на мястото!

        Коментар

        Working...
        X