Може ли да се вади акумулатора след запалване при двигатели с толкова много всевъзможни датчици и компютри и какво ли още не както е в случая на 1,6 16V пълен инжекци?Искам да сложа един акумулатор на мястото на моя за да покарам малко с него но е паднал и абсурд да запали.Знам, че ще ме посъветвате да взема от някъде зарядно (то и аз така смятам да направя, но на теория ако случая беше да мога да запаля само с чужд акумулатор, а после да си замина с моя си - как да извадя от коша след като вече съм запалил а ме е страх да не объркам нещо електрониката) та тука въпроса е следния:Забранено ли е някъде в някоя от книжките към колата - изрично опоменато от производителя - като вредно - ваденето на акумулатора при запален двигател?Някой правил ли го е и на какъв двигател и имало ли е последствия?Моля да споделите опит! Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли да се вади акумулатора след запалване-пълен инжекци?
Collapse
X
-
Мисля че е много непрепоръчително, защото няма какво да обира тока създаван от генератора, а той е към 14в. с включен акумулатор, като се прекъсне веригата на акумулатора този ток се насочва към други части на електросистемата и може да стане неприятно. На стар москвич да, но на Фиата не си прави експерименти.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Може и да е непрепоръчително, но съм го правил на доста коли (като почнем от Браво-то) - за щастие не е имало проблем.Това съвсем не значи, че някой ден няма да изрева.Някой беше казал, че и в книжката пишело да не се маха докато работи колата,но аз лично не съм го чел.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
да ти кажа и аз си мислих да прехварля така на мойта ма не ми стискаше,нищо,че е дизел,има доста електроника,бордкомп. и консуматори,знам,че на дизела не е проблем,ма и от баща ми знам,че не му пречи,стига да не пускаш консуматори.Може с корави кабели колега да прехварлиш ток от работеща кола кам тв.аком.докат запалиш,така е най-сигурно.
Коментар
-
Да колега пробвай с кабели от друга кола да запалиш и не си създавай излишни ядове.Все пак Ти си решаваш и колата е твоя .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Re: Може ли да се вади акумулатора след запалване-пълен инже
niko_ymn написа:Забранено ли е някъде в някоя от книжките към колата - изрично опоменато от производителя - като вредно - ваденето на акумулатора при запален двигател?Някой правил ли го е и на какъв двигател и имало ли е последствия?Моля да споделите опит! Благодаря!
Коментар
-
van_dal написа:Мисля че е много непрепоръчително, защото няма какво да обира тока създаван от генератора, а той е към 14в. с включен акумулатор, като се прекъсне веригата на акумулатора този ток се насочва към други части на електросистемата и може да стане неприятно. На стар москвич да, но на Фиата не си прави експерименти.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
нямах нужда от кабели за да запаля аз - на мен идеята ми беше да сложа в моята коля един по-слаб акумулатор за да го зареждам докато карам, защото на старата кола нещо се прецакал генератора - и тя също си запали ама и свети лампата, че не зарежда ... но в крайна сметка намерих зарядно - и аз самия не посмях да си правя експерименти без да съм питал първо .... а междо другото ако е много паднал ми се е случвало и с кабели да не поиска да запали де... мерси за отговорите - разубедихте ме и звучи логично това с пускането на повече консуматори за обиране на голямото напрежение ... поне сте писали защо е така ... ще знам за напред... обичам обосновани отговори
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар