Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Биене на предница при спиране...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Биене на предница при спиране...

    ... и преди да сте почнали - не става дума за дискове или накладки там проблема е друг :D Та с 2 думи. взех си нови джанти тая седмица, а с предните съм карал 2 години и нещо. смених ги. покарах малко. Понатропваше ми от дясно малко, после или спря, или свикнах. Нещата изглеждаха ок до момента в който на околовръстното ми се наложи да набия спирачки със скорост 80-90 км/ч и колата и предницата започна бие. Прибрах се, тествах из квартала, скачах на спирачките като за световно, но при не повече от 60-70 км т.к. повече няма къде да се дигне. И беше ок. На другия ден отново на околовръстното на чистия път се получи стария номер - 80-90 км, след това спирачки и биене. Отидох днес при гумаджии да видят какво става. Предна лява - всичко е ок, няма дебаланс или ако имал бил минимален. Предна дясна - също. Но при свалянето на предна дясна се оказа, че вътрешната част от втулките за болтовете на джантата са леко наранени и имат червен-раждив отенък, най-вероятно наранени от раждиви или някакви други неравности по главата на спирачния диск. Резултата бил, че джантата не ляга равномерно и според тях биенето било от там. Уж ги шлайфаха втулките на джантата, но като пробвах колата отново на околовръстното биенето отново го имаше. Вярно, че беше по леко, но въпреки всичко.Та въпросите ми конкретно са:1) Звучи ли правдоподобно мнението на момчетата от гумаджиите?2) Ако да - защо със старите джанти го е нямало?3) Съвет как да го оправя. Дали само със шлайфане на втулките на джанатата би се оправило (подозирам, че момчетата не са си дали много зор) и до каква степен е редно да се сваля диска за да се шлайфа главата.

    Fiat Bravo T-Jet 120

    #2
    джантите ти 4х100 ли са?а предишните да не са били случайно 4х98
    1.6 16v Abarth

    Коментар


      #3
      мне, и двата комплекта са 4х98...

      Fiat Bravo T-Jet 120

      Коментар


        #4
        Re: Биене на предница при спиране...

        BolgAryan написа:
        ... и преди да сте почнали - не става дума за дискове или накладки там проблема е друг :D
        Защо отричаш очевидното и търсиш под вола теле?Криви дискове - като натиснеш леко над 60 и тресе, а ако ги набиеш яко спира нормално. Така ли е?Ако да смени дисковете и намери евентуалната причина да се изкривят. Примерно износен лагер на главина и от там наклон и ги яде накриво. Ако е така освен дисковете трябва да смениш и лагерите и накладките, т.к. и те са износени накриво.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Сигурен ли си, че нямаш крива джанта. Отиди при гумаджия, който изправя джанти да ги завърти на стенда и ще се разбере, вече след това преминавай към генерални ремонти.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            Провери и равномерноста на протектора на гумата.Да не би някъде да се е получило неравномерно износване и от там да се получава претрисането.Друг вариант са проблеми в окачването-накрайници на рейката или тампони на носачите.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              wwalker, не, всъщност нищо не отричам на 100%, макар че и така да е прозвучало. Допитвам се за съвет Мисля, че не са спирачките, защото това тресене, за което говориш го има отпреди, но става дума наистина за тресене, докато веднага след като сложиш новите джанти веднага появи този звук, който аз наричам биене, защото звука е много по силен, отчетлив и на ясни интервали. И със сигурност различен от тресенето, за което ти говориш. Та за това имах или имам съмнение, че проблема не е изцяло в спирачките След като вчера излшайфаха до някаква степен неравностите по втулките на джантата днес биенето е доста по слабо, а може и да го няма и да е останало само тресенето. След толкова много ослушване човек почва малко да откача А иначе за джантата - 2 пъти вече я проверяват и не намират нищо нередно в нея. След празниците ще отида някъде да погледнат предницата и със сигурност ще смяна дискове, а ако трябва и други неща, препоръчани тук.Благодаря на всички за отговорите и съветите. Ако имате други предложения или съвети - широко отворен съм за тях и много благодарен Поздрави и весели празници!

              Fiat Bravo T-Jet 120

              Коментар


                #8
                И да кажеш как се развиват нещата
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар

                Working...
                X